Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å identifisere et Zelda-spill

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har kjennskap til Zelda og vet om et spill med monsterkyllinger eller monsterhøner? 

Anonymkode: 5d058...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er i flere spill. Husker du mer? Når spilte du det? Hvilken konsoll? Var kameraet plassert bak figuren, eller ovenfra-og-ned? 

Anonymkode: bbfa5...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De er i flere spill. Husker du mer? Når spilte du det? Hvilken konsoll? Var kameraet plassert bak figuren, eller ovenfra-og-ned? 

Anonymkode: bbfa5...559

Nei, det er den eneste ledetråden jeg har dessverre. Da er det sikkert ikke godt å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er i flere. I Breath of the Wild angriper de vanlige hønene hvis man plager dem.

Anonymkode: 3f662...1d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nei, det er den eneste ledetråden jeg har dessverre. Da er det sikkert ikke godt å finne ut av det.

Husker ikke om det var i 1993 eller 2013 liksom?

Anonymkode: 807a0...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Husker ikke om det var i 1993 eller 2013 liksom?

Anonymkode: 807a0...5d1

Det ble spilt i dag, men jeg aner ikke om det er et nytt eller gammelt spill. Yngste som kom hjem gira og fortalte at han fikk spille et spill med høy aldersgrense hos en kompis. Tviler på at det er noe veldig skummelt, men ble nysgjerrig på om det er 7 eller 12 års anbefalt alder. Hvis disse hønene er overalt, så går det nok ikke an å finne ut av det. 

Tenkte det er best å gi ut så lite bakgrunnsinfo som mulig fordi kg'erne kan være fæle til å avspore og krangle og jeg er ikke så interessert i en debatt om aldersgrenser for spill, ble bare litt nysgjerrig på hva det var for noe. Har tenkt litt nå og tipper det er et 7-årsgrensespill og at de fantaserte litt om hvor "voksent" det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 23.08):

Yngste som kom hjem gira og fortalte at han fikk spille et spill med høy aldersgrense hos en kompis.

Hvis du er sikker på at det er et Zelda-spill, så er den høyeste aldersgrensen de har hatt T (Teen), og det gjelder bare Majoras Mask (1998) og Twilight Princess (2006). Resten ligger stort sett på E (Everyone) eller E10 (Everyone 10+).

Hadde han sagt Resident Evil derimot.. 😂

Endret av proghodet
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...