AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Leter etter noen kjenne filmer/ serier for barn i denne alderen, har to gutter. De liker serier som Familien Lykke og annen enkel humor. Sliter med å finne andre serier vi kan se sammen. Helst ikke tegnefilm. Noen tips? Anonymkode: 62f10...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 "Mysteriet med det levende lik" elsket jeg da jeg var i den alderen. Ligger i NRK-appen: https://tv.nrk.no/serie/mysteriet-med-det-levende-lik Anonymkode: 4882d...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Harry Potter kanskje? Marveluniverset, og kanskje begynne med starwars? Og så er det mye fint i ringenes herre og sånt også. Min 9-åring tåler fint å se sånt, det er jo veldig tydelig film og ikke virkelighet. Anonymkode: d2dd3...275 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 NM i gjemsel? Brekket? Anonymkode: a78e2...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): NM i gjemsel? Brekket? Anonymkode: a78e2...857 NM i gjemsel er fantastisk bra, ungene leker det selv også. Samler alle de kjenner og holder på i timesvis 🥳 Anonymkode: d2dd3...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi har en som elsker Kompani Lauritzen. Jeg er ikke glad i reality selv, men det er i alle fall noe bedre å se på i fellesskap enn FlippKlipp 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Guttungen her i huset på 11 år elsker «kongen befaler» Anonymkode: 851ce...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Anbefaler Narnia-filmene, Slipp Willy Fri, Sonic-filmene, og mange flere som jeg ikke kommer på i farten. Anonymkode: 851ce...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Min eldste ser på serier som: Highway Thru Hell, Vinterveiens Helter, Ødemarkens Menn, Kompani Lauritzen, Kompani Lauriten: Tropp, SAS: Who Dares Wins UK, SAS: Who Dares Wins Sweden og slike reality serier. Min yngste liker tegneserie og humor. Så vi har TV kvelder hele familien før leggetid og da bytter vi på hvem av barna som bestemmer hvem som ser på noe. Idag er det Eldste mann sin tur! Anonymkode: d86bc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbanana Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden "Just add magic" elsket min sønn da han var på den alderen. Den er fin for voksne også. Ligger på Prime. Og så så vi hele simpsons, da er dere "all set" i noen år😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Vennene og det grønne lys Anonymkode: 918f9...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Mine liker godt serien "Klassen" på nrk. Vi ser den ofte sammen. Mange tema man kan få gode samtaler rundt i etterkant. Anonymkode: af492...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Tiåringene her i huset liker godt "Superheltskolen" på NRK Super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Ronja Røverdatter på Netflix😊 Anonymkode: 25fc7...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Side om side. Anonymkode: c73c3...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå