AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg skulle gjerne tatt bilen inn til Bergen i morgen kveld når jeg skal på besøk, men lurer på om det er stor sjanse å få bot hvis jeg parkerer i boligsoner? 1 nyttårsdag er helligdag så da er det gratis parkering overalt. Anonymkode: 250c2...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, det er vi. Anonymkode: 113d4...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Ser aldri så mye parkeringsvakter i nabolaget som i mellomjula og påska. Og bot på annen hver bilrute. Vi beboere liker parkeringsvakter.😄 Anonymkode: a4481...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Men kan man kjøpe parkering når gatene er fulle av bilene til de som bor der? Ts Anonymkode: 250c2...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skulle gjerne tatt bilen inn til Bergen i morgen kveld når jeg skal på besøk, men lurer på om det er stor sjanse å få bot hvis jeg parkerer i boligsoner? 1 nyttårsdag er helligdag så da er det gratis parkering overalt. Anonymkode: 250c2...93e Spør den du skal besøke hvor du kan parkere lovlig? Se også her: https://www.bergen.kommune.no/innbyggerhjelpen/vann-vei-og-trafikk/vei-transport-og-parkering/parkering/boligsoneparkering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå