exictence Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har hvite skap og skuffer på kjøkkenet. Jeg synes det er kjedelig. Noen som har forslag til å live de opp med noe? Kan kanskje male, men vet ikke. Veggene er grå fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Enten male flisene eller veggene, eller få inn farger på annet vis. Tepper, lamper, håndklær, vannkoker osv. Eller bytte håndtak. Vi har hvite skap, knallfarge mellom over- og underskap, trefarget benkeplate og håndtak i tre. Sammen med litt planter og andre farger blir det lunt og oppkvikkende. Anonymkode: 7c1c0...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Det finnes jo ulike folier som en kan ta på både skap, benkeplater, og fliser. Ikke prøvd selv, men vet det er ulik kvalitet, og en må være nøye for at det skal bli pent, og det kan etterlate merker. Om du har plass til et lite brett med noe smått grønt, kan være urter, men også små kaktuser som holder seg, og noen gode olje og/eller krydder. Sammen med en fin skjærefjøl stilt opp mot veggen så får en mer liv uten de store inngripen. Liker du tekstiler så kan fine kjøkkenhåndkle og grytekluter som du har fremme også gi litt liv. Du kan også bytte håndtak/montere håndtak på skuffer og skap. Å male en vegg i en annen farge vil jo være mer arbeid enn det rett over her, men også gi mer effekt. Personlig hadde jeg godt for en av de tre siste her. Folie er kan være så fint, men krever sitt, og sett en del stygge resultater etter fjerning og det er dumt på et ellers fint kjøkken om en ombestemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva med noe så enkelt som wall stickers? Anonymkode: 95e0b...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå