AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Skrevet 30. desember 2024 Det har vært mye fokus på at mange single stiller veldig høye krav til en potensiell partner. Med dette som utgangspunkt lurer jeg på hva du kan bidra med og bringe inn i et nytt forhold. For de som allerede er i et forhold: Hva tok dere med dere inn i deres nåværende relasjon? Jeg forutsetter selvfølgelig at dere er hyggelige og bringer godt humør med på kjøpet. 😊 For min egen del kan jeg tilby både hus, hytte og bil, samt en stabil og god inntekt. Dersom en ny partner ønsker det, er det selvsagt mulig å kjøpe seg inn. Anonymkode: 76c75...51d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For min egen del kan jeg tilby både hus, hytte og bil, samt en stabil og god inntekt. Anonymkode: 76c75...51d Ingen blir forelsket i deg på grunn av det der. Her sier du jo rett ut at du kan bidra med penger, og det er alt. Anonymkode: dcc02...6b5 3 2
rummyking Skrevet 30. desember 2024 #3 Skrevet 30. desember 2024 Har hus bil og fast jobb. Er kanskje ikke det viktigste da. Er ganske handy, og tror jeg er relativt oppegående også. 1
remix2020 Skrevet 30. desember 2024 #4 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det har vært mye fokus på at mange single stiller veldig høye krav til en potensiell partner. Med dette som utgangspunkt lurer jeg på hva du kan bidra med og bringe inn i et nytt forhold. For de som allerede er i et forhold: Hva tok dere med dere inn i deres nåværende relasjon? Jeg forutsetter selvfølgelig at dere er hyggelige og bringer godt humør med på kjøpet. 😊 For min egen del kan jeg tilby både hus, hytte og bil, samt en stabil og god inntekt. Dersom en ny partner ønsker det, er det selvsagt mulig å kjøpe seg inn. Anonymkode: 76c75...51d Jeg har ikke fysisk gods eller feit bankkonto, men jeg kan gi menneskelig godhet, nærhet og trofasthet - til ei som verdsetter det mer enn hus, hytte, hus i Spania, luksusbiler og millioner på bok 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Skrevet 30. desember 2024 Hater sånne spørsmål, synes det er så vanskelig å svare på 😅 Hva jeg bringer inn i forholdet? En trivelig partner å dele livet med! Men hva dét innebærer kan man jo si tusen ting om. En partner som er ærlig, oppriktig, stabil, trygg, omsorgsfull, kjærlig, og bla bla bla. Materielle goder har jeg ikke mye å bidra med, men jeg klarer meg fint og kommer ikke til å være noen byrde heller. Anonymkode: d96bc...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva jeg bringer inn i forholdet? En trivelig partner å dele livet med! Men hva dét innebærer kan man jo si tusen ting om. En partner som er ærlig, oppriktig, stabil, trygg, omsorgsfull, kjærlig, og bla bla bla Kopierer denne, jeg. Og slenger på et som regel godt humør, mye humor om enn av varierende kvalitet, og jeg lager saus fra bunn. Helst med hjemmelaget kraft/buljong. Anonymkode: 4a135...1d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Skrevet 30. desember 2024 Jeg bidro med lojalitet, hengivenhet, støtte, respekt, forståelse, ståpåvilje, lekenhet, ro og trygghet, raushet m.m. stod på for å bygge et hjem, bidro på alle fronter. Den neste som får meg vil nok kunne legge til krevende til den listen. For jeg krever også å ha det bra. Og viktigst av alt følger det med et barn. Anonymkode: fd90e...c95 1 1
Irak Skrevet 30. desember 2024 #8 Skrevet 30. desember 2024 (endret) Latter, glede og lekenhet 💕 Endret 30. desember 2024 av Irak 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Skrevet 30. desember 2024 Baggasje, både fysisk og emosjonell. Best å forbli singel. Anonymkode: e2d43...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ingen blir forelsket i deg på grunn av det der. Her sier du jo rett ut at du kan bidra med penger, og det er alt. Anonymkode: dcc02...6b5 Du har rett og slett ikke forstått innlegget. Jeg forutsetter kjemi med evt følgende forelskelse. Svar på spørsmålet istedet for å fighte settingen. Anonymkode: 76c75...51d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Skrevet 30. desember 2024 Jeg eier leilighet og hytte, har grei jobb. Er en ganske chill type som heier på kjæresten min, er generelt positiv og i godt humør. Har god selvtillit og er trygg i egen kropp. Jeg trenger nok er psykisk robust mann for jeg er ikke så god på å takle psykiske problemer. Er bedre på å løse konkrete problemer enn å bare snakke om dem. Jeg er impulsiv og blir gjerne med om han vil ha meg med på noen sprell. Er litt nerdete, som en del menn setter pris på (jeg blir med på Marvelfilmer og bygge lego 😄). Er praktisk anlagt. Ser ganske bra ut for alderen. Anonymkode: 257bc...fc5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hater sånne spørsmål, synes det er så vanskelig å svare på 😅 Hva jeg bringer inn i forholdet? En trivelig partner å dele livet med! Men hva dét innebærer kan man jo si tusen ting om. En partner som er ærlig, oppriktig, stabil, trygg, omsorgsfull, kjærlig, og bla bla bla. Materielle goder har jeg ikke mye å bidra med, men jeg klarer meg fint og kommer ikke til å være noen byrde heller. Anonymkode: d96bc...5d5 men ER man alltid så god på selvinnsikten at man VET at man er "stabil" eller "trygg" ? Jeg tror de fleste sjuke folk (typ psykopater, nars osv) for eksempel sier det om seg selv, at de er flotte mennesker som bringer med seg bare bra greier.. Det er ingen som sier åpent at de bringer mye bagasje og negativ dritt fra tidligere forhold selv om alle omtrent gjør det i større grad kanskje til og med enn de selv er villig til å erkjenne. Og selv om man er omsorgsfull og kjærlig kan man også være krevende og avvisende i andre settinger, folk er komplisert og sammensatt og de aller fleste fremstiller seg selv som bedre enn de er. Jeg har god utdannelse, stort nettverk, blir sett på som omgjendelig og solid, god til å lytte, og samtidig vet jeg jo godt at jeg er tidvis avhengig av å kunne bare være helt alene og ikke snakke med noen, litt mer introvert enn det folk rundt meg ser, mer nevrotisk er jeg også, liker "OCD`n" min gjør jeg også mtp orden i skap, skuffer, oppvaskmasinen og tørkestativet liksom men sier jo ikke åpenlyst at jeg har OCD heller.. Det jeg vet jeg bringer er i allefall at du aldri vil kjede deg, aldri helt vet hvor du har meg på godt og galt liksom og at du må bli kjent meg meg for den jeg er - noe annet blir helt feil å si fordi min selvransakelse neppe er god nok til å være 100% oppriktig i fht den som ser det fra utsiden.. Anonymkode: 18a1c...b8f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Skrevet 30. desember 2024 Jeg eide sentral leilighet og ny Volvo. Han eide klærne sine. Volvoen endte jeg opp med på selge fordi vi trengte større bolig mer enn fin bil da det kom to barn, og han hadde ingen kapital. Nå har vi alt vi trenger og mer til. 😊 Anonymkode: 75dd2...c92
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Skrevet 30. desember 2024 Jeg kommer mest med selskapet jeg gir. Har leilighet i rekkehus, men vil helst flytte for den er ikke stort å skryte av og alt for tett på andre i min mening. Elsker å synge og danse, drømmer om mer plass å boltre seg på. Bringer også ønsket om at vi MÅ ha katt. Og ulempen/goden at det mest sannsynlig ikke blir barn. Anonymkode: 867fc...d83
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #15 Skrevet 30. desember 2024 Jeg er morsom, chill laget veldig god sunn mat og elsker å bake, elsker sex og fysisk kontakt. Liker interessante samtaler og kan strikke ullsokker og gensere. Jeg er søt sexy og har store bryster i tillegg til potensielt kan ha grei lønn. Likevel dessverre ikke god nok. 😂 Lol Anonymkode: 16d27...761
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er morsom, chill laget veldig god sunn mat og elsker å bake, elsker sex og fysisk kontakt. Liker interessante samtaler og kan strikke ullsokker og gensere. Jeg er søt sexy og har store bryster i tillegg til potensielt kan ha grei lønn. Likevel dessverre ikke god nok. 😂 Lol Anonymkode: 16d27...761 Forelskelse er en rar ting, det handler egentlig ikke bare om det vi har, men tilfeling stemning mellom to mennesker. Du finner din 😊 Anonymkode: 867fc...d83
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forelskelse er en rar ting, det handler egentlig ikke bare om det vi har, men tilfeling stemning mellom to mennesker. Du finner din 😊 Anonymkode: 867fc...d83 Det er nok sant. Anonymkode: 16d27...761
SPOCA Skrevet 30. desember 2024 #18 Skrevet 30. desember 2024 Hva jeg bragte med meg inn i forholdet med min mann av materielle ting; egen leilighet i Oslo, stabil jobb, fond, oppsparte midler og relativt god inntekt (jeg tjener mer enn han). Jeg har også høy og mye utdanning som gir mange jobbmuligheter. I tillegg har jeg fri bruk, og kommer til å arve, en hytte. Min mann hadde også egen leilighet i Oslo, så vi solgte våre respektive leiligheter og kjøpte en tomannsbolig her i Oslo. Sammen kjøpte vi bil som er fullt nedbetalt, i tillegg til at vi har fri bruk av tre familiehytter, sparing i fond og aksjer, og generelt veldig romslig økonomi. Men, det er jo selvfølgelig ikke det viktigste. I følge min mann bragte jeg med meg kjærlighet, omsorg, stabilitet og glede i livet hans. Spesielt dette med at jeg gir han noen han kan dele mange interesser med liker han godt, f.eks brettspill, pc-spill, dans, politisk aktivitet og slalåm. Han elsker å dele dette med meg. Jeg er den første som faktisk ser ham. Han sier jeg gjør ham lykkelig, at jeg får han til å føle seg som en stolt og flink far og mann, og jeg gir ham selvtillit til å være nettopp det. Han liker at han kan dele byrder og gleder med han, at jeg er like delaktig i sin sønns liv som han er. Jeg bygger opp, i stedet for å bryte ned. Jeg kan for øvrig si det samme om han. Vi er heldige som har funnet hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #19 Skrevet 30. desember 2024 Absolutt ingenting. At hovedfokus ble materielle ting gjorde det bare enda tydeligere, jeg har absolutt ingenting å tilby en mann. Om hytter og bil er målet, så er løpet kjørt for evig og alltid, førstnevnte har jeg ikke fordi jeg ikke vil ha, og sistnevnte blir litt teit å skaffe seg når man ikke har lappen. Så nothing to see here, finn dere noe bedre gutter. Anonymkode: 92743...474
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #20 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Absolutt ingenting. At hovedfokus ble materielle ting gjorde det bare enda tydeligere, jeg har absolutt ingenting å tilby en mann. Om hytter og bil er målet, så er løpet kjørt for evig og alltid, førstnevnte har jeg ikke fordi jeg ikke vil ha, og sistnevnte blir litt teit å skaffe seg når man ikke har lappen. Så nothing to see here, finn dere noe bedre gutter. Anonymkode: 92743...474 Har du lyst på lappen? Jeg skal kjøre opp i år(Gruver! Er ingen naturtaøent for kjøring og er ei permanent nervøs dame) men har lyst til å kunne kjøre for friheten det gir. Også selvstendighet. Og selvsagt fordi det er flaut å ikke kunne hvor jeg bor. Anonymkode: 867fc...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå