AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har fått et litt irriterende problem, skal prøve å gjøre det så kort som mulig i innlegget. For to helger siden havnet jeg i en voldsituasjon på byen.. Flere folk ble frekke oppi trynet på meg og hun ene kastet seg da over meg og slo meg gjentatte ganger uten at jeg startet bråket. Jeg prøvde å forsvare meg og ble litt fysisk tilbake (er dame selv) før politiet kom på stedet og pågrep oss alle. Saken ble anmeldt men fikk vite for en uke siden at det ble henlagt, nærmest med engang. Så til problemet. Jeg har nå nærmest blitt trakassert flere ganger av vennene og kjæresten til denne dama som angrep meg. To av dem har funnet meg på facebook og prøvd å legge meg til, ingen har sendt meg melding eller noe sånt. Men jeg skjønner ikke hva de prøver å oppnå? Saken er henlagt og politiet kommer ikke til å gjøre noe mer med det så skjønner ikke hvorfor se skal spore meg opp og prøve å kontakte meg.. jeg har gått videre med livet mitt og ønsker ikke blandes inn i sånne situasjoner igjen, og har lagt situasjonen bak meg. Er også blitt oppringt av skjult nummer flere ganger den siste uken, noe jeg aldri har blitt før. Er det noen som har vært i en lignende situasjon her? Kan de være sure for at det er blitt henlagt på meg? At de ville jeg skulle bli anmeldt men ikke de? Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, synes dette er ekkelt og ubehagelig. Anonymkode: 3deb1...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi er i 20 årene alle sammen forresten. Ts Anonymkode: 3deb1...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Blokker de og evnt få deg nytt skjult nr. Bare overse idiotene. Evnt om de ikke gir seg så anmelder du de for trakassering. Anonymkode: 3e200...180 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #4 Del Skrevet i går, 12:28 Har du snakket med Politiet? Tenker det er det du burde gjøre slik at det blir loggført iallfall i tilfelle det skulle bli noe mer Anonymkode: e85e8...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet i går, 12:35 #5 Del Skrevet i går, 12:35 Ikke gi de oppmerksomhet. Av noen sorts. Blokker og ikke svar på skjult nummer. Sett Facebook til at ingen kan legge deg til som venn uten at dere hart felles venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #6 Del Skrevet i går, 12:40 Kan det hende de vil si unnskyld? Jeg greier ikke helt lese utifra posten din om de faktisk har snakket med deg eller bare ringt/sendt venneforespørsel. Anonymkode: 9403c...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå