Gå til innhold

Han utfører ikke oralsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold på trettende året, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg er renslig, veltrent, og har gitt tydelig uttrykk for at han gjerne må gjøre det. Utfører på ham. Har forsøkt å spørre ham hvorfor, får ikke noe klart svar, og må bare innse at han ikke liker det.

Skjønner jo at jeg må jobbe med meg selv, og la dette gå. Kan ikke tvinge noen til noe de ikke ønsker.

Men har også innsett at dersom jeg skal fortsette dette, vil jeg aldri mer oppleve oralsex i hele mitt liv - og det gir meg sant og si litt panikk.

Noen med samme erfaring? 

Anonymkode: 2466f...79b

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er slik vi har det også. Jeg utfører det på ham, selv om det ikke er noen favoritt hos meg men jeg vet han liker det godt. Han har kun gjort det et par ganger på meg i løpet av de tjue årene vi har vært sammen. Nå har vi nesten ikke sex lenger i det hele tatt pga manglende lyst hos ham, så akkurat nå er jeg bare glad om det blir noe, sånn en gang i halvåret…

Anonymkode: 179ed...05b

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 18.33):

Utfører på ham. 

Skjønner jo at jeg må jobbe med meg selv, og la dette gå. Kan ikke tvinge noen til noe de ikke ønsker.

Ekspander  

Det er toveis. Dersom han ikke går ned på deg trenger ikke du å gå ned på han. 

Tipper han kommer til å gå ned på deg hvis du gjør det klart.

Anonymkode: db99e...ad0

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kutta ut sexen. Det blir altfor dødt. Hvordan kan du føle entusiasme over å gå ned på han???

Har noen av dere lyst til å gå til sengs i det hele tatt? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er renslig, veltrent, og har gitt tydelig uttrykk for at han gjerne må gjøre det. Utfører på ham. Har forsøkt å spørre ham hvorfor, får ikke noe klart svar, og må bare innse at han ikke liker det.

Men har også innsett at dersom jeg skal fortsette dette, vil jeg aldri mer oppleve oralsex i hele mitt liv - og det gir meg sant og si litt panikk.

Noen med samme erfaring? 

Ekspander  

Hadde bare sluttet å gi han oralsex. "Hakke lyst" kan du si tilbake om han spør evt bruke hans ord på det. Fair play er dette. Ingen tvang og ingen egentlig uvilje, men gidder ikke fordi man selv ikke får det. 

Endret av Fighter83
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn syns det er ekkelt å utføre.

Syns man oralsex er viktig, blir man ikke sammen med en slik mann, tenker jeg.

Personlig liker jeg ikke at noen gjør det på meg, men utfører det med glede.

Anonymkode: 773d8...7e9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 19.44):

Noen menn syns det er ekkelt å utføre.

Syns man oralsex er viktig, blir man ikke sammen med en slik mann, tenker jeg.

Personlig liker jeg ikke at noen gjør det på meg, men utfører det med glede.

Anonymkode: 773d8...7e9

Ekspander  

Det der ser jeg så mange damer her inne si; at de utfører det med glede, men det er jo fullstendig bullshit om man merker at mannen er uinteressert i sex. De gjennomfører for å ejakulere og det er alt. Da har man ikke mye glede igjen ved å gi oralsex på fyren, så spar meg.

Jeg har aldri noensinne opplevd en mann som ikke liker oralsex, og tror det er veldig, veldig sjeldent. Men tenker at det kommer naturlig (at han ikke vil) om han mister interessen. Da får han heller være et ok menneske og si at han vil legge sexen på hylla, så får dama kunne ta en avgjørelse i forhold til det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi det også. Han liker det ikke, og da skal han selvsagt få slippe. Jeg synes det er kjipt, men sånn er det. Han gjør andre ting jeg setter pris på.

Anonymkode: c43f0...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 18.46):

Det er toveis. Dersom han ikke går ned på deg trenger ikke du å gå ned på han. 

Tipper han kommer til å gå ned på deg hvis du gjør det klart.

Anonymkode: db99e...ad0

Ekspander  

Men dette kan også være litt problematisk. Hadde jeg stilt et sånt ultimatum hadde jeg sikkert ligget der og tenkt at dette er noe han egentlig ikke vil, og da hadde jeg i hvert fall IKKE nytt det. 😬

Anonymkode: 9874a...7d0

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med samme erfaring? 

Ekspander  

Dytt han på rygg og ta plass over han, og si at nå er det din tur 😄

Anonymkode: faa1a...512

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det være begge veier. Jeg er mann og har elsket å utføre oral på de damene jeg har hatt. Min nåværende kunne aldri tenke seg å utføre oral på meg. Faktisk kunne hun heller ikke tenke seg å utføre en håndjobb. Det er et stort tap at det ikke er gjensidig men det er bare å prøve å lære seg å leve med det.

Anonymkode: f023f...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 30.12.2024 den 19.50):

Jeg har aldri noensinne opplevd en mann som ikke liker oralsex, 

Ekspander  

Er mann som ikke har noe glede av å motta. Er ikke sånn at jeg «ikke liker» det. Har bare ikke noe glede av det.

Elsker derimot å utføre oralsex på en som liker å motta. 

Kona sier hun føler som som verdens heldigste som «slipper» å suge meg, men blir utført oralsex på når hun vil.

Anonymkode: cb630...990

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis oralsex er viktig for deg, hvorfor i all verden har du vært sammen med denne fyren i 13 ÅR?! Jeg forstår deg godt, et lov uten oralsex er helt uaktuelt for min del. Det er slik jeg får mine aller beste orgasmer. Men det betyr jo også at jeg ikke hadde vært sammen med en fyr som ikke var i interessert i å gi meg det, hadde ikke holdt en måned en gang. 

Anonymkode: 81b39...554

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn synes kvinnelig underliv er litt ekkelt, trolig fordi de er skaphomser.

Anonymkode: 51628...02b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 20.01):

Sånn kan det være begge veier. Jeg er mann og har elsket å utføre oral på de damene jeg har hatt. Min nåværende kunne aldri tenke seg å utføre oral på meg. Faktisk kunne hun heller ikke tenke seg å utføre en håndjobb. Det er et stort tap at det ikke er gjensidig men det er bare å prøve å lære seg å leve med det.

Anonymkode: f023f...0d9

Ekspander  

Ikke vil hun suge og ikke vil hun ta på deg??? Nei. Dette høres ulidelig trist ut. Hvorfor i all verden skal man måtte lære seg å leve med det når 99% av alle andre damer vil være en bedre partner for deg? 

Anonymkode: 81b39...554

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 20.01):

Er mann som ikke har noe glede av å motta. Er ikke sånn at jeg «ikke liker» det. Har bare ikke noe glede av det.

Elsker derimot å utføre oralsex på en som liker å motta. 

Kona sier hun føler som som verdens heldigste som «slipper» å suge meg, men blir utført oralsex på når hun vil.

Anonymkode: cb630...990

Ekspander  

Ja, det har jeg aldri opplevd heller... en mann som ikke vil motta. Tror jeg hadde følt det var helt unaturlig å ikke involvere det. Jeg tenker at det viktigste er vel at man opplever at det er litt lidenskap, og det betyr jo ikke at det må utføres oralsex, men jeg får veldig følelse at ts har en skikkelig ego type som dreper sexlysten hennes, mens hun fortsetter å prøve og prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en X som ikke likte å gi oralsex. For meg var det greit, for jeg liker ikke å få det utført på meg.

De andre jeg har vært med han savnet å gi meg. Flertallet jeg har møtt vil gjerne slikke fitte.

Anonymkode: 9c9bb...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres absolutt ut som dette er noe dere bør snakke om. Dette kan være flaut å snakke om i en datingfase, men ikke etter 13 ÅR SAMMEN!😳

Det som er så fantastisk godt å gi, og ikke minst deilig å se en mann nyte å slikke meg😝

Fingrer han deg da? Bruker dere olje? Kanskje det hjelper på «smak» uten at du nevner det.🤔 Eller at du smører deg inn med olje, og sagt om han kunne prøve å fingre og slikke deg litt forsiktig? 🤫

Vet flere av mine mannlige kompiser har hatt venninner/koner som ikke gir/mottar oralsex. De opplevde også sexen deretter. Mye usikkerhet og fordommer gir ikke magisk sex.

Endret av mebeforeyou
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med samme erfaring? 

Ekspander  

Når det har gått så lang tid uten at du har sagt noe så blir det jo vanskelig å forvente noe annet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...