AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Trenger en ny serie. Anonymkode: 5258d...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg sleit litt med å komme inn i den, også ble den plutselig bare utrolig bra. Den er anbefalt av meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 visp skrev (2 minutter siden): Jeg sleit litt med å komme inn i den, også ble den plutselig bare utrolig bra. Den er anbefalt av meg. Takk. Jeg detter veldig lett av i starten på serier. Men kan gi den en sjanse👍 Anonymkode: 5258d...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk. Jeg detter veldig lett av i starten på serier. Men kan gi den en sjanse👍 Anonymkode: 5258d...2c9 Jo, men denne er litt treig å komme inn i, men når det først løsnet så kunne jeg ikke vente med å se neste og neste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Trenger i starten ja. Klarte ikke se ferdig sesong 1. Bare masse familieintriger og litt overdrevet skuespill til tider. Det ble for snevert for meg. Anonymkode: aa351...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Spesielt. Startet med denne serien igår. Er på episode 6, du må bare komme deg igjennom dem første episodene. Akkurat nå klarer jeg ikke å stoppe. Anonymkode: bf70a...a74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg slet også i starten, den krever at du følger godt med. Holdt på å gi opp, men så løsnet det og jeg ble skikkelig hekta, anbefales! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Litt som moderne Game of Thrones satt i en styrtrik og mektig næringslivsfamilie i USA. Anonymkode: 704f1...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Njæ... Det er liksom ikke noe nytt. Føler jeg har sett historien mange ganger før. Anonymkode: 638a3...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Enormt god serie, og jeg misunner deg som ikke har sett den ennå. Her har du mange gode timer fremfor deg - gled deg! 🤩 Anonymkode: d14bf...a43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Tok meg litt tid å like den, men det er virkelig ikke uten grunn at den vant prisene den gjorde. For meg er det humoren, de kjappe replikkene og de festlige karakterene serien består av. Jeg kommer nok til å se den fra start til slutt igjen. Braun, Culkin og MacFayden er personlige favoritter 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar Den er virkelig så god som den får cred for å være. Og den er høyst relevant, såpass av og til at den burde vært en form for pensum i samfunnsfag fordi den er SÅ relevant for å forklare hva som skjer i verden for tida, hvordan maktstrukturer er lagt opp og det toppet seg spesielt i USA nå denne høsten som var. Så og si ingenting er funnet opp utenom forholdene mellom karakterene, det som skjer i maktsirklene der har skjedd, skjer og vil skje - om og om igjen. Og hvis du følger med litt på nyheter og hvordan nyhetsgigantene er bygd opp er den ekstra spennende. Macfadyen, Snook og Culkin fortjente alle priser de dro med seg. Macfadyen er en personlig favoritt for meg, men serien står på egne føtter fordi hele casten er fantastisk satt sammen og scriptene er av høyeste klasse. Men jeg bruker alltid å si til folk at de må "vennes til" viben. Karakterene er ufyselige og de prøver ikke å la de være noe annet heller, og de fleste av oss kan trenge å bli vant til tonen, så jeg bruker å anbefale folk å se i alle fall til Gala episoden (den fjerde) og gi det tid til at universet utfolder seg litt foran deg. Men det er VEL verdt det. En fantastisk serie som faktisk fortjente alt suksess den fikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå