AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Kva er siste fine komplimentet gav nokon andre enn din partnar/barn? ❤️ Anonymkode: 3dc31...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ikke det mest emosjonelle og også familie selv om det ikke er partner/barn. Men sa: Du er flink!! Til stefaren min som spillte bil spill tidligere idag. Anonymkode: 45c9a...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva med deg? 😊 Anonymkode: 45c9a...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Sa til venninnen min i går at hun hadde "jævla fine pupper". Store og runde. Hun sa jeg kunne få ta på de, og det gjorde jeg. Helt annerledes å klemme på enn mine små. Ble litt smårar i kroppen etterpå🥵🙈 Anonymkode: 65a38...a57 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 De som har deg som lærer er heldige Anonymkode: eb152...d09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med deg? 😊 Anonymkode: 45c9a...816 Sa til ei i koret mitt: "Å så fint du kom! Konserten vert ikkje den same utan di stemme" (før julekonserten med koret) Veit ikkje heilt om det er kvalifiserar til kompliment, då. Men men 😆 Prøvde iallfall å formidle at eg set pris på ho! Anonymkode: 3dc31...245 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Midtvinters føles det meste som noe man bare må gjennom før verden våkner til liv igjen utpå våren. Fortalte min «sengevenninne» her om dagen at tanken på det forrige treffet, og å glede seg til det neste, gir en sårt etterlengtet glede og varme i hverdagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg elsker deg, til mannen min. Sa det i stad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 SPOCA skrev (2 minutter siden): Jeg elsker deg, til mannen min. Sa det i stad. Og til andre enn partnar/barn? Anonymkode: 3dc31...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og til andre enn partnar/barn? Anonymkode: 3dc31...245 Det var til min mor. Jeg sa at jeg var glad i henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Sa til venninne isted at jeg var imponert over noe på trening, at ho e så sterk! Anonymkode: 3276b...9bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Du er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Til 6-åringen min: det er alltid så koselig å være sammen med deg. Anonymkode: 27622...799 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 SPOCA skrev (10 timer siden): Jeg elsker deg, til mannen min. Sa det i stad. SPOCA skrev (9 timer siden): Det var til min mor. Jeg sa at jeg var glad i henne. I innlegget står det «kompliment». Virker litt selvopptatt når det at du et glad i dem er en kompliment 😄 Men ja, skjønner du svarte på kun overskriften altså! Det var bare litt komisk 😄 Anonymkode: d43ca...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er raus med komplimenter og positive kommentarer generelt, og føler det bidrar til å løfte de rundt meg. Er så viktig å lære neste generasjon at hyggelige kommentarer og gode ord faktisk kan ha livreddende effekt på andre! Synes ikke vi søsken lærte dette som barn og kjenner at jeg vil gjøre mitt beste for at mine barn skal ha dette som en naturlig del av sin ryggsekk videre i livet 😃❤️❤️ Anonymkode: 224a0...a1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Sa til en dame på kjøpesenteret at parfymen hennes luktet utrolig godt. Hun ble veldig glad. Jeg er hetero dame selv, så ikke et flørteforsøk 😉 Anonymkode: e68ba...c31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 "Du er det beste i verden" til HusetsHerre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Skrøt og sa det var en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg sier ofte til mannen min at han lukter godt, og gir han masse komplimenter for maten han lager. Hvis jeg møter kjente på butikken, så kan jeg godt gi komplimenter som f.eks så fine de er på håret, en fin jakke osv. Det faller naturlig for meg, men set jo hvordan folk lyser opp av å få sånne bemerkninger. De voksne barna mine får ofte høre at jeg syns de er dyktige. Anonymkode: eb9ee...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): I innlegget står det «kompliment». Virker litt selvopptatt når det at du et glad i dem er en kompliment 😄 Men ja, skjønner du svarte på kun overskriften altså! Det var bare litt komisk 😄 Anonymkode: d43ca...274 Skriver du dette bare for å være ekkel, eller drite meg ut? Jeg gir de komplimenter folk rundt meg setter pris på. Min mann har i mange ikke følt seg verdig å bli elsket. Noe som ledet han i et voldelig forhold. Å si at jeg elsker ham er noe av det viktigste han kan høre, fordi det gir han selvtillit og stor glede. Dette handler ikke nødvendigvis om meg, men om dem. På hvilken måte er det selvopptatt? Endret 31. desember 2024 av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå