AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Skrevet 30. desember 2024 Kort fortalt: var sammen med en jente(30 årene) i ca 1 år. I starten ga hun meg mye oppmerksomhet, intimitet og veldig på meg(3 måneder) Etter denne perioden la jeg merke til at jeg betalte for alt, og tok alt av husarbeid selv når hun bodde hos meg annen hver uke( hun har 3 barn). Gikk en periode hvor jeg stusset på dette, og endelig tok jeg motet til meg om hun kunne bidra, og faktisk også gi av seg selv til meg. Etter dette, ble jeg ofte kritisert for utseende mitt. Og hvorfor jeg ikke fulgte manualen hennes for et godt forhold( princess treatment og at jeg skulle gjøre alt) På ett år lagde hun mat til meg en gang. Etter noen måneder med dette, og hvor jeg begynte å prøve å sette grenser eskalerte terroren. Jeg kastet henne ut og hun lovte å ta hevn. Fant seg en ny person med engang og ble sammen med han. Hun er fortsatt med denne fyren i følge henne( hun driver og tar kontakt på msn i ny og ne) svarer henne kort og konsist og har forstått at jeg ble utsatt for psykisk vold. Siste sjakktrekk fra henne er kort stund siden hvor hun ut av deeet blå inviterer meg på hyttetur med henne og barna( da har vi ikke vært sammen på ett år, og sist hun tok kontakt var 3 måneder før det. Hun påstår at barna hennes ville ha meg med og at hennes nye partner vet at hun har spurt meg selv om han angivelig ikke likte det. Jeg sa selvsagt nei til dette. Skjønner ikke hva hun vil eller holder på med? Hvorfor er hun slik? Uten at jeg spør forteller hun hvor bra hennes nye kjæreste er og hvor bra hun har det(helse, barn og kjærlighet). Han klager tydeligvis ikke på at han er den som må gjøre de samme tingene jeg gjorde for henne( i følge hu) føler hun mindfucker meg igjen, og jeg vil ikke ned den veien igjen for turen ut av det mørke hullet av et kjæresteforhold så mistet jeg selvfølelsen, selvtillit og selvrespekten for meg selv. Hva er det som gjør at noen mennesker behandler andre som dritt når de elsker deg? Anonymkode: 329c2...851 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kort fortalt: var sammen med en jente(30 årene) i ca 1 år. I starten ga hun meg mye oppmerksomhet, intimitet og veldig på meg(3 måneder) Etter denne perioden la jeg merke til at jeg betalte for alt, og tok alt av husarbeid selv når hun bodde hos meg annen hver uke( hun har 3 barn). Gikk en periode hvor jeg stusset på dette, og endelig tok jeg motet til meg om hun kunne bidra, og faktisk også gi av seg selv til meg. Etter dette, ble jeg ofte kritisert for utseende mitt. Og hvorfor jeg ikke fulgte manualen hennes for et godt forhold( princess treatment og at jeg skulle gjøre alt) På ett år lagde hun mat til meg en gang. Etter noen måneder med dette, og hvor jeg begynte å prøve å sette grenser eskalerte terroren. Jeg kastet henne ut og hun lovte å ta hevn. Fant seg en ny person med engang og ble sammen med han. Hun er fortsatt med denne fyren i følge henne( hun driver og tar kontakt på msn i ny og ne) svarer henne kort og konsist og har forstått at jeg ble utsatt for psykisk vold. Siste sjakktrekk fra henne er kort stund siden hvor hun ut av deeet blå inviterer meg på hyttetur med henne og barna( da har vi ikke vært sammen på ett år, og sist hun tok kontakt var 3 måneder før det. Hun påstår at barna hennes ville ha meg med og at hennes nye partner vet at hun har spurt meg selv om han angivelig ikke likte det. Jeg sa selvsagt nei til dette. Skjønner ikke hva hun vil eller holder på med? Hvorfor er hun slik? Uten at jeg spør forteller hun hvor bra hennes nye kjæreste er og hvor bra hun har det(helse, barn og kjærlighet). Han klager tydeligvis ikke på at han er den som må gjøre de samme tingene jeg gjorde for henne( i følge hu) føler hun mindfucker meg igjen, og jeg vil ikke ned den veien igjen for turen ut av det mørke hullet av et kjæresteforhold så mistet jeg selvfølelsen, selvtillit og selvrespekten for meg selv. Hva er det som gjør at noen mennesker behandler andre som dritt når de elsker deg? Anonymkode: 329c2...851 Altså hva er vanskelig her?? Du BLOKKER henne bare. Har jeg selv gjort med "stalkere". Problem løst. Du virker jo som du holder liv i flammen på en slags måte...BLOKKER og ferdig Anonymkode: 6d8b6...f4e 21 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Skrevet 30. desember 2024 Eksisterer msn fortsatt 🤔 Anonymkode: 4265a...266 8 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor tar du at hun «elsker deg»? Hun velger å introdusere en partner for sine barn før det har gått 1-2 år (som er absolutt nedre minimum for ethvert rimelig ok menneske). Hun hopper fra partner til partner. Hun gjør absolutt intet for å skjule at behovet for partner handler om å få dekket utgifter til ønsket livsstil. Presis hva i kommunikasjonen med henne, hennes valg av adferd etc får deg til å tro at hun elsker deg? Eller er det minste glad i deg? At hun sier hun gjør det? I så fall: folks ord lyver. Folks handlinger forteller sannheten. Ta dem på deres handling, ikke deres ord. Hun elsker nok å være i et forhold med deg, ja. Men det er ikke kjærlighet (selv om ufattelig mange relasjoner har dette som eneste grunnlag). Å elske det noen kan tilføre eget liv er det motsatte av kjærelighet for dem. Det er rent ego. Blokker henne. Og oppsøk bistand til å ikke velge partnere som henne i fremtiden. For det må du ta på alvor, ts. Hun valgte ikke seg selv - du valgte henne. Som hun er. Anonymkode: 773b4...fc8 1 1 1
Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #5 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kort fortalt: var sammen med en jente(30 årene) i ca 1 år. I starten ga hun meg mye oppmerksomhet, intimitet og veldig på meg(3 måneder) Etter denne perioden la jeg merke til at jeg betalte for alt, og tok alt av husarbeid selv når hun bodde hos meg annen hver uke( hun har 3 barn). Gikk en periode hvor jeg stusset på dette, og endelig tok jeg motet til meg om hun kunne bidra, og faktisk også gi av seg selv til meg. Etter dette, ble jeg ofte kritisert for utseende mitt. Og hvorfor jeg ikke fulgte manualen hennes for et godt forhold( princess treatment og at jeg skulle gjøre alt) På ett år lagde hun mat til meg en gang. Etter noen måneder med dette, og hvor jeg begynte å prøve å sette grenser eskalerte terroren. Jeg kastet henne ut og hun lovte å ta hevn. Fant seg en ny person med engang og ble sammen med han. Hun er fortsatt med denne fyren i følge henne( hun driver og tar kontakt på msn i ny og ne) svarer henne kort og konsist og har forstått at jeg ble utsatt for psykisk vold. Siste sjakktrekk fra henne er kort stund siden hvor hun ut av deeet blå inviterer meg på hyttetur med henne og barna( da har vi ikke vært sammen på ett år, og sist hun tok kontakt var 3 måneder før det. Hun påstår at barna hennes ville ha meg med og at hennes nye partner vet at hun har spurt meg selv om han angivelig ikke likte det. Jeg sa selvsagt nei til dette. Skjønner ikke hva hun vil eller holder på med? Hvorfor er hun slik? Uten at jeg spør forteller hun hvor bra hennes nye kjæreste er og hvor bra hun har det(helse, barn og kjærlighet). Han klager tydeligvis ikke på at han er den som må gjøre de samme tingene jeg gjorde for henne( i følge hu) føler hun mindfucker meg igjen, og jeg vil ikke ned den veien igjen for turen ut av det mørke hullet av et kjæresteforhold så mistet jeg selvfølelsen, selvtillit og selvrespekten for meg selv. Hva er det som gjør at noen mennesker behandler andre som dritt når de elsker deg? Anonymkode: 329c2...851 Tror du blander begreper her. Kjærlighet og manipulasjon er ikke det samme. Dette er manipulasjon. Hun elsker deg ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Skrevet 30. desember 2024 Svaret er at de faktisk ikke elsker deg! De elsker kun seg selv, ikke andre. Til nød kan slike som hun elske sine barn, men knapt nok det når hun bruker sine barn som en del av det som er psykisk vold, trakassering av deg. Det du nå bør gjøre er å blokkere henne på alle sosiale medier! Og så sender du henne en melding hvor du viser til at det ble slutt mellom dere for x antall måneder siden, og at du ikke ønsker noen som helst kontakt med henne. Jeg ville ha skrevet at du forventer at hun slutter helt å kontakte deg, at hun aldri mer forsøker å kontakte deg på noen som helst måte. Om hun svarer på dette, så ville jeg gått til politiet. Ville faktisk gått til politiet med det samme jeg hadde sendt en slik melding, for slike som henne kan være gale nok til å selv gå til politiet og dikte opp en historie om at det var du som var voldelig mot henne. Send en slik melding som jeg skrev, kontakt politiet, og ta vare på alle bevis du har fra tiden dere var sammen og etterpå. Vurder å søke besøksforbud, slik at hun må slutte, om hun fortsetter å kontakte deg. Og en ting til - det er viktig at du lar dine nærmeste få vite hvordan hun var mens dere var sammen og hvordan hun har holdt på i ettertid! Ikke gå alene med dette! ❤️ Anonymkode: c77a1...1a3 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså hva er vanskelig her?? Du BLOKKER henne bare. Har jeg selv gjort med "stalkere". Problem løst. Du virker jo som du holder liv i flammen på en slags måte...BLOKKER og ferdig Anonymkode: 6d8b6...f4e Du har "stalkere" og du har stalkere. Du har vært borti "stalkere", de er det greit å bare blokkere. Virkelige stalkere hjelper det ofte lite på. Anonymkode: c77a1...1a3 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kort fortalt: var sammen med en jente(30 årene) i ca 1 år. I starten ga hun meg mye oppmerksomhet, intimitet og veldig på meg(3 måneder) Etter denne perioden la jeg merke til at jeg betalte for alt, og tok alt av husarbeid selv når hun bodde hos meg annen hver uke( hun har 3 barn). Gikk en periode hvor jeg stusset på dette, og endelig tok jeg motet til meg om hun kunne bidra, og faktisk også gi av seg selv til meg. Etter dette, ble jeg ofte kritisert for utseende mitt. Og hvorfor jeg ikke fulgte manualen hennes for et godt forhold( princess treatment og at jeg skulle gjøre alt) På ett år lagde hun mat til meg en gang. Etter noen måneder med dette, og hvor jeg begynte å prøve å sette grenser eskalerte terroren. Jeg kastet henne ut og hun lovte å ta hevn. Fant seg en ny person med engang og ble sammen med han. Hun er fortsatt med denne fyren i følge henne( hun driver og tar kontakt på msn i ny og ne) svarer henne kort og konsist og har forstått at jeg ble utsatt for psykisk vold. Siste sjakktrekk fra henne er kort stund siden hvor hun ut av deeet blå inviterer meg på hyttetur med henne og barna( da har vi ikke vært sammen på ett år, og sist hun tok kontakt var 3 måneder før det. Hun påstår at barna hennes ville ha meg med og at hennes nye partner vet at hun har spurt meg selv om han angivelig ikke likte det. Jeg sa selvsagt nei til dette. Skjønner ikke hva hun vil eller holder på med? Hvorfor er hun slik? Uten at jeg spør forteller hun hvor bra hennes nye kjæreste er og hvor bra hun har det(helse, barn og kjærlighet). Han klager tydeligvis ikke på at han er den som må gjøre de samme tingene jeg gjorde for henne( i følge hu) føler hun mindfucker meg igjen, og jeg vil ikke ned den veien igjen for turen ut av det mørke hullet av et kjæresteforhold så mistet jeg selvfølelsen, selvtillit og selvrespekten for meg selv. Hva er det som gjør at noen mennesker behandler andre som dritt når de elsker deg? Anonymkode: 329c2...851 Er du femten år, eller voksen? Har du hørt om og lært deg hvordan du blokkerer et menneske? Hvis ikke så søk hjelp! Anonymkode: 5b4bf...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Skrevet 30. desember 2024 Godt du kom deg unna denne dama, TS! ❤️ Anonymkode: 235d4...d55
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Skrevet 30. desember 2024 Ja bra du kom deg unna henne! Kan vel hende at ny partner også har begynt å murre litt. Det er mange snille kvinner som vil ha et gjensidig forhold hvor man både gir og tar, ikke bare tar. Blokker denne som åpenbart terroriserer deg og vær glad du ikke har barn med henne og er låst til henne alltid. Masse lykke til❤️ Anonymkode: bdfe9...e90 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Skrevet 30. desember 2024 Hun vil ha bekreftelse og er bitter på at du satte en grense for hvordan du ville bli behandlet. Det eneste rette å gjøre er tilfeldigvis det som kommer til å plage henne mest: BLOKKER! Anonymkode: b042d...a74 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Skrevet 30. desember 2024 Gale kvinner finner man overaøt her ja Anonymkode: b879b...b87
Cornix Skrevet 30. desember 2024 #14 Skrevet 30. desember 2024 Hun elsket deg ikke - hun brukte deg. Anbefaler deg å blokkere henne fra alt av sosiale medier - hun vil søke din oppmerksomhet så lenge det er mulig. Hun er avhengig av det, god eller dårlig. Ikke la henne ta plass i hodet eller hjerte ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #15 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du femten år, eller voksen? Har du hørt om og lært deg hvordan du blokkerer et menneske? Hvis ikke så søk hjelp! Anonymkode: 5b4bf...2a1 15 er jeg ikke. Aldri hatt behov for å blokkere andre mennesker før. Må nok ta til det steget Anonymkode: 329c2...851
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Skrevet 30. desember 2024 Rosa Gnom skrev (2 timer siden): Tror du blander begreper her. Kjærlighet og manipulasjon er ikke det samme. Dette er manipulasjon. Hun elsker deg ikke. Ja, vet ikke hva som gikk av meg. Ofte forvirret av det hele..ble virkelighetsfjern Anonymkode: 329c2...851
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksisterer msn fortsatt 🤔 Anonymkode: 4265a...266 Messenger eksisterer ja.. Anonymkode: 329c2...851
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #18 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor tar du at hun «elsker deg»? Hun velger å introdusere en partner for sine barn før det har gått 1-2 år (som er absolutt nedre minimum for ethvert rimelig ok menneske). Hun hopper fra partner til partner. Hun gjør absolutt intet for å skjule at behovet for partner handler om å få dekket utgifter til ønsket livsstil. Presis hva i kommunikasjonen med henne, hennes valg av adferd etc får deg til å tro at hun elsker deg? Eller er det minste glad i deg? At hun sier hun gjør det? I så fall: folks ord lyver. Folks handlinger forteller sannheten. Ta dem på deres handling, ikke deres ord. Hun elsker nok å være i et forhold med deg, ja. Men det er ikke kjærlighet (selv om ufattelig mange relasjoner har dette som eneste grunnlag). Å elske det noen kan tilføre eget liv er det motsatte av kjærelighet for dem. Det er rent ego. Blokker henne. Og oppsøk bistand til å ikke velge partnere som henne i fremtiden. For det må du ta på alvor, ts. Hun valgte ikke seg selv - du valgte henne. Som hun er. Anonymkode: 773b4...fc8 Retrospektivt elsket hun meg nok ikke.. Anonymkode: 329c2...851
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #19 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun vil ha bekreftelse og er bitter på at du satte en grense for hvordan du ville bli behandlet. Det eneste rette å gjøre er tilfeldigvis det som kommer til å plage henne mest: BLOKKER! Anonymkode: b042d...a74 Takk, trenger disse tilbakemeldingene Anonymkode: 329c2...851
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #20 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svaret er at de faktisk ikke elsker deg! De elsker kun seg selv, ikke andre. Til nød kan slike som hun elske sine barn, men knapt nok det når hun bruker sine barn som en del av det som er psykisk vold, trakassering av deg. Det du nå bør gjøre er å blokkere henne på alle sosiale medier! Og så sender du henne en melding hvor du viser til at det ble slutt mellom dere for x antall måneder siden, og at du ikke ønsker noen som helst kontakt med henne. Jeg ville ha skrevet at du forventer at hun slutter helt å kontakte deg, at hun aldri mer forsøker å kontakte deg på noen som helst måte. Om hun svarer på dette, så ville jeg gått til politiet. Ville faktisk gått til politiet med det samme jeg hadde sendt en slik melding, for slike som henne kan være gale nok til å selv gå til politiet og dikte opp en historie om at det var du som var voldelig mot henne. Send en slik melding som jeg skrev, kontakt politiet, og ta vare på alle bevis du har fra tiden dere var sammen og etterpå. Vurder å søke besøksforbud, slik at hun må slutte, om hun fortsetter å kontakte deg. Og en ting til - det er viktig at du lar dine nærmeste få vite hvordan hun var mens dere var sammen og hvordan hun har holdt på i ettertid! Ikke gå alene med dette! ❤️ Anonymkode: c77a1...1a3 Takk, for at du tok deg tiden til å skrive dette. Du virker veldig forståelsesfull og mulig erfaren? Følte meg ikke angrepet som av andre tilbakemeldinger ☺️ Anonymkode: 329c2...851 1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå