AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Har kjøpt meg to usb lamper men det tar jo en evighet å lade de opp for fullt. Jeg satte de til lading i morges og de lader enda 🫤 Jeg har prøvd både iphone lader og ipad lader, de lader like tregt. Skal det være sånn? Har ringt butikken jeg kjøpte dem i, men de hadde ikke så mye peiling. Anonymkode: ef4ef...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 skal jo stå i bruksanvisningen om det finnes..? og hva som er riktig lader (antall watt) - mulig det går raskere med en slik som du lader Mac med ? Anonymkode: a6626...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva slags lamper er det? Anonymkode: 89795...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvilken iPhone lader bruker du? De kommer med 5W, 10W og sikkert 20W på den nyeste generasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Et bra tips over her om å se etter informasjon i brukerveiledningen. Det bør vare angitt der hva slags lader/strømforsyning som anbefales. Hvor raskt den kan lades kan begrenses av mange faktorer. Det viktigste er kanskje kapasiteten på strømforsyningen/adapteret du lader fra, og her kan det være store forskjeller. Hvor lang tid det tar, vil selvsagt også avhenge av hvor stort batteri det er i disse lampene som skal lades. Store batterier tar lengre tid. Det kan også være at ladeenheten i lampa som styrer ladingen, har begrenset kapasitet, og i så fall vil det ikke hjelpe med en kraftigere strømforsyning/adapter fordi lampa selv begrenser ladehastigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 15.58): Har kjøpt meg to usb lamper men det tar jo en evighet å lade de opp for fullt. Jeg satte de til lading i morges og de lader enda 🫤 Jeg har prøvd både iphone lader og ipad lader, de lader like tregt. Skal det være sånn? Har ringt butikken jeg kjøpte dem i, men de hadde ikke så mye peiling. Anonymkode: ef4ef...65d Har kjøpt noen Rusta oppladbare «pærer» til å ha i lyslykter. Synes de må lade lenge for å holde/lyse i noen uker med timer på. Hvilke lamper er dette, link? Anonymkode: 2d1dc...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå