Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

HER

har endlig politiet forstått hva som må gjøres. En enkel løyn løste situasjonen.

Jeg ble nesten glad da jeg så at politiet hadde brukt løyn i denne sammenheng.

Neste skritt må bare være "one way ticket" to Bagdad!

:enig_anim:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Løgn er alltid ris til egen bak. Alltid!

Om dette skjer igjen - vil politiet da kunne forhandle med troverdighet?

Gjest baby-E
Skrevet

det var jo heldig i denne situasjonen at han gikk på det her, menhvordan blir det med neste sak da? Kommer politiet til å bli trodd, eller...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
det var jo heldig i denne situasjonen at han gikk på det her, menhvordan blir det med neste sak da? Kommer politiet til å bli trodd, eller...

Vel. Enhver med litt omløp bør jo fatte at man ikke kan true seg til en oppholdstillatelse! Det har vel heller motsatt virkning... for vil vi ha folk som tar gisler og truer med å ta livet av folk her i landet hvis vi ikke må?

Politiet vil aldri gi oppholdstillatelse til noen i et slikt tilfelle. Det var jo flaks at denne fyren gikk på det (og JA, jeg synes det er bedre å lyve enn å risikere livet til et menneske!!!), men hadde han visst hvordan ting fungerer i en rettsstat, så hadde han nok ikke trodd på løgnen. Men da hadde han nok ikke tatt gisselet heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Han burde forstått og visst og skjønt og vært klar over...

Eeehhh.. mannen er psykisk syk og har vært i behandling..

Han er også fra en annen kultur hvor de har et helt annet rettsvesen enn vi har her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...