AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har møtt mange taxi sjåfører på apper. Ville du date en taxi sjåfør? Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva er forskjellen på et som kjører taxi og en som jobber på kassa på rema/coop/kiwi? Ville du date en som jobber på kassa på rema/coop/kiwi? Eller vil du bare date personer med høy inntekt? (btw en taxieier kan tjene gode penger) Anonymkode: 52b62...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 En pakistansk taxisjåfør? Anonymkode: 5f4f5...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja. Anonymkode: 11f0d...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Er ikke akkurat et yrke det oser tillitt av. Anonymkode: c948c...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, det kunne jeg. Nå har jeg en sønn med autisme, som tar drosje til skolen. Og det er jo så mange hyggelige sjåfører, som virkelig tar hensyn til barna de kjører. Har og selv vært bort mange hyggelige sjåfører. Faren min kjørte og drosje. Anonymkode: 1cb2a...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja. Anonymkode: f93fa...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg hadde datet en taxisjåfør. Et godt yrke. Stabil og god inntekt. Men til syvende og sist, det kommer ned til kjemi mellom 2 personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Det kan da vell ikke spille så stor rolle hva folk jobber som vell? Er vel viktigere att de er hyggelige og oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har møtt mange taxi sjåfører på apper. Ville du date en taxi sjåfør? Anonymkode: 5a43f...2c9 Mister litt respekt for kjønnet ditt hver gang jeg leser tråder som dette. Kan du ikke tenke selv? Hvorfor er det så viktig med hva andre kvinner mener? Anonymkode: 8429c...982 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Nei det er jo lav status. Anonymkode: 966c5...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Helene skrev (19 timer siden): Stabil og god inntekt På Taxi ..... Eeeeehh.... Sorry, men jeg tror ikke du vet hva du snakker om. Anonymkode: 056dd...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Grunnen til at jeg spør er at jeg har en høystatus yrke selv, høy utdannelse og høy inntekt. Har chattet med flere taxi sjåfører. Han ene jeg fant, hadde nærmest nakenbilde på sin profil, flott kropp. Fine tatoveringer. Når han hørte hva jeg jobber med ble han plutselig stille. Mulig han ikke likte jeg er utdannet idk. Jeg føler også meg ganske overfladisk, som går etter han " som et stykke kjøtt" fordi han har fin kropp. Han spurte meg hva ineresserte meg i ham, og jeg måtte være ærlig si det var kroppen hans. Tror nok ikke det blir noe av.. Jeg føler meg snobbete som tenker at jeg trenger noen med litt høyere utdanning, som jeg kan snakke med, noen litt mer nerd, virket ikke som våre interesser var særlig like. Er det noen her som har funnet lykken med taxi sjåfør? Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Grunnen til at jeg spør er at jeg har en høystatus yrke selv, høy utdannelse og høy inntekt. Har chattet med flere taxi sjåfører. Han ene jeg fant, hadde nærmest nakenbilde på sin profil, flott kropp. Fine tatoveringer. Når han hørte hva jeg jobber med ble han plutselig stille. Mulig han ikke likte jeg er utdannet idk. Jeg føler også meg ganske overfladisk, som går etter han " som et stykke kjøtt" fordi han har fin kropp. Han spurte meg hva ineresserte meg i ham, og jeg måtte være ærlig si det var kroppen hans. Tror nok ikke det blir noe av.. Jeg føler meg snobbete som tenker at jeg trenger noen med litt høyere utdanning, som jeg kan snakke med, noen litt mer nerd, virket ikke som våre interesser var særlig like. Er det noen her som har funnet lykken med taxi sjåfør? Anonymkode: 5a43f...2c9 Men hva er det egentlig du spør om her? Du sier du vil ha ham pga kroppen hans, tenker at han har et lavstatus yrke og at du trenger "bedre", og lurer på om du er overfladisk/snobbete. Vil det at noen her evt er lykkelig sammen med en taxisjåfør, gjøre at du plutselig vil vurdere ham som noe mere enn "et stykke kjøtt"? Forstår ikke helt hva du er ute etter med denne tråden... Anonymkode: 0577b...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Hva slags relevans har det at han er taxisjåfør, tenker du pga han kanskje jobber skift osv? Anonymkode: 796e3...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hva er det egentlig du spør om her? Du sier du vil ha ham pga kroppen hans, tenker at han har et lavstatus yrke og at du trenger "bedre", og lurer på om du er overfladisk/snobbete. Vil det at noen her evt er lykkelig sammen med en taxisjåfør, gjøre at du plutselig vil vurdere ham som noe mere enn "et stykke kjøtt"? Forstår ikke helt hva du er ute etter med denne tråden... Anonymkode: 0577b...38e Jeg vet ikke. Kanskje han bare var et stykke kjøtt... uff Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 jeg har forelsket meg i en uber eats syklist jeg 😌😳😊 Men jeg har kommet frem til at jeg har nok og tjener nok penger til oss begge, så det går greit. Han arbeider jo selv også, så jeg trenger ikke gi ham lommepenger ihvertfall 🙂 Anonymkode: 09ee6...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Tror dette er et trolleinnlegg fra TS. Anonymkode: 5f4f5...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg har forelsket meg i en uber eats syklist jeg 😌😳😊 Men jeg har kommet frem til at jeg har nok og tjener nok penger til oss begge, så det går greit. Han arbeider jo selv også, så jeg trenger ikke gi ham lommepenger ihvertfall 🙂 Anonymkode: 09ee6...738 Sweet Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror dette er et trolleinnlegg fra TS. Anonymkode: 5f4f5...650 Hvorfor tror du det? Jeg er jo ikke forelsket, men vurderer å kanskje bli bedre kjent. Anonymkode: 5a43f...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå