AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Noen som vet? Anonymkode: 2dbe1...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg synes den ser positiv ut🤷🏼♀️❤️ hvor mange dop er du? Anonymkode: d1df6...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes den ser positiv ut🤷🏼♀️❤️ hvor mange dop er du? Anonymkode: d1df6...f95 Jeg aner ikke, jeg har spiral 😔 Anonymkode: 2dbe1...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet? Anonymkode: 2dbe1...bec Usikker, ville tatt en til. Det kan være det bare er skygge. Har forøvrig blitt gravid på spiral selv, det skjer sjelden, men det skjer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Syns jo det er en strek der, men jeg hadde ventet et par dager og tatt en ny. Anonymkode: 3b109...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 De er kjent for slike streker dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Takk for svar alle sammen. Noen flere med erfaringer? Anonymkode: 2dbe1...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Ser negativt ut. Ville tatt vanlig test. Disse er super kjent for skygge streker ( fått flere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for svar alle sammen. Noen flere med erfaringer? Anonymkode: 2dbe1...bec Clearblue er kjent for sånne blå skyggestreker. Prøv et annet merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå