AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Kan du utdype litt? Jeg er veldig seksuell av meg og så kåt på en mann som jeg virkelig ønsker å knulle, men jeg har ikke en perfekt kropp og flere skavanker. Anonymkode: 7ce70...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvem har ikke noen skavanker? Til å med dem som opererer seg har skavanker, også opprasjobsdelene kan være skavank. Anonymkode: aa7c0...ed1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Om kroppen er "perfekt" eller ikke har ingenting å si for om sexen er god eller ikke. God sex blir det hvis man klaffer mentalt med hverandre. Anonymkode: 9fd60...478 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om kroppen er "perfekt" eller ikke har ingenting å si for om sexen er god eller ikke. God sex blir det hvis man klaffer mentalt med hverandre. Anonymkode: 9fd60...478 Yess ! Er det ei som gjør meg skikkelig kåt (og tvertom), har skavanker og rynker lite å si. Har hatt damer som har vært upassende mye eldre enn meg, her har kjemi og utstråling alt å si. Jeg har vært med på at penere damer har tent meg mindre en hun mindre pene som "oser av sex og erotikk". Det er når man er yngre og skal "vise frem" dama, at perfekt kropp og utseende betyr noe. Anonymkode: 45ca6...db1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Har hatt super sex med ei som var både chubby og utrent, og med rikelig med strekkmerker. Men hun var kåt, ivrig og fikk forholdsvis lett den ene orgasmen etter den andre. Helt ærlig, så savner jeg fortsatt sexen jeg hadde med henne, 20 år etter at vi gikk hver vår vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er 16-års-grense her inne, TS Anonymkode: 92b15...b97 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Kan ikke se for meg at noe sex kan være perfekt om ikke kroppen er perfekt eller nærmest perfekt. Anonymkode: d4c71...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 At hun har hengitt seg helt til meg, sex hele natta, meldinger med at hun «savner at jeg munnknuller henne». Anonymkode: 9a069...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 0/10 Anonymkode: 13b5c...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 For meg er det at man passer sammen , bokstavelig talt. Når vaginen har perfekt passform for meg er det bare himmelsk, ikke for trang eller for vid. Anonymkode: a0e4e...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Jenta er søt og det har vært en viss oppladning til dette som skal skje. Da kan det godt være noen skavanker Anonymkode: 551b9...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har vært forelska i en dame. Hun hadde ikke perfekt kropp, men var perfekt på mange andre områder. Anonymkode: 945ab...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Alle har skavanker. Jeg liker damer som smiler under sex. Ikke overdrevent, men som gir utrykk for at sex er noe positivt og at hun vil ha sex med meg. Anonymkode: c2720...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Det handler om seksuell kjemi, ikke om eventuelle valker, rynker, arr og cellulitter. Hvis vi er på bølgelengde, mister alle hemninger og bare nyter hverandre, da blir sexen fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Vel samboeren min falt for meg, selv om jeg var en god del kilo over hans preferanser, fordi vi har mye til felles og en fantastisk kjemi. Jeg er litt eldre og framdeles 5-6 kilo unna ideal vekt men vi har helt fantastisk sex. Når jeg spurte han så var svaret at fordi kroppen min tilhører meg, og han elsker meg, er det den deiligste og mest erotiske kroppen som finnes. mao- mental kjemi gjør en attraktiv om man ikke er «ideal/preferanse» . Og det gjelder jo både menn og kvinner Anonymkode: 0f57c...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg hadde ei dame på videregående, hun var formfull og litt kraftig men dæven hun kunne knulle. Tror det som gjorde meg så gira var at hun alltid bydde på seg selv. Hun sa aldri nei til å prøve noe nytt og var så og si tilgjengelig hele tiden, også i friminuttene viss du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan du utdype litt? Jeg er veldig seksuell av meg og så kåt på en mann som jeg virkelig ønsker å knulle, men jeg har ikke en perfekt kropp og flere skavanker. Anonymkode: 7ce70...190 Ja det har jeg hatt. Ingen er perfekte, hverken menn eller damer. Har hatt helt magisk sex, min beste ever med ei jeg syns er perfekt, men som kanskje kommer inn under det du sikter til. Huden er ikke perfekt, noen kg for mye, men hun gir meg orgasmer jeg nesten dør av💥 M 25 Anonymkode: 0d756...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Mr.Anon skrev (29 minutter siden): Jeg hadde ei dame på videregående, hun var formfull og litt kraftig men dæven hun kunne knulle. Tror det som gjorde meg så gira var at hun alltid bydde på seg selv. Hun sa aldri nei til å prøve noe nytt og var så og si tilgjengelig hele tiden, også i friminuttene viss du skjønner hva jeg mener. Nei skjønner ikke helt hva du mener? Anonymkode: 0f1da...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er 16-års-grense her inne, TS Anonymkode: 92b15...b97 Det høres ikke akkurat ut som ts er under 16, snarere i det litt eldre sjiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå