AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg syns du kunne ha sluppet å stille bakerst i køen, du hadde vel allerede vært i kø en gang. Anonymkode: 21819...b9b Mener du virkelig at de som ikke har alt klart skal kunne gå først når de er tilbake? Er du ei sånn som alltid er "meg meg meg"? Anonymkode: 5ae09...729 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 Verden tilpasser seg ikke deg dessverre, men du må tilpasse deg verden. Jeg jobber på apotek og hadde kanskje latt deg få hjelp når jeg ble ledig. Men det er ingen selvfølge, og nå i desember er det travlest på apotek i hele året. Så om alle gjorde som deg og ville slippe kølapp igjen så hadde det blitt helt kaos Anonymkode: 3b0fd...be9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 jaja glad jeg ikke jobber i serviceyrke. Anonymkode: 8ca6f...910 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #24 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. Anonymkode: 8e155...8a9 Man må som regel alltid ha med legitimasjon når man henter ut resepter, det er ingenting nytt. Du hadde ikke med deg det du trengte å måtte derfor gå ut av køen, det er sånt som skjer, men forsatt helt rett. Hadde du hatt med legitimasjon sånn som man skal så hadde du sluppet å stille deg bakerst igjen. Anonymkode: 63215...dbd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffa99 Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. Anonymkode: 8e155...8a9 Da har du lært at du sjekker at du har alt føre du går til disken. Sånn er det. En lærdom rikere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 30. desember 2024 #26 Del Skrevet 30. desember 2024 Snuffa99 skrev (1 minutt siden): Da har du lært at du sjekker at du har alt føre du går til disken. Sånn er det. En lærdom rikere Digitalt førerkort på mobilen er lurt, for den har man som regel alltid med seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 Helt normalt. Si det er 5 bak deg som også skal kjøpe eller hente ut resept. Skal disse stå og vente på deg? Kanskje du hadde brukt 5 min ut for p hente. Samme som du står i kø på Rema ..du skal betale med har glemt lommeboka...skal du 5 andre kunde bak stå og vente på deg...nei... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #28 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor har du ikke lommer i mobildekselet sånn at du alltid kan ha bankkort og id med deg? Anonymkode: 80953...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #29 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. Anonymkode: 8e155...8a9 Omg. Husk leg neste gang så slipper du å vente ekstra.... Anonymkode: 69990...5c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #30 Del Skrevet 30. desember 2024 Altså, du gjorde en (hendelig og ikke helt uvanlig) feil selv. Enten måtte alle andre som stod i kø bak deg ventet ekstra lenge, fordi du som var foran dem totalt brukte lengre tid på ditt ærend pga. glemt legitimasjon, eller så måtte du bruke lengre tid enn planlagt selv. Jeg skjønner fortsatt overhodet ikke hvorfor det er noe å lure på. Selvsagt skal du begynne bakerst igjen. Anonymkode: f1941...a3a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #31 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin Så de andre skulle heller vente ekstra lenge på at du skulle hente det i bilen? Anonymkode: c1f20...fcd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 30. desember 2024 #32 Del Skrevet 30. desember 2024 Stakkars, følte du deg krenket, fikk du ikke ekstra oppmerksomhet og måtte stå en ny runde i kø fordi du feilet….. Dette verken skal eller må du godta, gå til speilet ditt (gjerne et hvor du ser hele deg), og si følgende: «Ta Deg Sammen, og kjenn etter, du lever og har det bra, slutt å lete etter dritt å bli irritert over.» 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #33 Del Skrevet 30. desember 2024 Tatt i å snike i apotek kø... så flaut.. Er du enebarn? Anonymkode: edef9...c4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #34 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle hente ut en resept i dag, farmasøyten spurte meg om legitimasjon og jeg hadde det ikke med meg. Så spurte jeg om jeg måtte hente den i bilen og hun sa ja. Når jeg kom inn igjen sto hun med en annen kunde. Etterpå det gikk jeg opp til disken hennes igjen, men da sa hun at hun måtte ta de andre kundene først fordi de var før meg? Det synes jeg var dårlig. Måtte stille meg bakerst i køen igjen og vente ekstra lenge bare for å hente ut en allergimedisin. Anonymkode: 8e155...8a9 Hvorfor var du ikke så glup at du trakk en ny kølapp på vei ut? Forventet du at alle på apoteket skulle vente på a5 du kom inn igjen med legg? Når du ha4 bil, så har du vel og førerkort? Er vel bare dem over 70 + som da ikke har leg/førerkort på mobilen? Eller var det mobilen som også manglet? Skal vi tro på dette innlegget, dere🪪 ? Anonymkode: a6dbd...e16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 30. desember 2024 #35 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor var du ikke så glup at du trakk en ny kølapp på vei ut? Forventet du at alle på apoteket skulle vente på a5 du kom inn igjen med legg? Når du ha4 bil, så har du vel og førerkort? Er vel bare dem over 70 + som da ikke har leg/førerkort på mobilen? Eller var det mobilen som også manglet? Skal vi tro på dette innlegget, dere🪪 ? Anonymkode: a6dbd...e16 Du må ikke undervurdere de som er litt opp i årene. Min bestemor som fyller 89 nå i mars har iPhone og leg/førerkort på mobilen 😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #36 Del Skrevet 30. desember 2024 Skal hele verden stoppe opp og vente på deg? Jeg hadde faktisk ikke tenkt over dette, men tatt ny lapp med en gang jeg kom inn igjen. Er faktisk ikke mulig for dem å vite om bilen din er parkert rett utenfor, 100m utenfor eller helt på den andre dress siden av sentrum.. skal de bare stoppe opp og se det ann? Anonymkode: b1c5a...825 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #37 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal hele verden stoppe opp og vente på deg? Jeg hadde faktisk ikke tenkt over dette, men tatt ny lapp med en gang jeg kom inn igjen. Er faktisk ikke mulig for dem å vite om bilen din er parkert rett utenfor, 100m utenfor eller helt på den andre dress siden av sentrum.. skal de bare stoppe opp og se det ann? Anonymkode: b1c5a...825 🤪 Anonymkode: 8ca6f...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. desember 2024 #38 Del Skrevet 30. desember 2024 Selvfølgelig måtte du bakerst i køen. Hva trodde du da? At du skulle få særbehandling? 🤷🏻♀️ du hadde glemt noe og måtte forlate plassen din for å ordne det, da ender du jo selvfølgelig bakerst da. Det er jo helt vanlig «kø-adferd» 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 30. desember 2024 #39 Del Skrevet 30. desember 2024 Heter du Karen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. desember 2024 #40 Del Skrevet 30. desember 2024 Beklager, jeg tror du må ha glemt å skrive hva som faktisk var problemet her? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå