AnonymBruker Skrevet 3. januar #41 Del Skrevet 3. januar Her ble det stor airfryer i julegave og den ble tatt i bruk på juleaften, stekte to store kyllingbryst med tilbehør og jeg har aldri smakt så perfekt og saftig kylling før. Nyttårsaften ble det laget kalkunbryst på over 1kg, kalkun kan bli veldig tørr men ikke den som ble laget i airfryeren. Her har vi en travel hverdag så airfryeren kommer til å bli brukt, den bruker mindre tid enn stekeovnen og så bruker den mye mindre strøm. Anonymkode: 6a661...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #42 Del Skrevet 3. januar Bruker den til alt. Steker rundstykker, koker egg, lager omelett, baker boller, varmer opp rester.... Det finnes ikke en ting man ikke kan bruke den til Anonymkode: c8bea...be8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #43 Del Skrevet 3. januar Kan man lage flere ting i den samtidig, slik som i en stekeovn der man setter det i ulike høyder? Anonymkode: 079ea...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #44 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man lage flere ting i den samtidig, slik som i en stekeovn der man setter det i ulike høyder? Anonymkode: 079ea...fdb Det finnes varianter med to kammere. Jeg vurderer å oppgradere til en slik versjon. Eksempel er fish and chips. Da vil jeg både lage potetbåter og fritert fisk i airfryer. Nå må jeg enten bruke varmluft på en av delene, som gir et dårligere resultat. Bruke frityrgryte på en av delene, som jeg føler blir for usunt til hverdags. Eller først lage potetbåter, legge de på varmluft, så lage fisken. Jeg tror det også finnes varianter som minner mer om små stekeovner, med hyller. Men disse har jeg ikke satt meg inn i. Anonymkode: 0d0ac...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #45 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 16.02): Det finnes varianter med to kammere. Jeg vurderer å oppgradere til en slik versjon. Eksempel er fish and chips. Da vil jeg både lage potetbåter og fritert fisk i airfryer. Nå må jeg enten bruke varmluft på en av delene, som gir et dårligere resultat. Bruke frityrgryte på en av delene, som jeg føler blir for usunt til hverdags. Eller først lage potetbåter, legge de på varmluft, så lage fisken. Jeg tror det også finnes varianter som minner mer om små stekeovner, med hyller. Men disse har jeg ikke satt meg inn i. Anonymkode: 0d0ac...988 Eller du kan oppgradere til å ha to airfryere 🙈 Anonymkode: fab65...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 4. januar #46 Del Skrevet 4. januar Her var det mange gode tips fra lykkelige airfryer-eiere.🥰 Jeg har aldri brydd meg om å anskaffe meg airfryer før,men nå begynner komfyren min å bli såpass gammel, og den steker ikke like godt lengre. Stekeplatene funker bra men ikke selve ovnen. Men har ikke råd til å kjøpe en ny komfyr nå. Er sikkert billigere å kjøpe en airfryer, hvor mye ligger de i pris nå ?? Og at airfryer bruker mindre strøm enn komfyr er også et stort pluss. En airfryer er sikkert kjekt å ha om komfyren skulle streike også,tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå