Becky89 Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 For 2 uker siden ble jeg syk, det startet da med sår hals. Etterhvert fikk jeg rennende nese og hoste. Slimhoste, men også tørrhoste på kveldstid. De siste dagene har jeg følt meg ok i formen på dagtid, men hoster ekstremt mye på natta og har masse slim på morgenen, og da hoster jeg til jeg brekker meg for å få det ut. Jeg trodde jeg var på bedringens vei, men nå føler jeg meg dårligere igjen, slapp og kvalm og mye snørr i nesa. Noen som kjenner seg igjen? Kan dette være en helt vanlig luftveisinfeksjon? (Har bestilt legetime, men det var ingen ledige timer før om en ukes tid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Sjekk deg for mykoplasma. Er mye av det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 kan godt være mykoplasma ja, hadde det selv i høst og det var kjipt. Har du prøvd bronkyl? Det får du reseptfritt på apoteket, det er godt for å løse opp slimet og du får det lettere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky89 Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Takk for svar! Skulle gjerne sjekket meg for det nå, men fikk ikke legetime før om én uke. Ble nok en morgen nå med masse slim og snørr. Dag 16 av denne dritten. Endret 31. desember 2024 av Becky89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky89 Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Måneskinn skrev (1 time siden): kan godt være mykoplasma ja, hadde det selv i høst og det var kjipt. Har du prøvd bronkyl? Det får du reseptfritt på apoteket, det er godt for å løse opp slimet og du får det lettere ut Har prøvd Bronkyl ja. Det kan absolutt hjelpe. Jeg bare lurer på hvor lenge jeg skal holde på med alt dette slimet. Pleier aldri å være forkjølet så lenge… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Slik var det da jeg hadde bihulebetennelse for et par uker siden. Ekstremt mye slim og snørr og guffen farge på det, også etter at jeg følte meg frisk 🫠 Ble testet, og det var ikke mykoplasma. Anonymkode: e69ca...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå