Gå til innhold

Menn; Liker du lukten av fitte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

............ Eller skal hun være nyvasket, og at det lukter så lite som mulig? Blir du tent av lukten av fitte?

Anonymkode: 74f19...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Påkrevd skrev (3 minutter siden):

Ja, for det er jo snakk om én lukt🙄 

Dessverre ikke.

Anonymkode: ccf08...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare fint at det lukter og smaker skikkelig kjønn.

Trist om alt skal bare smake såpe alltid, og håpløst for spontanitet om det skal være så store krav til renslighet

Endret av Sunnfjording
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen verken luktet eller smakte noe som helst. Det passet meg ypperlig. Jeg liker ikke lukt med mindre det lukter fgrukt eller såpe eller god mat. Kroppslukt er æsj. 

Anonymkode: 9c7d7...926

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eksen verken luktet eller smakte noe som helst. Det passet meg ypperlig. Jeg liker ikke lukt med mindre det lukter fgrukt eller såpe eller god mat. Kroppslukt er æsj. 

Det kalles nok å være hygienisk og renslig. Hun som de fleste andre vil nok lukte,dersom de ikke holder seg rene. Det gjelder jo også deg selv. At hun ikke gjør noe stort nummer ut av det,men har gode rutiner er jo en annen ting. At du bare tror at kjønn i det store og hele er selvrensende og luktfritt får bli din sak. De fleste vet nok at renslighet er grunnlaget for at det ikke lukter.

Personlig vil jeg derfor si at mitt svar er at et rent kvinnekjønn smaker helt fortreffelig. Men det har i grunn lite med selve smaken,og mer med at jeg har seksuelle drifter som gjør det attraktivt. Holder også meg selv renslig,og det skal ikke veldig mye tid før det kan begynne å lukte der nede,om jeg f.eks har trent,eller ikke fått dusjet på en dag. Hadde heller ikke bydd meg fram for noe dame,dersom jeg visste jeg ikke var helt ren. Må jo være pyton andre veien også dette,tenker i hvertfall jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (6 minutter siden):

Det kalles nok å være hygienisk og renslig. Hun som de fleste andre vil nok lukte,dersom de ikke holder seg rene. Det gjelder jo også deg selv. At hun ikke gjør noe stort nummer ut av det,men har gode rutiner er jo en annen ting. At du bare tror at kjønn i det store og hele er selvrensende og luktfritt får bli din sak. De fleste vet nok at renslighet er grunnlaget for at det ikke lukter.

Takk skal du ha Trond Viggo. Har du mer visdom på lager?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja,har egentlig mye å komme med. Hva mer ønsker du vite? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor lire av deg en såpass barnslig kommentar? Bare fordi han ikke er helt enig med deg? Du tåler mye du, skjønner jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke duften av penis/området der 🤷‍♀️ Alle jeg har vært med har hatt en eim av rumpe, selv etter grundig dusj og vask. Jeg er dessverre veldig sensitiv og var for lukter. Nå er ikke jeg helt i målgruppa her, men jeg følte for å si det, endelig få ut sannheten om hvorfor jeg ikke liker å suge.

Anonymkode: e6643...c81

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo alltid luft på om lunga av metan og fis er noe jenter liker veldig godt....de har alltid vært bekreftende ..at jeg bare går rundt og kjenner lukter hele tiden... Vi har kranglet og sloss mye om det , men det viser seg at litt varm urin innestengt i en kvinnetruse gjennom en kveld på byn ..himmelskt..det må bare oppleves...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun er frisk og har normal hygiene lukter det deilig i mine øyne hvertfall så lenge jeg selv er tent.

Har gått ned på henne etter 5 dagers fottur i fjellet, uten dusj men med nakenbading i iskaldt fjellvann som rengjøring.(uten såpe)
luktet ikke ubehagelig den gangen heller.

Endret av Geojak
Skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (36 minutter siden):

Jeg har jo alltid luft på om lunga av metan og fis er noe jenter liker veldig godt....de har alltid vært bekreftende ..at jeg bare går rundt og kjenner lukter hele tiden... Vi har kranglet og sloss mye om det , men det viser seg at litt varm urin innestengt i en kvinnetruse gjennom en kveld på byn ..himmelskt..det må bare oppleves...

Er du full? Dette skjønte jeg ingenting av. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor lire av deg en såpass barnslig kommentar? Bare fordi han ikke er helt enig med deg? Du tåler mye du, skjønner jeg. 

Jeg siterte hen ikke på at hen var uenig med meg. Har DU noe i mot Trond Viggo kanskje, hæ?

Dem om det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg liker ikke duften av penis/området der 🤷‍♀️ Alle jeg har vært med har hatt en eim av rumpe, selv etter grundig dusj og vask. Jeg er dessverre veldig sensitiv og var for lukter. Nå er ikke jeg helt i målgruppa her, men jeg følte for å si det, endelig få ut sannheten om hvorfor jeg ikke liker å suge.

Anonymkode: e6643...c81

Hvis noen ikke får bort den lukten så er det fordi de ikke vasker mellomkjøttet og rumpa godt nok. Etter jeg har dusjet tørker jeg meg med hårføner nedentil, og jeg merker raskt om den lukten du snakker om dukker opp. Gjør den det er det inn i dusjen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg det, Hæ? At jeg ikke likte han? Nei. 

Trond - Viggo har alltid vært, og kommer alltid til å være en klok, morsom og kul mann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og syns min lukter helt nydelig, så kan ikke skjønne hvorfor en mann ikke hadde likt det. 

Anonymkode: 5e22f...793

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skrev jeg det, Hæ? At jeg ikke likte han? Nei. 

Trond - Viggo har alltid vært, og kommer alltid til å være en klok, morsom og kul mann. 

Du impliserte at det var noe negativt å bli kalt Trond Viggo. Ergo du hater Trond Viggo. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare på kg man krangler om Trond Viggo i en tråd om fittelukt ❤️

Anonymkode: 8adf3...719

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker lukten, elsker å slikke. 2 dager uten dusj går bra.
Fitteslikking i badekar eller svømmebasseng er dog kun (kjedelig) tungegymnastikk for meg. 

Anonymkode: 797b1...745

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...