Maia70 Skrevet fredag kl 11:27 #21 Del Skrevet fredag kl 11:27 tdm900 skrev (1 minutt siden): Nei fare er det ikke, men det kan bli en fare ut av at du blinker til en som overhodet ikke hadde noe ute på veien å gjøre. Senest i dag var jeg ute og kjørte, ikke ett eneste blink fra møtende biler. Og det selv om det var promillekontroll(?) jeg passerte. Tror du det er så smart egentlig, og la de som enten kjører i rus/for fort/ikke har tatt lovpålagte PKK? Kutt ut blinkinga når det er kontroller langs veien! Nå var dette en forklaring på hva jeg mener ett blink betyr. Ingen grunn til å klikke i vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet fredag kl 11:29 #22 Del Skrevet fredag kl 11:29 Maia70 skrev (1 minutt siden): Nå var dette en forklaring på hva jeg mener ett blink betyr. Ingen grunn til å klikke i vinkel. Og jeg forklarte deg jo bare unødvendigheten med å blinke når du selv har passert en kontroll😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå