Gå til innhold

Hvorfor lar unge menn damene bestemme i forholdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei meg fordi min sønn i begynnelsen av 20 årene lar kjæresten bestemme det meste, og da er ofte hennes familie som trekker det lengste strået.

Jeg gir de fine gaver, jeg er på tilbudssiden når det gjelder å passe hunden deres når de skal reise bort, jeg inviterer de ofte på middag både til hverdag og høytider, men får i 8/10 tilfeller beskjed om at de skal til hennes foreldre, hennes søsken, hennes venninner eller hennes besteforeldre.

Når jeg spør han om de kan komme til meg, så sier han alltid at han må sjekke med henne eller så sier han at hun har snakket om at de skal til hennes venner/ familie nyttårsaften, 17 mai, påskeaften, bursdager o.l.

Jeg ble alene med han når han var liten og har all min familie på andre kanten av landet. Fikk ny partner når noen år senere, men han døde for en stund siden.

Har snakket med andre mødre som har sønner, og mange av de sier at det er dama som som oftest får viljen sin og bestemmer hva de skal. 

Jeg har oppdratt han til å bli et selvstendig menneske og han er en gutt med sterk vilje, men etter at han gikk inn i et seriøst forhold har det blitt "Happy wife Happy life" for alle pengene.

Jeg hadde sett frem til at de skulle spise hos meg i morgen før de skulle på fest, og jeg hadde kjøpt inn ingredienser til en deilig middag, men så får jeg kontra beskjed om at de skal spise hos hennes familie.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare min sønn, for nå er jeg sint og lei meg.

Jeg ønsker ikke å snakke negativt om min svigerdatter, men jeg ønsker at han skal forstå at det er litt for mye hennes familie og hennes venner.

Hvordan takler jeg dette?

Anonymkode: 36299...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...