Krimskrans Skrevet 9. april #21 Del Skrevet 9. april Hvorfor blir ikke de to trollene som ødelegger Kongehus-tråden iallefall sensurert, eller aller helst blokkert? 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 10. april #22 Del Skrevet 10. april Krimskrans skrev (14 timer siden): Hvorfor blir ikke de to trollene som ødelegger Kongehus-tråden iallefall sensurert, eller aller helst blokkert? Vi diskuterer ikke brukersaker med andre brukere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 10. april #23 Del Skrevet 10. april Forumansvarlig skrev (5 timer siden): Vi diskuterer ikke brukersaker med andre brukere. Nei, det er ikke jeg interessert i heller. Bare slett dem!! Vanskelig å bli klok på modereringen her - reglene blir praktisert ulikt fra bruker til bruker. Fullstendig klar over at dette ikke er innafor og at innlegget blir sletta. Tull, tøys, latterliggjøring, faktafeil og kverulering, derimot, blir stående… 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april Forumansvarlig skrev (På 10.4.2025 den 11.57): Vi diskuterer ikke brukersaker med andre brukere. Jeg håper virkelig ikke dere blokkerer medlemmer bare fordi de ikke er enige med gjengen i den tråden som vil at alt om kongehuset skal være negativt 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 14. april #25 Del Skrevet 14. april Orly skrev (3 minutter siden): Jeg håper virkelig ikke dere blokkerer medlemmer bare fordi de ikke er enige med gjengen i den tråden som vil at alt om kongehuset skal være negativt Brukere får sanksjoner på bakgrunn av regelbrudd. Så lenge man holder seg innenfor vårt regelverk har det ingenting å si hvilken siden man er på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TigerK Skrevet 24. april #26 Del Skrevet 24. april Hvordan kontrolleres det for brukere med flere ulike brukernavn? Ser at det er i konflikt med regelverket å diskutere med «seg selv», men hvilke rutiner finnes for å avdekke slik praksis? 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. april #27 Del Skrevet 24. april Fra reglene: * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd. Hvordan de kan finne det ut: sjekke for samme IP, sikkert. Jeg har en bruker og alltid hatt det, så håper ikke det er et stort problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. april Forfatter #28 Del Skrevet 24. april Det er blitt diskutert tidligere her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1801864-slettet-bruker-og-ny-bruker-i-samme-tråd/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TigerK Skrevet 24. april #29 Del Skrevet 24. april Kollontaj skrev (4 timer siden): Fra reglene: * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd. Hvordan de kan finne det ut: sjekke for samme IP, sikkert. Jeg har en bruker og alltid hatt det, så håper ikke det er et stort problem. Ulike IP-adresser kan jo ikke være eneste kriteriet? Det er jo bare å bruke en VPN så kommer man enkelt rundt det problemet. Det tar mindre enn tre sekunder å bytte IP-adresse med en VPN-server. Jeg kan da i praksis sitte med tre nettbrett og to telefoner, logget på med hver sin e-post adresse og hver sin VPN-IP, og holde diskusjonen gående i en tråd helt på egen hånd helt uten at jeg risikerer å bli avslørt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. april #30 Del Skrevet 24. april TigerK skrev (57 minutter siden): Ulike IP-adresser kan jo ikke være eneste kriteriet? Det er jo bare å bruke en VPN så kommer man enkelt rundt det problemet. Det tar mindre enn tre sekunder å bytte IP-adresse med en VPN-server. Jeg kan da i praksis sitte med tre nettbrett og to telefoner, logget på med hver sin e-post adresse og hver sin VPN-IP, og holde diskusjonen gående i en tråd helt på egen hånd helt uten at jeg risikerer å bli avslørt? I Kongehus-tråden? 🤭🧐 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TigerK Skrevet 24. april #31 Del Skrevet 24. april Kollontaj skrev (3 minutter siden): I Kongehus-tråden? 🤭🧐 Jeg kan ikke tenke meg en tråd som ville vært mer fristende å kunne styre narrativet enn i en tråd som omhandler den mektigste familien i hele landet. Ikke like essensielt hvordan [irrelevant influenser] blir fremstilt, selvom det sikkert er ulike meninger om det. Alle som er opptatt av integritet, åpenhet og gjennomsiktighet i landets maktapparat burde være like opptatt av at den offentlige debatten ikke forsøkes styrt eller påvirket i en retning eller en annen fra ukjente aktører med ukjente agendaer. Og før noen tar opp «foliehatt»-kortet; titt dere litt rundt på SoMe og hva som foregår, ikke bare her til lands, men i resten av verden. Kampen for å eie «sannheten» er godt i gang. Og å tro at ingen bryr seg om hva som skrives på Reddit eller KG eller «hvor-som-helst», eller at noen er interessert i hva som skjer i «lille» Norge (med våre enorme verdier av olje, sjeldne mineraler, ren kraft og et pensjonsfond som alene kan senke hele verdensmarkedet hvis man begynner å flytte rundt på verdiene) er langt forbi Nisselue-naivitet. Så dette handler ikke om «riktig» eller «feil» side i debatten. Og alle, på begge «sider» burde være like opptatt av dette. 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 24. april #32 Del Skrevet 24. april TigerK skrev (2 timer siden): Ulike IP-adresser kan jo ikke være eneste kriteriet? Det er jo bare å bruke en VPN så kommer man enkelt rundt det problemet. Det tar mindre enn tre sekunder å bytte IP-adresse med en VPN-server. Jeg kan da i praksis sitte med tre nettbrett og to telefoner, logget på med hver sin e-post adresse og hver sin VPN-IP, og holde diskusjonen gående i en tråd helt på egen hånd helt uten at jeg risikerer å bli avslørt? mener FA sa en gang at de ser på enhet og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. april Forfatter #33 Del Skrevet 24. april IP, enhet, overlapp, nettleser og en liten dæsj hemmelig ingrediens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 25. april #34 Del Skrevet 25. april Vi har flere måter å kontrollere om brukere er en og samme person og det blir håndhevet strengt å opprette flere brukere for å holde en tråd i gang. Forumansvarlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 25. april #35 Del Skrevet 25. april TigerK skrev (21 timer siden): Jeg kan ikke tenke meg en tråd som ville vært mer fristende å kunne styre narrativet enn i en tråd som omhandler den mektigste familien i hele landet. Ikke like essensielt hvordan [irrelevant influenser] blir fremstilt, selvom det sikkert er ulike meninger om det. Alle som er opptatt av integritet, åpenhet og gjennomsiktighet i landets maktapparat burde være like opptatt av at den offentlige debatten ikke forsøkes styrt eller påvirket i en retning eller en annen fra ukjente aktører med ukjente agendaer. Og før noen tar opp «foliehatt»-kortet; titt dere litt rundt på SoMe og hva som foregår, ikke bare her til lands, men i resten av verden. Kampen for å eie «sannheten» er godt i gang. Og å tro at ingen bryr seg om hva som skrives på Reddit eller KG eller «hvor-som-helst», eller at noen er interessert i hva som skjer i «lille» Norge (med våre enorme verdier av olje, sjeldne mineraler, ren kraft og et pensjonsfond som alene kan senke hele verdensmarkedet hvis man begynner å flytte rundt på verdiene) er langt forbi Nisselue-naivitet. Så dette handler ikke om «riktig» eller «feil» side i debatten. Og alle, på begge «sider» burde være like opptatt av dette. Jeg tror ikke det er noen fare for det, all den tid de kritiske røster utgjør et stort flertall, og de mindre kritiske et lite mindretall. Sistnevnte er nok helt vanlige brukere på kg, liksom førstnevnte er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå