Gå til innhold

Han utfører ikke oralsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del er oralsex begge veier så viktig at jeg hadde mest sannsynlig ikke kunne være i et forhold med han. Favoritten min er 69, hadde ikke klart meg uten..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er i et forhold på trettende året, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg er renslig, veltrent, og har gitt tydelig uttrykk for at han gjerne må gjøre det. Utfører på ham. Har forsøkt å spørre ham hvorfor, får ikke noe klart svar, og må bare innse at han ikke liker det.

Skjønner jo at jeg må jobbe med meg selv, og la dette gå. Kan ikke tvinge noen til noe de ikke ønsker.

Men har også innsett at dersom jeg skal fortsette dette, vil jeg aldri mer oppleve oralsex i hele mitt liv - og det gir meg sant og si litt panikk.

Noen med samme erfaring? 

Anonymkode: 2466f...79b

Det er jo han som bestemmer det. Du må ikke suge ham, det er det du som avgjør, du suger fordi du liker det.

Anonymkode: 0001d...bba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har det som deg ts. 10 år inn i forholdet og han gjorde det noen få ganger det første året.

Det er det beste jeg vet på den fronten så uten er sexlivet både kjedelig og litt intetsigende for min del.

Nå har vi ikke sex lenger og jeg drømmer i all hemmelighet om å skaffe meg en sexpartner som elsker å slikke på si.

Når vi er ferdig med småbarnsfasen kommer jeg nok til å spørre om åpent forhold for jeg kan ikke leve med tanken på å aldri oppleve en myk, varm tunge mot f*ta igjen 😕

Anonymkode: bcd4d...8c3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexlivet til et par mener jeg skal være at begge har det bra og trives med. Alle har vi drømmer og ulike behov, og vi kan ikke gå på akord med oss selv for at partneren kun skal ha sex på sin måte. Det er ditt sexliv også. 

Men merk at jeg mener ikke at en kjæreste skal ikke presse deg til å gjøre noe utenfor hva du er komfortabel med.

Men om det er noe man syns er litt....mindre gøy/ikke så farlig (om jeg kan si det sånn da), det burde man kommunisere rundt dette. Ta en rolig og åpen prat om det, fordi det er kanskje ikke viktig for deg, men for den du er glad i. Man kan vise interesse og lære mer om hva det innebærer, hvorfor partneren ønsker det, og hvordan man kan gjøre det. Kun fordi det er viktig for partneren sin. Kanskje går det på manglende informasjon eller mestringsfølelse? 

Evt bør man gi partneren mulige løsninger for å få sitt behov dekket på andre måter. 

Det må ikke være noe man gjør hver dag heller. Men noe man gjør innimellom for å tilfredsstille den man er glad i, og ettersom det er noe man selv også er komfortabel med.

Anonymkode: 6110c...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex bør man unngå leste om en mann  i Tønsbergs Blad som hadde fått HPV virus og måtte operere i halsen mistet stemmen og alt hvorfor utsette seg for slikt ? ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (38 minutter siden):

Oralsex bør man unngå leste om en mann  i Tønsbergs Blad som hadde fått HPV virus og måtte operere i halsen mistet stemmen og alt hvorfor utsette seg for slikt ? ☹️ 

Man kan vell vaksinerer seg mot HPV. Og det er også mye annet en kan bli syk av. Skal en leve livet basert på det blir det nok ett stusselig liv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rummyking skrev (1 minutt siden):

Man kan vell vaksinerer seg mot HPV. Og det er også mye annet en kan bli syk av. Skal en leve livet basert på det blir det nok ett stusselig liv. 

Er den vaksina 100% vanntett  da ? Eller begrenser den bare skade selv om muligheten er der ? Ja livet blir jo stusselig men 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Er den vaksina 100% vanntett  da ? Eller begrenser den bare skade selv om muligheten er der ? Ja livet blir jo stusselig men 

Det er 100% sjangs for å dø av livet. Hver dag utsetter man seg for alle mulige farer så jeg ville nå ikke tenkt for mye på det.

Man skal ikke spise for mye rødt kjøtt, alkohol ødelegger leveren, fossil brenstoff er skadelig, mobilen kan gi deg hjerneskade...  Best å grave seg ned med en gang😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss91 skrev (På 31.12.2024 den 1.03):

For min del er oralsex begge veier så viktig at jeg hadde mest sannsynlig ikke kunne være i et forhold med han. Favoritten min er 69, hadde ikke klart meg uten..

Det er en herlig stilling. Begge får! Oralsex er også obligatorisk for meg i et forhold 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Oralsex er ekkelt og naturstridig. 

Anonymkode: 78dcd...cdb

Nei.

Anonymkode: 5808c...763

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann, og for meg er det ikke aktuelt å ha ansiktet oppi skrittet på en partner. Men sexen er meget bra.

Anonymkode: 0672f...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er mann, og for meg er det ikke aktuelt å ha ansiktet oppi skrittet på en partner. Men sexen er meget bra.

Anonymkode: 0672f...a9d

Mann og mann….

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oralsex er ekkelt og naturstridig. 

Anonymkode: 78dcd...cdb

Slikke mus er jo et must, men klart menn med lav sexlyst kan nok synes det er ekkelt

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...