AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg er en kvinne på 35 som er utro mot ektemannen min med en mannlig kollega. Er jeg fullstendig klar over hvor ille det er, så trenger ingen belæring. Jeg skal heller ikke gå i fra han. jeg bare klarer ikke å forstå meg selv. Har en mann som elsker meg, og vi har det godt sammen, men likevel er jeg desperat etter denne kollegaen. Han hadde heller ikke vært en bedre kjæreste enn mannen min og jeg vet at gresset ikke er grønnere. Sexen er god den, og vi har det hyggelig sammen. Ikke fantastisk. Likevel prøver jeg å vinne han over å gjøre han håpløst forelsket i meg. Jeg vil treffe han ofte og helst snakke med han hele tiden. Jeg vil ha hans fulle oppmerksomhet. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Jeg er et forferdelig menneske men klarer ikke slutte Anonymkode: 6c68c...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er en kvinne på 35 som er utro mot ektemannen min med en mannlig kollega. Er jeg fullstendig klar over hvor ille det er, så trenger ingen belæring. Jeg skal heller ikke gå i fra han. jeg bare klarer ikke å forstå meg selv. Har en mann som elsker meg, og vi har det godt sammen, men likevel er jeg desperat etter denne kollegaen. Han hadde heller ikke vært en bedre kjæreste enn mannen min og jeg vet at gresset ikke er grønnere. Sexen er god den, og vi har det hyggelig sammen. Ikke fantastisk. Likevel prøver jeg å vinne han over å gjøre han håpløst forelsket i meg. Jeg vil treffe han ofte og helst snakke med han hele tiden. Jeg vil ha hans fulle oppmerksomhet. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Jeg er et forferdelig menneske men klarer ikke slutte Anonymkode: 6c68c...6ca Hvorfor skal du ikke gå ifra han? Er du ikke ekstremt egoistisk nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Uansett ønsker jeg deg lykke til TS, og du er ikke et forferdelig menneske. Joda det du gjør er ikke rett, men det gjør deg ikke til et dårlig menneske. Stor forskjell på dårlige valg og dårlige mennesker, men uansett anbefaler jeg deg å finne en løsning, enten det ene eller det andre. Trøbbelet er at dette ikke kan fortsette på samme måten lenge, din mann vil enten oppfatte at noe foregår eller du vil røpe deg gjennom kroppsspråket. Hvordan ville du reagert om din mann hadde gjort tilsvarende, ville dette såret deg stort. Om du svarer helt tydelig ja på det spørsmålet har du mye følelser for din mann, men kanskje dere mangler spenning, begjær, lyst, råhet, kåthet osv. Det er heldigvis ting dere kan gjøre noe med, alt godt til deg for 2025. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skal heller ikke gå i fra han. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Anonymkode: 6c68c...6ca Det er mye som er galt med deg. Spør mannen din hva han tror er galt med deg. Anonymkode: d29c3...c58 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er en kvinne på 35 som er utro mot ektemannen min med en mannlig kollega. Er jeg fullstendig klar over hvor ille det er, så trenger ingen belæring. Jeg skal heller ikke gå i fra han. jeg bare klarer ikke å forstå meg selv. Har en mann som elsker meg, og vi har det godt sammen, men likevel er jeg desperat etter denne kollegaen. Han hadde heller ikke vært en bedre kjæreste enn mannen min og jeg vet at gresset ikke er grønnere. Sexen er god den, og vi har det hyggelig sammen. Ikke fantastisk. Likevel prøver jeg å vinne han over å gjøre han håpløst forelsket i meg. Jeg vil treffe han ofte og helst snakke med han hele tiden. Jeg vil ha hans fulle oppmerksomhet. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Jeg er et forferdelig menneske men klarer ikke slutte Anonymkode: 6c68c...6ca Ingenting galt med deg, naturen i deg vil du og mannen skal pule og pule helt til det blir barn av det. Anonymkode: 05402...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Du har et unormalt stort behov for oppmerksomhet, og kommer aldri til å bli fornøyd uansett med hvem du er med. Søk hjelp før du ødelegger flere mennesker. Anonymkode: 88c14...0e4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Du vet at han fortjener bedre enn deg. Du kastet bort sjangsen å få elske han ved å være utro. Det ligger ikke lenger på hva du ønsker, du fortjener han rett og slett ikke. Så plis slipp han fri. Anonymkode: 86ad8...1c7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Som svar på testen du er satt overfor viser du din mangel på viljestyrke og karakter og moral. Alle vil komme overfor slike dilemmaer og fristelser. Du er sikkert temmelig ung. Du har dessuten ikke karakter nok til å stå imot fristelser. Du risikerer nå å miste mannen din. Da spørs det om du synes det var vært det. Hvordan ville du at mannen din hadde behandlet den samme situasjonen, og at det var han som møtte en dame som han fant uimotståelig? Anonymkode: 7b934...9a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Som svar på testen du er satt overfor viser du din mangel på viljestyrke og karakter og moral. Alle vil komme overfor slike dilemmaer og fristelser. Du er sikkert temmelig ung. Du har dessuten ikke karakter nok til å stå imot fristelser. Du risikerer nå å miste mannen din. Da spørs det om du synes det var vært det. Hvordan ville du at mannen din hadde behandlet den samme situasjonen, og at det var han som møtte en dame som han fant uimotståelig? Anonymkode: 7b934...9a2 Tja, hun skriver i første setning at hun er 35, så får du vurdere om det kvalifiserer til «temmelig ung» etter din personlige definisjon av begrepet. Anonymkode: d0ac0...03c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Beklager men jeg synes du er et dårlig menneske, men du kan forhåpentligvis bli bedre hvis du oppsøker en psykolog eller lignende. Anonymkode: ab70e...2f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvis du har barn med din mann er dette ren ondskap ikke noe å smile av. Hva med at du er trofast istedefor å la livet styres og ødelegges basert på dine perverse lyster? Anonymkode: dc03d...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Liveterspennende skrev (2 timer siden): Uansett ønsker jeg deg lykke til TS, og du er ikke et forferdelig menneske. Joda det du gjør er ikke rett, men det gjør deg ikke til et dårlig menneske. Stor forskjell på dårlige valg og dårlige mennesker, men uansett anbefaler jeg deg å finne en løsning, enten det ene eller det andre. Trøbbelet er at dette ikke kan fortsette på samme måten lenge, din mann vil enten oppfatte at noe foregår eller du vil røpe deg gjennom kroppsspråket. Hvordan ville du reagert om din mann hadde gjort tilsvarende, ville dette såret deg stort. Om du svarer helt tydelig ja på det spørsmålet har du mye følelser for din mann, men kanskje dere mangler spenning, begjær, lyst, råhet, kåthet osv. Det er heldigvis ting dere kan gjøre noe med, alt godt til deg for 2025. Gjør GODE mennesker slikt da, er utro, og ødelegger en annen persons selvtillit og selvfølelse, og hans tillit til andre er jo for alltid ødelagt etter noe sånt - og han kommer til å få vite da alt kommer fram for en dag. Et godt moralsk menneske hadde ikke gjort det der. Hun burde vært ærlig mot mannen sin. Anonymkode: f4d2f...1a8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Liveterspennende skrev (3 timer siden): Uansett ønsker jeg deg lykke til TS, og du er ikke et forferdelig menneske. Joda det du gjør er ikke rett, men det gjør deg ikke til et dårlig menneske. Stor forskjell på dårlige valg og dårlige mennesker, men uansett anbefaler jeg deg å finne en løsning, enten det ene eller det andre. Trøbbelet er at dette ikke kan fortsette på samme måten lenge, din mann vil enten oppfatte at noe foregår eller du vil røpe deg gjennom kroppsspråket. Hvordan ville du reagert om din mann hadde gjort tilsvarende, ville dette såret deg stort. Om du svarer helt tydelig ja på det spørsmålet har du mye følelser for din mann, men kanskje dere mangler spenning, begjær, lyst, råhet, kåthet osv. Det er heldigvis ting dere kan gjøre noe med, alt godt til deg for 2025. Selvsagt er hun er forferdelig menneske, du trenger ikke å behandle henne som en baby. Anonymkode: 0f158...a3f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 På tide å oppsøke en psykolog om du ikke allerede har en. Anonymkode: df988...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Liveterspennende skrev (7 timer siden): Uansett ønsker jeg deg lykke til TS, og du er ikke et forferdelig menneske. Joda det du gjør er ikke rett, men det gjør deg ikke til et dårlig menneske. Stor forskjell på dårlige valg og dårlige mennesker, men uansett anbefaler jeg deg å finne en løsning, enten det ene eller det andre. Trøbbelet er at dette ikke kan fortsette på samme måten lenge, din mann vil enten oppfatte at noe foregår eller du vil røpe deg gjennom kroppsspråket. Hvordan ville du reagert om din mann hadde gjort tilsvarende, ville dette såret deg stort. Om du svarer helt tydelig ja på det spørsmålet har du mye følelser for din mann, men kanskje dere mangler spenning, begjær, lyst, råhet, kåthet osv. Det er heldigvis ting dere kan gjøre noe med, alt godt til deg for 2025. Hva er et dårlig menneske om ikke dette? Det hun gjør kan ødelegge/påvirke ektemannen for resten av livet. Har opplevd det selv for 20 år siden, og det sitter i fortsatt. Problem med å stole på andre. Psykisk ødelagt resten av livet. Grusomt. Jeg vet ikke hvordan du kan gjøre sånn TS. Jeg klarer hadde ikke klart det. Har med menneskelig medfølelse å gjøre. Kanskje erfaringen min har bidratt med å skape denne medfølelsen. Anonymkode: eb276...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 I alt du skriver bryr du deg bare om deg selv, og ikke ett ord om mannen din. Du fremstår egoistisk og empatiløs. Snakk med en terapeut og slutt å se kollegaen, eller la mannen din slippe å bli ydmyket videre ved å gå fra han. Jeg håper han gir deg en kjønnssykdom, for du er sikkert ikke den eneste han ligger med. Har ingen medynk for deg. Anonymkode: c6bc2...ab9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 Uttrykket "cakeeater" passer jo bra på TS. Have her cake and eat it too. Fore sitt eget ego og ha tryggheten i et forhold samtidig. TS er en klassisk egoist som tror hun "egentlig" er god og ikke ønsker å såre noen. Hun er en reinspikka egoist som tenker på seg selv, og kun det. Det eneste hun er bekymret for er eget rykte når hun blir tatt. Hennes behov trumfer alt. Dette er ikke komplisert. Anonymkode: b974a...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en kvinne på 35 som er utro mot ektemannen min med en mannlig kollega. Er jeg fullstendig klar over hvor ille det er, så trenger ingen belæring. Jeg skal heller ikke gå i fra han. jeg bare klarer ikke å forstå meg selv. Har en mann som elsker meg, og vi har det godt sammen, men likevel er jeg desperat etter denne kollegaen. Han hadde heller ikke vært en bedre kjæreste enn mannen min og jeg vet at gresset ikke er grønnere. Sexen er god den, og vi har det hyggelig sammen. Ikke fantastisk. Likevel prøver jeg å vinne han over å gjøre han håpløst forelsket i meg. Jeg vil treffe han ofte og helst snakke med han hele tiden. Jeg vil ha hans fulle oppmerksomhet. Hva er galt med meg? Har ligget våken hver natt i ferien og tenkt på han og bekymret meg for at han ligger med noen andre. Jeg er et forferdelig menneske men klarer ikke slutte Anonymkode: 6c68c...6ca Skal prøve å hjelpe deg å forstå deg selv, du har valgt å bli utro og du velger å ikke slutte. Du kan bruke tid og energi på å koble opp dette mot psykologiske mekanismer, og bruke ennå mer tid og energi på spekulasjoner hvorfor vi mennesker har slike mekanismer. Men det vil ikke hjelpe deg. Ja, du skriver at du er et forferdelig menneske, men det er du selv som aktivt velger hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Sorry men du er ett dårlig menneske. Skjønner ikke de som skriver du ikke er det? Vet dere hvor ødeleggende utroskap er for ett menneske? kan skape store emosjonelle problemer resten av livet hans. Det er ett så stort svik på flere områder, handler ikke kun om det seksuelle. Dette er på mange dybde nivåer, kan gi han traumer blant annet. Har selv blitt utsatt for samme utroskap gjennom jobben og det har gitt meg store traumer og endret måten jeg ser på ALLE mennesker på. Kommer aldri til å stole på noen igjen, kun min mor og far. Kan enda slite med mareritt rundt dette mange år senere. Grusomt at en du velger å dele livet ditt med og hengir deg til klarer å sette deg gjennom noe så vondt. Mannen din fortjener så mye mer, hvem er du til å ta fra han valget om å gå fra deg? Hvis du er uærlig så gir du han ikke engang valget eller muligheten til å bestemme hva han ønsker i situasjonen. Det er virkelig så ufattelig dårlig gjort. Anonymkode: ee23e...8b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 Egoistisk Anonymkode: b1475...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå