AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Denne gangen blødde jeg 1,5 dag, nesten ingenting. Uvanlig til å være meg. Noen som har trodd det har vært mens rundt menstidspunkt, men var gravid? Anonymkode: e85d7...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, jeg hadde en blødning som varte i ca 3 dager, mot normal mens i 5-6 dager, i starten av begge mine svangerskap. Den kom da jeg ventet mensen, var så kraftig at jeg brukte bind, men ikke som min vanlige mens (jeg har sterk blødning). Anonymkode: fe9a0...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Denne gangen blødde jeg 1,5 dag, nesten ingenting. Uvanlig til å være meg. Noen som har trodd det har vært mens rundt menstidspunkt, men var gravid? Anonymkode: e85d7...74c Det kommer jo helt an på når du hadde eggløsning og sex. Der er jo bare ta en test om det er 14 dager siden eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg opplevde det en gang jeg ble gravid. Fikk en veldig rar mens rett rundt da jeg skulle ha mens. Var liksom tynt, som om blodet var oransje eller rosa. Blødde mindre enn vanlig og bare et par dager. Et par dager senere tok jeg en test som var tydelig positiv. Prøv med en test! 🌸 Anonymkode: d1889...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg opplever det samme nå, men er ikke seksuelt aktiv så det er ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 mommyaka skrev (52 minutter siden): Det kommer jo helt an på når du hadde eggløsning og sex. Der er jo bare ta en test om det er 14 dager siden eggløsning Ja, vet det. Ville bare høre andres erfaring om dette:) Anonymkode: e85d7...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå