Gå til innhold

Lite mens, erfaring med at det kan være graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne gangen blødde jeg 1,5 dag, nesten ingenting. Uvanlig til å være meg. Noen som har trodd det har vært mens rundt menstidspunkt, men var gravid? 

Anonymkode: e85d7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde en blødning som varte i ca 3 dager, mot normal mens i 5-6 dager, i starten av begge mine svangerskap. Den kom da jeg ventet mensen, var så kraftig at jeg brukte bind, men ikke som min vanlige mens (jeg har sterk blødning). 

Anonymkode: fe9a0...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Denne gangen blødde jeg 1,5 dag, nesten ingenting. Uvanlig til å være meg. Noen som har trodd det har vært mens rundt menstidspunkt, men var gravid? 

Det kommer jo helt an på når du hadde eggløsning og sex. Der er jo bare ta en test  om det er 14 dager siden eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det en gang jeg ble gravid. Fikk en veldig rar mens rett rundt da jeg skulle ha mens. Var liksom tynt, som om blodet var oransje eller rosa. Blødde mindre enn vanlig og bare et par dager. Et par dager senere tok jeg en test som var tydelig positiv. Prøv med en test! 🌸

Anonymkode: d1889...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (52 minutter siden):

Det kommer jo helt an på når du hadde eggløsning og sex. Der er jo bare ta en test  om det er 14 dager siden eggløsning 

Ja, vet det. Ville bare høre andres erfaring om dette:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...