Irak Skrevet lørdag kl 14:38 #61 Del Skrevet lørdag kl 14:38 Pingvinen skrev (5 minutter siden): Nei. Ingen traumatiske opplevelser. Har bare aldri likt det. Er ikke en del av mitt tenningsmønster. Liker samleie og berøring. Å bli slikket er bare kjedelig for meg. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #62 Del Skrevet lørdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 6.00): Oralsex er ekkelt og naturstridig. Anonymkode: 78dcd...cdb Nei Anonymkode: 0001d...bba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #63 Del Skrevet lørdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 19.33): Jeg er i et forhold på trettende året, og han har aldri utført oralsex på meg. Jeg er renslig, veltrent, og har gitt tydelig uttrykk for at han gjerne må gjøre det. Utfører på ham. Har forsøkt å spørre ham hvorfor, får ikke noe klart svar, og må bare innse at han ikke liker det. Skjønner jo at jeg må jobbe med meg selv, og la dette gå. Kan ikke tvinge noen til noe de ikke ønsker. Men har også innsett at dersom jeg skal fortsette dette, vil jeg aldri mer oppleve oralsex i hele mitt liv - og det gir meg sant og si litt panikk. Noen med samme erfaring? Anonymkode: 2466f...79b Nei,min slikker meg gjerne men jeg liker det ikke særlig. Jeg synes uansett at man ikke kan pålegge noen det. Men veldig teit om han "forlanger" det selv. Slutt å gi han da Anonymkode: 5e73e...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet lørdag kl 15:01 #64 Del Skrevet lørdag kl 15:01 Stakkaren vet ikke hva han går glipp av. Er jo så nydelig. 69... en finnkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet lørdag kl 17:14 #65 Del Skrevet lørdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samme her. Ingen MANN tenker æsj. Anonymkode: a612b...2ef Og ingen kvinne tenker æsj til å suge? Selv elsker jeg å slikke, men jeg er ikke så stokk dum at jeg ikke forstår at folk liker forskjellige ting seksuelt, og det har ingenting å gjøre med om man er ekte mann eller kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebanan Skrevet lørdag kl 18:03 #66 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Joda kjenner meg igjen. Men han er såpass god med fingrene, og jeg er såpass glad i å utøve oral så det går. Kunne glatt ha droppet oral på Ham,men tror jeg hadde "lidd" mest av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå