AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg er bostyrer og ordnet skatten til avdøde i vår. Nå etterspør Statsforvalter skattemeldingen til avdøde for det året han gikk bort, og jeg har vært inne og sett på "Min side" hos Skatteetaten, men avdødes opplysninger er borte, og det er kun min skattemelding som ligger der. Ligger den et annet sted inne på "Min side" kanskje? Anonymkode: 5242f...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Kontakte skatteetaten er jo en ide.. Anonymkode: da298...7fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor etterspør de det? Jeg har selv gjort opp et bo tidligere i år og håper det ikke dukker opp mer som må ordnes. Anonymkode: 1ac5e...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/dodsfall/oversikt/ Anonymkode: f8030...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kontakte skatteetaten er jo en ide.. Anonymkode: da298...7fa Har gjort det og de sa den muligens lå under "Min side". Ts Anonymkode: 5242f...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor etterspør de det? Jeg har selv gjort opp et bo tidligere i år og håper det ikke dukker opp mer som må ordnes. Anonymkode: 1ac5e...6f5 Jeg er sendte inn fjorårets skattemelding i vår, og nå spør de på nytt igjen. Ts Anonymkode: 5242f...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har også vært bostyrer i 2024. Når skatte etaten hadde gjort opp skatten til avdøde så sendte de en full selvangivelse til meg i posten. Har ikke du fått det ? De som har skatteoppgjør etter døde personer holder til i Oslo. Du finner dem på nett. Send dem en melding og etterspør selvangivelsen til avdøde på papir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå