AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 Burts bees på dagen og et tykt lag med weleda skin food ansiktskremen på natta. Anonymkode: 1105f...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 Blistex tube/salve. Brukte den i lang tid, den er veldig bra! Bruker Cosmica nå, den er super - men ser du alt har prøvd den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg sliter så med såre lepper hver gang været er skiftende, og det er OFTE i nord. Har prøvd veldig mange lipsyler, leppebalsam osv. Men finner ingen som holder leppene gode eller som faktisk virker. Vet du om en som VIRKELIG funker? Anonymkode: 09916...67b Skal du ha en som heter Lypsyl, da er den grønne best. Skal du ha andre leppepomader så er apoteket stedet å gå, enten fysisk eller på nettet. Posay, Avene og Aderma er gode på tørre vinterlepper. Når alt håp er nesten ute, bruker jeg Repair krem fra Locobase sin feite krem på leppene over natten. Anonymkode: a1b2a...9c1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. desember 2024 #24 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mentholatum Anonymkode: 26bfb...980 Enig. Det er den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 Siden ingen andre har påpekt det så gjør jeg det: Lipsyl er et merkenavn, leppepomade er fellesbetegnelsen på produktet. Anonymkode: 34382...1af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. desember 2024 #26 Del Skrevet 30. desember 2024 Carmex er den eneste som funker på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden ingen andre har påpekt det så gjør jeg det: Lipsyl er et merkenavn, leppepomade er fellesbetegnelsen på produktet. Anonymkode: 34382...1af Kommer an på hvor man bor i landet, hva man sier. Her har jeg aldri hørt et eneste menneske si leppomade. "Alt" er lipsyl, helt uavhengig av merkenavn på produktet. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 30. desember 2024 #28 Del Skrevet 30. desember 2024 Decubal lips and dry spots i et godt lag hver kveld, og så kan du bruke en leppepomade med feks sheasmør om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #29 Del Skrevet 30. desember 2024 PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Kommer an på hvor man bor i landet, hva man sier. Her har jeg aldri hørt et eneste menneske si leppomade. "Alt" er lipsyl, helt uavhengig av merkenavn på produktet. Uansett ikke korrekt. Like feil som å si Norvegia om all ost. Anonymkode: 34382...1af 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 30. desember 2024 #30 Del Skrevet 30. desember 2024 Bepanthen! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #31 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden ingen andre har påpekt det så gjør jeg det: Lipsyl er et merkenavn, leppepomade er fellesbetegnelsen på produktet. Anonymkode: 34382...1af Også På min dialekt, sier vi lypsyl om alt...både merkevaren og alt annet av samme type stifter mot såre lepper. Jeg bruker Elisabeth arden Eight Hour Cream Skin Protectant. Den kan brukes på alt. Genial på tørre lepper! Anonymkode: a7953...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. desember 2024 #32 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uansett ikke korrekt. Like feil som å si Norvegia om all ost. Anonymkode: 34382...1af Hva som sies på de stedene man bor, er ofte ikke korrekt på riksmål/bokmål. Men vi skjønner jo hva som menes. Flisespikkeri på akkurat sånne ting, er unødvendig. Går an å legge godviljen til. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #33 Del Skrevet 30. desember 2024 Støtter forslaget om purelan for såre brystvorter. Anonymkode: 13230...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. desember 2024 #34 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg ser også etter noe bedre, men per nå er det Cosmica på dagtid, eller Hurraw om jeg kommer over, og Carmex på boks på natten. Cosmica sin fotkrem ble jeg anbefalt av en hudpleier til å bruke på natten når det var sikkelig galt, og den hjelper godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #35 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også På min dialekt, sier vi lypsyl om alt...både merkevaren og alt annet av samme type stifter mot såre lepper. Jeg bruker Elisabeth arden Eight Hour Cream Skin Protectant. Den kan brukes på alt. Genial på tørre lepper! Anonymkode: a7953...533 Det er ikkje dialekt, men ei misforståing. Lipsyl kom på 50-talet. Å kalle alle leppepomadar for Lipsyl. blir som å kalle all shampo for Define. Anonymkode: 52569...7d4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Locobase repair (fet krem på tube), holder leppene helt i sjakk gjennom vinteren om jeg bruker hver natt. Kan også brukes til alt mulig annet. Endret 30. desember 2024 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #37 Del Skrevet 30. desember 2024 PusheenPusheen skrev (4 minutter siden): Hva som sies på de stedene man bor, er ofte ikke korrekt på riksmål/bokmål. Men vi skjønner jo hva som menes. Flisespikkeri på akkurat sånne ting, er unødvendig. Går an å legge godviljen til. Einig når me snakkar om dialekt. Då er det ikkje noko som er feil. Eg er med på hvem bil og alt anna så lenge det er dialekt. Eg er klar over at det er eit utbreitt fenomen, litt som eg har høyrt folk kalle alle fôra vinterstøvlar for Sherrox. Eller mor mi, som kallar alle vasstette kle og sko for Goretex. Eg trur absoulutt at fleire i ts sin omgangskrets seier Lipsyl om alt. Men eg trur ikkje noko på at alle på ts sin heimstad gjer det. Anonymkode: 52569...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. desember 2024 #38 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Einig når me snakkar om dialekt. Då er det ikkje noko som er feil. Eg er med på hvem bil og alt anna så lenge det er dialekt. Eg er klar over at det er eit utbreitt fenomen, litt som eg har høyrt folk kalle alle fôra vinterstøvlar for Sherrox. Eller mor mi, som kallar alle vasstette kle og sko for Goretex. Eg trur absoulutt at fleire i ts sin omgangskrets seier Lipsyl om alt. Men eg trur ikkje noko på at alle på ts sin heimstad gjer det. Anonymkode: 52569...7d4 Jeg har vokst opp her jeg bor, jeg har aldri hørt noen herfra si leppomade. Det var ikke før jeg flyttet for å studere, at jeg hørte det ordet sagt høyt. Hadde kun lest det. Her jeg bor, sier vi lipsyl. Det er jo egentlig ikke noe å diskutere, vi vet jo selv best hva som sies her vi bor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #39 Del Skrevet 30. desember 2024 Eg liker pl3, men om du er skikkeleg tørr, så er den ikkje så veldig effektiv. Decubal i tube frå apoteket, liker eg ikkje. Frykteleg klissete og luktar asfalt. Eg kjøper helst parfymefrie produkt, men akkurat i dette tilfellet forstår eg kvifor det er så vanleg å pøse på med parfyme i kosmetikk, for å overdøve lukta. Anonymkode: 52569...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #40 Del Skrevet 30. desember 2024 Rumle skrev (7 minutter siden): Locobase repair (fet krem på tube), holder leppene helt i sjakk gjennom vinteren om jeg bruker hver natt. Kan også brukes til alt mulig annet. Nåja, Rumlemor, til alt mulig annet duger den vel ikke helt? Men på tørr hud overalt på kroppen der fungerer den godt. Anonymkode: a1b2a...9c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå