AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Synes det er så smertefult med celleprøve. Det er på tide å ta en ny.. har noen en god gynekolog å anbefale? En som tåler at jeg er litt pysete.. og som ikke er hardhendt 😅🤣 setter pris på tips.. Anonymkode: 654eb...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det er så smertefult med celleprøve. Det er på tide å ta en ny.. har noen en god gynekolog å anbefale? En som tåler at jeg er litt pysete.. og som ikke er hardhendt 😅🤣 setter pris på tips.. Anonymkode: 654eb...bc3 Hinnaklinikken. Jeg går der, og har lichen så gynekologen må være varsom. Hun er veldig grei og forsiktig. (vet forresten ikke om det er flere gynekologer i samme klinikk da). Anonymkode: 4fe6f...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 De aller fleste gynekologer klarer dette fint. Gikk lenge og bare fikk det gjort hos fastlege jeg og det var litt ubehagelig men så måtte jeg ta en liten sjekk hos en random gynekolog og hun gjorde det så raskt og helt smertefritt at jeg ikke merket noe som helst. Gikk hos ei på Madla, rett ovenfor Madla Amfi, der med Vitus Apotek om jeg ikke husker feil. Så hun hadde varierte anmeldelser men var ikke noe problem. Anonymkode: 3f0d1...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De aller fleste gynekologer klarer dette fint. Gikk lenge og bare fikk det gjort hos fastlege jeg og det var litt ubehagelig men så måtte jeg ta en liten sjekk hos en random gynekolog og hun gjorde det så raskt og helt smertefritt at jeg ikke merket noe som helst. Gikk hos ei på Madla, rett ovenfor Madla Amfi, der med Vitus Apotek om jeg ikke husker feil. Så hun hadde varierte anmeldelser men var ikke noe problem. Anonymkode: 3f0d1...639 Jeg har også vært hos henne, hun heter Tone et eller annet, kanskje Lunde? Jeg var også forundret over at celleprøven ble tatt uten at jeg merket det. Anonymkode: ae6f0...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg var også hos Tone, synes hun var veldig flink og behagelig. Ble henvist til Tone av fastlegen min . Jeg har skikkelig legeskrekk og er skikkelig pysete når det gjelder alt av legebesøk og sånt. Det var fastlegen min som tok celleprøve, men måtte til gynekolog for å fjerne en polypp. Det gikk veldig fint, å det var over på sikkert 2 minutter. Anonymkode: 2e44d...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Hinnaklinikken, de er to stykker der. Jeg går til hun som har offentlig avtale. Veldig fornøyd! Hun er kjempeforsiktig og tar alltid hensyn, og jeg har skikkelig gynekologangst men det går alltid bra hos henne. Anonymkode: 2ef26...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har også vært hos henne, hun heter Tone et eller annet, kanskje Lunde? Jeg var også forundret over at celleprøven ble tatt uten at jeg merket det. Anonymkode: ae6f0...d30 Ja, du og ble litt forundret, forsto ingenting når hun var ferdig jeg, var ikke noe ubehag. Som regel når fastlegen roter inni der så kjenner jeg den minste bevegelse og det tar lenger tid men hun var så kvikk. Tone Lunde het hun ja Tenker at når jeg skal ta neste celleprøve om 5 år så får jeg fastlegen til å sende en henvisning til henne for det er vel verdt kronene. Trenger ikke å kjenne på ubehag om vi ikke må. Anonymkode: 3f0d1...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Hinnaklinikken🙌🏻 Anonymkode: 18bda...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Ikke Stavanger, men Rune Mork Braut syns jeg er kjempeflink. Merket ingenting når han tok celleprøve. Vært hos han flere ganger. Anonymkode: 5fa8c...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke Stavanger, men Rune Mork Braut syns jeg er kjempeflink. Merket ingenting når han tok celleprøve. Vært hos han flere ganger. Anonymkode: 5fa8c...cf8 Sandnes Anonymkode: 5fa8c...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #11 Del Skrevet i går, 11:15 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 23.26): Ja, du og ble litt forundret, forsto ingenting når hun var ferdig jeg, var ikke noe ubehag. Som regel når fastlegen roter inni der så kjenner jeg den minste bevegelse og det tar lenger tid men hun var så kvikk. Tone Lunde het hun ja Tenker at når jeg skal ta neste celleprøve om 5 år så får jeg fastlegen til å sende en henvisning til henne for det er vel verdt kronene. Trenger ikke å kjenne på ubehag om vi ikke må. Anonymkode: 3f0d1...639 Samme her 😊, jeg tok ikke celleprøve, men fjernet en polyp, det hele var over på 123 😊 jeg kjente nesten ingenting. Anonymkode: 2e44d...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå