blvck Skrevet tirsdag kl 15:40 #121 Skrevet tirsdag kl 15:40 Margit777 skrev (44 minutter siden): Hvorfor stenges tråden den 20. August? Kom hit for å spørre om det samme. Aldri sett det "varselet" på en tråd før? 1 1
Margit777 Skrevet tirsdag kl 17:38 #122 Skrevet tirsdag kl 17:38 blvck skrev (1 time siden): Kom hit for å spørre om det samme. Aldri sett det "varselet" på en tråd før? De kunne ha skrevet det i advarselboksen øverst i tråden.
Margit777 Skrevet tirsdag kl 17:40 #123 Skrevet tirsdag kl 17:40 Forumansvarlig skrev (På 16.8.2025 den 13.03): En avsporing er når en debatt forsvinner ut fra sitt originale tema. Er det to-tre innlegg som dermed går inn på trådens tema (som her) så blir det såklart stående, hvis ikke hadde vi ryddet alt for mye og det ønsker vi faktisk ikke. Resten av debatten som kom etter det gikk helt utenfor tema og ble dermed slettet. Det har også tidligere i tråden vært avsporinger hvor de første 2-3 innleggene har blitt stående, men resten av debatten slettet fordi det også har vært innlegg som har fått det tilbake på temaet. Hvorfor blir tråden stengt den 20 august?
blvck Skrevet tirsdag kl 17:45 #124 Skrevet tirsdag kl 17:45 Margit777 skrev (5 minutter siden): De kunne ha skrevet det i advarselboksen øverst i tråden. Ja, sjekket der da jeg så det, men står ikke noe der. Sjekket også når tråden ble opprettet, om det kunne være noe slikt som at tråden stenges et år etter opprettelse eller noe sånt, men det stemmer heller ikke.
Forumansvarlig Skrevet tirsdag kl 18:45 #125 Skrevet tirsdag kl 18:45 Margit777 skrev (3 timer siden): Hvorfor stenges tråden den 20. August? Den blir stengt for natten pga høyt trykk.
blvck Skrevet tirsdag kl 19:59 #126 Skrevet tirsdag kl 19:59 (endret) Forumansvarlig skrev (1 time siden): Den blir stengt for natten pga høyt trykk. Åh, men hvis det stenges automatisk på et tispunkt regner jeg med at den åpner automatisk på et tidspsunkt også? Ser det står det samme på tråden om Marius nå også. Burde kanskje legge til info om dette i tråden også så folk skjønner hva det er snakk om. Endret tirsdag kl 20:09 av blvck 2
Forumansvarlig Skrevet onsdag kl 09:44 #127 Skrevet onsdag kl 09:44 Det står i teksten i toppen at den kan bli nattestengt i perioder med mye. Men ser ut til at det ikke blir noe problem med merking lengre da den ikke åpnet som den skulle i dag tidlig.
oss-to Skrevet onsdag kl 14:05 #128 Skrevet onsdag kl 14:05 Forumansvarlig skrev (19 timer siden): Den blir stengt for natten pga høyt trykk. Veldig flott tiltak- Er ryddig når ein blir orientert om stenging og åpning. Er dette noko dere vil praktisere i dei andre trådane og?
Forumansvarlig Skrevet onsdag kl 16:06 #129 Skrevet onsdag kl 16:06 oss-to skrev (2 timer siden): Veldig flott tiltak- Er ryddig når ein blir orientert om stenging og åpning. Er dette noko dere vil praktisere i dei andre trådane og? Det er ingen andre tråder som har så høyt trykk som det disse to trådene har, og det er kun i perioder med høyt trykk som nå, ikke generelt. 2
blvck Skrevet onsdag kl 20:52 #130 Skrevet onsdag kl 20:52 (endret) Forumansvarlig skrev (11 timer siden): Det står i teksten i toppen at den kan bli nattestengt i perioder med mye. Men ser ut til at det ikke blir noe problem med merking lengre da den ikke åpnet som den skulle i dag tidlig. Men når åpner og stenger tråden? Kan dere ikke ha faste klokkeslett på det? Jeg ble sitert på en misforstårelse jeg veldig gjerne skulle svart på like før tråden stengte her om dagen, og skulle gjerne svart på det før det spinner videre, og da er det greit å vite når tråden åpner igjen. Står forresten at den tråden stenges 20 august (samme som i går), så blir vel ikke helt riktig om den stenges 01 21. August. Dere kan vel legge til denne infoen om stegning og åpningstider i det røde infofeltet? Så vet alle når tråden stenges og åpnes? Endret onsdag kl 20:57 av blvck 1
blvck Skrevet onsdag kl 21:02 #131 Skrevet onsdag kl 21:02 blvck skrev (7 minutter siden): Men når åpner og stenger tråden? Kan dere ikke ha faste klokkeslett på det? Jeg ble sitert på en misforstårelse jeg veldig gjerne skulle svart på like før tråden stengte her om dagen, og skulle gjerne svart på det før det spinner videre, og da er det greit å vite når tråden åpner igjen. Står forresten at den tråden stenges 20 august (samme som i går), så blir vel ikke helt riktig om den stenges 01 21. August. Dere kan vel legge til denne infoen om stegning og åpningstider i det røde infofeltet? Så vet alle når tråden stenges og åpnes? Åh, så dere stengte den 23 i dag i stedet for 01 som i går. Siden det står at den åpnes 21. August er det ett eller annt tidapunkt mellom 00:01 og 05:59 da? Skjønner ikke hvorfor dere ikke kan ha faste klokkeslett, så kan vet vi som bruker forumet hva vi har å forholde oss til? 1
blvck Skrevet onsdag kl 21:05 #132 Skrevet onsdag kl 21:05 Syns også det er rart at kongehus trådene stenges nå. Det er faktisk mindre brukerdebatt og reglebrudd enn hva det har vært på lenge etter min menig. Ja, det er høyt trykk fordi det skjer mye, men debatten er veldig mye bedre enn hva den tidvis har vært. 1
Forumansvarlig Skrevet 22 timer siden #133 Skrevet 22 timer siden blvck skrev (11 timer siden): Men når åpner og stenger tråden? Kan dere ikke ha faste klokkeslett på det? Jeg ble sitert på en misforstårelse jeg veldig gjerne skulle svart på like før tråden stengte her om dagen, og skulle gjerne svart på det før det spinner videre, og da er det greit å vite når tråden åpner igjen. Står forresten at den tråden stenges 20 august (samme som i går), så blir vel ikke helt riktig om den stenges 01 21. August. Dere kan vel legge til denne infoen om stegning og åpningstider i det røde infofeltet? Så vet alle når tråden stenges og åpnes? Den ble stengt 23, dette står øverst på tråden over den røde boksen i store sorte bokstaver. Både dato og klokkeslett. Grunnen til at den ble stengt 01 den første kvelden og 23 den andre var fordi det ble noe tull med tidssoner da det hos meg sto det 01, mens hos andre sto det 23, og meningen var at den skulle stenges 23. Det var også meningen at den skulle åpne kl 8, men det ser ut til at systemet har noe tull der. Uansett er det greit at man er informert om ett stenge tidspunkt slik at man ikke opplever at den stenges plutselig, mens åpning blir da enten kl 8 om programvaren skjønner det, eller kort tid etter hvis den må åpnes manuelt. blvck skrev (11 timer siden): Syns også det er rart at kongehus trådene stenges nå. Det er faktisk mindre brukerdebatt og reglebrudd enn hva det har vært på lenge etter min menig. Ja, det er høyt trykk fordi det skjer mye, men debatten er veldig mye bedre enn hva den tidvis har vært. Den har vært rolig nå og vil neppe bli stengt i kveld med mindre det tar seg opp. Den ble stengt den første natten da det kom en stor mengde innlegg på nattestid som jeg måtte slette da det var brukerangrep og krangling. Men nå har det vært stille og ok, så da ser jeg ingen nødvendighet såfremt det ikke tar seg opp. 1
blvck Skrevet 22 timer siden #134 Skrevet 22 timer siden Forumansvarlig skrev (Akkurat nå): Den ble stengt 23, dette står øverst på tråden over den røde boksen i store sorte bokstaver. Både dato og klokkeslett. Grunnen til at den ble stengt 01 den første kvelden og 23 den andre var fordi det ble noe tull med tidssoner da det hos meg sto det 01, mens hos andre sto det 23, og meningen var at den skulle stenges 23. Det var også meningen at den skulle åpne kl 8, men det ser ut til at systemet har noe tull der. Uansett er det greit at man er informert om ett stenge tidspunkt slik at man ikke opplever at den stenges plutselig, mens åpning blir da enten kl 8 om programvaren skjønner det, eller kort tid etter hvis den må åpnes manuelt. Den har vært rolig nå og vil neppe bli stengt i kveld med mindre det tar seg opp. Den ble stengt den første natten da det kom en stor mengde innlegg på nattestid som jeg måtte slette da det var brukerangrep og krangling. Men nå har det vært stille og ok, så da ser jeg ingen nødvendighet såfremt det ikke tar seg opp. Takk, takk for svar! Veldig fint det står tidspunkt for stening og åpning. Enig med deg i at stegningstidspunktet er det viktigste! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå