Gå til innhold

Feire nyttår hos foreldre med barna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er gift, men bor ikke med partner da han er fra ett annet land og han bor i nabolandet nå med påvente om oppholdskort her. Jeg bor da altså alene med mine 2 barn her i Norge. Mannen min mener jeg er unormal når jeg sier vi skal til mine foreldre på nyttårsaften å spise middag der og han nekter å komme hvis vi skal dit. Jeg er btw 42 år. Jeg er veldig stresset og psykisk sliten så orker ikke så mye besøk her så han blir kjempe sur og nekter å snakke med meg og nekter meg å komme til han osv. Mye sinne hos han ellers også .. noen andre i 40 åra her som feirer med sine foreldre eller er jeg helt unormal som han sier?

Anonymkode: e8d70...e35

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feirer med mine foreldre enda jeg.. 43 år, barn og mann🤷‍♀️

Men er vel ikke det som er problemet her😬😬

Anonymkode: da62b...3c8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mener han du bør være? Det høres ut som en koselig ting å gjør for barna. Noe annet som hørtes veldig koselig ut for barna ville være å ikke være i et forhold med en så kritisk og manipulerende fyr. 

Anonymkode: 158da...5a6

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei dere! Jeg er gift, men bor ikke med partner da han er fra ett annet land og han bor i nabolandet nå med påvente om oppholdskort her. Jeg bor da altså alene med mine 2 barn her i Norge. Mannen min mener jeg er unormal når jeg sier vi skal til mine foreldre på nyttårsaften å spise middag der og han nekter å komme hvis vi skal dit. Jeg er btw 42 år. Jeg er veldig stresset og psykisk sliten så orker ikke så mye besøk her så han blir kjempe sur og nekter å snakke med meg og nekter meg å komme til han osv. Mye sinne hos han ellers også .. noen andre i 40 åra her som feirer med sine foreldre eller er jeg helt unormal som han sier?

Jeg er 54 og har 3 ungdommer i hus. Eldste på snart 19 skal med venner. De yngste på 15 skal være her med mine foreldre. 

Den mannen høres ødeleggende ut. Han er ikke far til barna?

Anonymkode: fb2e2...fc2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 og mine barn og jeg nyttår med mine foreldre og storfamilien forøvrig. Det er jo mye hyggeligere både for voksne og barn å være sammen ved slike anledninger.

At din mann reagerer på dette er jo høyst unormalt og du bør kanskje vurdere om dette burde blitt din eksmann.

Anonymkode: da215...1c2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min mener jeg er unormal når jeg sier vi skal til mine foreldre på nyttårsaften å spise middag der og han nekter å komme hvis vi skal dit.

Det er unormalt å ikke ville feire nyttår sammen med mannen. Han vil ikke til dine foreldre på nyttårsaften og det er forståelig.

Anonymkode: e08f1...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min mener jeg er unormal når jeg sier vi skal til mine foreldre på nyttårsaften å spise middag der og han nekter å komme hvis vi skal dit.

Han av alle bør slutte å kaste stein i glasshus! En normal ektemann hadde vært hos sin kone. 

han blir kjempe sur og nekter å snakke med meg og nekter meg å komme til han osv. Mye sinne hos han ellers også .

Sikker på at ekteskap med denne karen er det beste for deg? Jeg mine tvil!! 

Du er den normale her! Dine varsellamper bør blinke kraftig over denne mannens væremåte! 

Anonymkode: 225ee...5c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (40år) med familie har alltid en stående invitasjon hos foreldrene. Helt normalt, like normalt som å ikke feire med de. 

Ellers, er du helt sikker på at dette er en mann du vil ha i livet ditt? Han høres ut som han tilfører det mye negativitet som går utover psyken din! 

Anonymkode: e2dbc...3ee

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst feirer vi med foreldre! Vi er ikke fjortiser som trenger å være på fylla på nyttårsaften! 

Og.. som de fleste i denne tråden.. sikker på at denne mannen er en du vil være gift med og ha som stefar til dine barn?? 

Anonymkode: 9fe58...673

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å feire nyttår sammen med familie.

Det er også normalt at en voksen dame selv bestemmer hvor hun feirer nyttårsaften. Vi snakker foreldre her, ikke elskeren din.

Jeg antar at mannen din ikke kommer til Norge i dag? Han har INGENTING med å nekte deg å feire med familie! Det er kontrollering og ufattelig stygt gjort. Du bør ikke akseptere slik stygg oppførsel. Dette er også noe du må lære dine barn; at ingen skal få lov til å behandle dem stygt. Men da må du vise at det gjelder deg også.

Anonymkode: a441e...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...