Gå til innhold

Forslag til kjekke serier for barn mellom 8-12 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter noen kjenne filmer/ serier for barn i denne alderen, har to gutter. De liker serier som Familien Lykke og annen enkel humor. Sliter med å finne andre serier vi kan se sammen. Helst ikke tegnefilm. Noen tips? 

Anonymkode: 62f10...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry Potter kanskje? Marveluniverset, og kanskje begynne med starwars? Og så er det mye fint i ringenes herre og sånt også. Min 9-åring tåler fint å se sånt, det er jo veldig tydelig film og ikke virkelighet. 

Anonymkode: d2dd3...275

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

NM i gjemsel? Brekket? 

Anonymkode: a78e2...857

NM i gjemsel er fantastisk bra, ungene leker det selv også. Samler alle de kjenner og holder på i timesvis 🥳 

Anonymkode: d2dd3...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en som elsker Kompani Lauritzen. Jeg er ikke glad i reality selv, men det er i alle fall noe bedre å se på i fellesskap enn FlippKlipp 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Narnia-filmene, Slipp Willy Fri, Sonic-filmene, og mange flere som jeg ikke kommer på i farten. 

Anonymkode: 851ce...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min eldste ser på serier som: Highway Thru Hell, Vinterveiens Helter, Ødemarkens Menn, Kompani Lauritzen, Kompani Lauriten: Tropp, SAS: Who Dares Wins UK, SAS: Who Dares Wins Sweden og slike reality serier. Min yngste liker tegneserie og humor. Så vi har TV kvelder hele familien før leggetid og da bytter vi på hvem av barna som bestemmer hvem som ser på noe. Idag er det Eldste mann sin tur!

Anonymkode: d86bc...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Just add magic" elsket min sønn da han var på den alderen. Den er fin for voksne også. Ligger på Prime. Og så så vi hele simpsons, da er dere "all set" i noen år😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine liker godt serien "Klassen" på nrk. Vi ser den ofte sammen. Mange tema man kan få gode samtaler rundt i etterkant. 

Anonymkode: af492...2a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...