Gå til innhold

For høy hcg i uke 6?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

IVF graviditet her så e vel ganske nøyaktig 6+2 i dag. Jeg er et lite nervevrak og bekymrer meg for alt (for mye murringen, for lite murringer....etc) så fikk måle hcg i dag. Den var på 32 000. Sykepleieren fra IVF sa at det e veldig din tal, men jeg syns det e kanskje for høyt til så tydlig som 6+2? Forrige svangerskap som endte i MA i uke 8, så var verdien halvparten i uke 6+noe. Jeg har jo selvfølgelig gjort det værste man skal og googlet om dette e normal verdi og lest alt fra normalt til blærmolla, som hørtes jo helt sykt ut. Jeg er veldig redd og har bestilt tidlig ultralyd om 4 dager....Noen som har hatt lignende høye verdier og en fin baby til slutt? Sånn at jeg kan sove de fire nettene til ultralyden ..

Anonymkode: 4492a...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tvillinger? 😅

Anonymkode: 1c251...a7d

Det er gjennom IVF så ganske sikker det e bare 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei

IVF graviditet her så e vel ganske nøyaktig 6+2 i dag. Jeg er et lite nervevrak og bekymrer meg for alt (for mye murringen, for lite murringer....etc) så fikk måle hcg i dag. Den var på 32 000. Sykepleieren fra IVF sa at det e veldig din tal, men jeg syns det e kanskje for høyt til så tydlig som 6+2? Forrige svangerskap som endte i MA i uke 8, så var verdien halvparten i uke 6+noe. Jeg har jo selvfølgelig gjort det værste man skal og googlet om dette e normal verdi og lest alt fra normalt til blærmolla, som hørtes jo helt sykt ut. Jeg er veldig redd og har bestilt tidlig ultralyd om 4 dager....Noen som har hatt lignende høye verdier og en fin baby til slutt? Sånn at jeg kan sove de fire nettene til ultralyden ..

Hadde 88.000   6+3  ved ivf graviditet. Bare en baby. Ligger å sover vedsiden av meg. 

Anonymkode: 738a5...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde 88.000   6+3  ved ivf graviditet. Bare en baby. Ligger å sover vedsiden av meg. 

Oi! Så kjekt! Takk for svaret, så godt å høre at det gikk bra :)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 97.000 i uke 4/5. En stk frisk baby som nå er 12 år😊 

Anonymkode: 3f384...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde 97.000 i uke 4/5. En stk frisk baby som nå er 12 år😊 

Anonymkode: 3f384...955

Hadde dere mange symptomer også ganske tidlig? 

Jeg har så lite symptomer, nesten ingenting😞 Er 4+5 

Anonymkode: a4553...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde dere mange symptomer også ganske tidlig? 

Jeg har så lite symptomer, nesten ingenting😞 Er 4+5 

Anonymkode: a4553...29d

Prøv å nyte det. Det er helt forferdelig å gå rundt å ha null energi, kvalme, konstant ubehag og alt det kjipe som kan følge med en graviditet. 

Anonymkode: 3e25e...e44

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...