Gå til innhold

XRP investering - noen flere ?

Jente37

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det er spekulasjon og ren bingo, i likhet med de fleste andre 20.000++ cryptovalutaene. 

Anonymkode: b8e19...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var da virkelig interessante svar. 🙄 Blir litt som at folk som aldri har bakt og som hater tanken på baking svarer på et spørsmål om baking. 

Jeg har heller ikke noe godt svar TS, for jeg vet ikke tilstrekkelig, men jeg har litt krypto og synes det er spennende å lese og lære. Siden jeg vet lite satser jeg ikke så mye heller (ikke mer enn jeg har råd til å tape), og kjøper egentlig litt av det meste. Synes det er spennende å følge med på, og tenker at dersom jeg som "gammel kjerring " ikke gidder å sette meg litt inn i hva dette er blir jeg omtrent som gamle folk som ikke hadde noe tro på internett da det kom. Blockchain må man nok forholde seg til i fremtiden, om man aldri så mye synes krypto er bingo og pyramidespill nå. 

Min eneste tanke angående XRP er at det virker å være en krypto som kan både eksplodere i verdi og falle helt bort, til null verdi. Dette avhengig av om XRP Ledger blir implementert som foretrukket løsning eller ikke i tilstrekkelig grad til at XRP vil ta av. Er jo heller ikke sikkert at XRP vil bli vesentlig selv om XRP Ledger vinner frem, selv om sannsynlig at det ene vil påvirke det andre. Det finnes jo nå flere blokkjedeteknologier. Jeg tror det er vanskelig å vite hvilke det er best å invistere mot. Jeg kjøper litt av alt egentlig. 

Håper noen som kan slikt bedre svarer, for spennende saker. Ja korriger svært gjerne meg om jeg har misforstått noe. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slengt litt inn i XRP for moro skyld, så får vi se 😅

Anonymkode: 70131...84d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt så mye hype de siste årene at jeg er skeptisk. Men jeg har ikke lest meg opp. Har en liten sum i XRP (hatt i flere år), men regner ikke med noe. 

Anonymkode: 77473...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (4 timer siden):

Ja dette var da virkelig interessante svar. 🙄 Blir litt som at folk som aldri har bakt og som hater tanken på baking svarer på et spørsmål om baking. 

Jeg har heller ikke noe godt svar TS, for jeg vet ikke tilstrekkelig, men jeg har litt krypto og synes det er spennende å lese og lære. Siden jeg vet lite satser jeg ikke så mye heller (ikke mer enn jeg har råd til å tape), og kjøper egentlig litt av det meste. Synes det er spennende å følge med på, og tenker at dersom jeg som "gammel kjerring " ikke gidder å sette meg litt inn i hva dette er blir jeg omtrent som gamle folk som ikke hadde noe tro på internett da det kom. Blockchain må man nok forholde seg til i fremtiden, om man aldri så mye synes krypto er bingo og pyramidespill nå. 

Min eneste tanke angående XRP er at det virker å være en krypto som kan både eksplodere i verdi og falle helt bort, til null verdi. Dette avhengig av om XRP Ledger blir implementert som foretrukket løsning eller ikke i tilstrekkelig grad til at XRP vil ta av. Er jo heller ikke sikkert at XRP vil bli vesentlig selv om XRP Ledger vinner frem, selv om sannsynlig at det ene vil påvirke det andre. Det finnes jo nå flere blokkjedeteknologier. Jeg tror det er vanskelig å vite hvilke det er best å invistere mot. Jeg kjøper litt av alt egentlig. 

Håper noen som kan slikt bedre svarer, for spennende saker. Ja korriger svært gjerne meg om jeg har misforstått noe. 

Lett å være fordomsfull når man ikke liker svaret 🙄. Jeg har pt 6 forskjellige kryptovakutaer i beholdningen inkl XRP, og staker krypto. Har videreutdanning på 90 studiepoeng som inkl teknologi, fintechs, finansiell stabilitet og styring m.m

Samt investert i aksjer bl a i Coinbase, Norwegian Blockexchange og bank. 

Og står for utsagnet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Lett å være fordomsfull når man ikke liker svaret 🙄. Jeg har pt 6 forskjellige kryptovakutaer i beholdningen inkl XRP, og staker krypto. Har videreutdanning på 90 studiepoeng som inkl teknologi, fintechs, finansiell stabilitet og styring m.m

Samt investert i aksjer bl a i Coinbase, Norwegian Blockexchange og bank. 

Og står for utsagnet mitt. 

Isåfall burde du jo være i stand til å gi et bedre svar. Jeg anser også krypto som en slags lotto. En eller flere kryptovaluttaer tror jeg kommer til å bli viktig i fremtiden, men som andre vet jeg ikke hvilke, eller hvilken teknologier som blir ledende i fremtiden. Jeg regner med at de fleste som har krypto er inneforstått med dette, men ts sitt spørsmål var hva vi tenker om fremtidsutsiktene til XRP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte endel når den var nede på 3-4 kroner, så er allerede fornøyd. Selger ikke med det første. 

For min egen del så går jeg kun inn med penger jeg har råd til å tape. Potensiell oppside er såpass stor at det er en risk jeg er villig til å ta.

For min del så investerer jeg heller i kryptoprosjekter jeg har tro på, enn å spille lotto 😄

Anonymkode: f4dcb...e9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...