Gå til innhold

Usb lampe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg to usb lamper men det tar jo en evighet å lade de opp for fullt. Jeg satte de til lading i morges og de lader enda 🫤 Jeg har prøvd både iphone lader og ipad lader, de lader like tregt.

Skal det være sånn? Har ringt butikken jeg kjøpte dem i, men de hadde ikke så mye peiling.

Anonymkode: ef4ef...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal jo stå i bruksanvisningen om det finnes..? og hva som er riktig lader (antall watt) - mulig det går raskere med en slik som du lader Mac med ? 

Anonymkode: a6626...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bra tips over her om å se etter informasjon i brukerveiledningen. Det bør vare angitt der hva slags lader/strømforsyning som anbefales.

Hvor raskt den kan lades kan begrenses av mange faktorer. Det viktigste er kanskje kapasiteten på strømforsyningen/adapteret du lader fra, og her kan det være store forskjeller. Hvor lang tid det tar, vil selvsagt også avhenge av hvor stort batteri det er i disse lampene som skal lades. Store batterier tar lengre tid. Det kan også være at ladeenheten i lampa som styrer ladingen, har begrenset kapasitet, og i så fall vil det ikke hjelpe med en kraftigere strømforsyning/adapter fordi lampa selv begrenser ladehastigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 15.58):

Har kjøpt meg to usb lamper men det tar jo en evighet å lade de opp for fullt. Jeg satte de til lading i morges og de lader enda 🫤 Jeg har prøvd både iphone lader og ipad lader, de lader like tregt.

Skal det være sånn? Har ringt butikken jeg kjøpte dem i, men de hadde ikke så mye peiling.

Anonymkode: ef4ef...65d

Har kjøpt noen Rusta oppladbare «pærer» til å ha i lyslykter. Synes de må lade lenge for å holde/lyse i noen uker med timer på. 

Hvilke lamper er dette, link?

Anonymkode: 2d1dc...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...