AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hei Jeg lurer litt på hvordan dere ville håndtert denne saken. Jeg byttet inn 5 varer på Drømmebarn.no, i deres fysiske butikk på Nordstrand. Jeg har handlet for flere titusen og er virkelig en god kunde. Jeg leverte som nevnt inn fem varer og mens den ansatte fikset returen gikk jeg og så meg ut hva jeg ville bytte i. Siden jeg først fikk kvittering på slutten av handelen, fikk jeg ikke sjekket at alt var slått inn (antok det, naiv som jeg er). Når jeg kommer hjem, klager jeg på at jeg har betalt feil, butikken svarer ikke. Først etter 2 purring til eier får jeg et surt svar. De skal undersøke saken, får ingen tilbakemelding før jeg i dag i fysisk butikk spør dem om status. Til sammenligning svarer de raskt på alt annet. De hevder at varene ikke er innlevert , noe jeg vet de er, og de sier at jeg bare må godta tapet. Det er ikke store beløpet, men utrolig surt. Hvordan ville du/dere håndtert saken? Dessverre er eneste beviset jeg har et vitne siden de ikke slo inn hårstrikkene i retur. Anonymkode: c978c...47b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Antar det har skjedd en feil. Du sjekka ikke. Nå er det ord mot ord. Hadde skrevet det i «svarte boka» som jeg liker å kalle alle unødvendige små tap. Anonymkode: 619bd...f1c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Antar det har skjedd en feil. Du sjekka ikke. Nå er det ord mot ord. Hadde skrevet det i «svarte boka» som jeg liker å kalle alle unødvendige små tap. Anonymkode: 619bd...f1c Men er ikke det utrolig dårlig kundeservice når man har lagt igjen flere tusen kroner der? Anonymkode: c978c...47b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Gi de dårlig anmeldelse på Google. Anonymkode: 45c45...93b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Uansett hvordan det går, du handler et annet sted i fremtiden. Anonymkode: 4e8d8...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men er ikke det utrolig dårlig kundeservice når man har lagt igjen flere tusen kroner der? Anonymkode: c978c...47b Hadde det vært greit om du bare la igjen 500? Dette er ikke greit i det hele tatt og jeg har fått tusen ganger bedte kundeservice på coop extra, gå et annet sted fremover. Anonymkode: 013fc...bfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Hårstrikker? Snakker vi om småbeløp her, hadde jeg ikke gjort noe som helst. Anonymkode: 8816a...21c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hårstrikker? Snakker vi om småbeløp her, hadde jeg ikke gjort noe som helst. Anonymkode: 8816a...21c Det stemmer, 2 pakninger kr 59 eller noe. Så er ikke mye det er snakk om. Anonymkode: c978c...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Både her og på offentlig facebook side for nordstrand? Så viktig er kanskje ikke to pakker hårstrikker? Dårlig service, ja, men da får du slutte og handle der. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Du returnerte en del varer, blant annet en pakke hårstrikker , og fulgte ikke med på når de slo inn varene og så først når du kom hjem at strikkene ikke var med? Så dumt av deg da! Det er jo ikke mulig for butikken og vite dette i etterkant. Vitne? En pakke hårstrikker til 59 kroner? Jeg ville bare lagt det bak meg. For lengst. Anonymkode: cb592...91c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du returnerte en del varer, blant annet en pakke hårstrikker , og fulgte ikke med på når de slo inn varene og så først når du kom hjem at strikkene ikke var med? Så dumt av deg da! Det er jo ikke mulig for butikken og vite dette i etterkant. Vitne? En pakke hårstrikker til 59 kroner? Jeg ville bare lagt det bak meg. For lengst. Anonymkode: cb592...91c To pakker hårstrikk til sammen 108 kr. Handler vel mest om elendig kundeservice Anonymkode: c978c...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Sydenkupp skrev (55 minutter siden): Både her og på offentlig facebook side for nordstrand? Så viktig er kanskje ikke to pakker hårstrikker? Dårlig service, ja, men da får du slutte og handle der. De kan jo umulig ha forsvunnet. Men ser de har elendige reviews på Trust pilot så det er vel ikke bare jeg som blir behandlet dårlig. Anonymkode: c978c...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): To pakker hårstrikk til sammen 108 kr. Handler vel mest om elendig kundeservice Anonymkode: c978c...47b Du påstår at de lurer deg! 😅 nei, egentlig ikke. Tenk og få mailer fra folk som påstår de har levert inn hårstrikker de ikke oppdaget før de kom hjem at ikke var slått i retur? Hva skal de gjøre liksom? Du kan jo trøste deg med at det har kostet dem mer en 108 kroner og behandle dette, så sånn sett vant du. Anonymkode: cb592...91c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Jeg lurer litt på hvordan dere ville håndtert denne saken. Jeg byttet inn 5 varer på Drømmebarn.no, i deres fysiske butikk på Nordstrand. Jeg har handlet for flere titusen og er virkelig en god kunde. Jeg leverte som nevnt inn fem varer og mens den ansatte fikset returen gikk jeg og så meg ut hva jeg ville bytte i. Siden jeg først fikk kvittering på slutten av handelen, fikk jeg ikke sjekket at alt var slått inn (antok det, naiv som jeg er). Når jeg kommer hjem, klager jeg på at jeg har betalt feil, butikken svarer ikke. Først etter 2 purring til eier får jeg et surt svar. De skal undersøke saken, får ingen tilbakemelding før jeg i dag i fysisk butikk spør dem om status. Til sammenligning svarer de raskt på alt annet. De hevder at varene ikke er innlevert , noe jeg vet de er, og de sier at jeg bare må godta tapet. Det er ikke store beløpet, men utrolig surt. Hvordan ville du/dere håndtert saken? Dessverre er eneste beviset jeg har et vitne siden de ikke slo inn hårstrikkene i retur. Anonymkode: c978c...47b Du henger butikken ut for alle og enhver fordi du ikke er fornøyd. Butikken bør få et tips her om hva du skriver om dem, slik at vi og kan få butikkens versjon av saken. Er du misfornøyd så får du bruke tråden butikker vi aldri besøker igjen, og holde deg unna denne butikken. Anonymkode: 98fa1...7c0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 La inn link til tråden, og sendte dem en mail, så får vi se om de kommer hit og kommenterer. Anonymkode: 98fa1...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg tenker at taperen i denne situasjonen er butikken du handlet i. Ikke bare dropper du å handle der senere, men vi som leser her inne og andre du snakker med lar kanskje være også. Og alt det for 120 kr tap for bedriften. Jeg personlig hadde latt det ligge og notert det bak øret til en senere anledning og heller tatt kampen om det var snakk om mer verdi. Anonymkode: 488d4...726 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Del Skrevet 30. desember 2024 En slik sum hadde jeg ikke brydd meg om, men dette koster jo lett butikken langt mer i dårlig omtale. Anonymkode: 9111d...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #18 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Jeg lurer litt på hvordan dere ville håndtert denne saken. Jeg byttet inn 5 varer på Drømmebarn.no, i deres fysiske butikk på Nordstrand. Jeg har handlet for flere titusen og er virkelig en god kunde. Jeg leverte som nevnt inn fem varer og mens den ansatte fikset returen gikk jeg og så meg ut hva jeg ville bytte i. Siden jeg først fikk kvittering på slutten av handelen, fikk jeg ikke sjekket at alt var slått inn (antok det, naiv som jeg er). Når jeg kommer hjem, klager jeg på at jeg har betalt feil, butikken svarer ikke. Først etter 2 purring til eier får jeg et surt svar. De skal undersøke saken, får ingen tilbakemelding før jeg i dag i fysisk butikk spør dem om status. Til sammenligning svarer de raskt på alt annet. De hevder at varene ikke er innlevert , noe jeg vet de er, og de sier at jeg bare må godta tapet. Det er ikke store beløpet, men utrolig surt. Hvordan ville du/dere håndtert saken? Dessverre er eneste beviset jeg har et vitne siden de ikke slo inn hårstrikkene i retur. Anonymkode: c978c...47b Om det bare er hårstrikk så hadde jeg bare droppet det og husket å sjekke neste gang. Er det dyre ting ville jeg spurt om de har kamera ved kassen sånn de kan se hva du leverte inn. Anonymkode: ff4f8...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 Ryddet for innlegg av bruker som utgir seg for å være flere ulike personer, samt svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå