AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg er kvinne 44år. Mistenker overgangsalder pga redusert libido. Har spiral så har ikke hatt menstruasjon på over 15år, så det blir ikke en indikator. Var hos legen og tok blodprøver som viser røde tall, men kommentaren fra Fürst antyder at resultatet er normalt og fastlegen svarer "nei" på direkte spørsmål om jeg er i overgangsalder. Noen av dere som har peiling på dette som ville sett på resultatet for meg? Jeg har av ulike årsaker ikke full tillit til fastlegen min, så hadde vært fint om noen kunne bekrefte eller avkrefte det han sier slik at jeg evt kan oppsøke hjelp andre plasser... Legger ved prøvesvar og kommentaren fra Fürst. Anonymkode: 0e4c6...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Blodprøve er helt ubrukelig til å påvise perimenopause. Hormonene varierer daglig. Reis heller til en dyktig gynekolog som kan se med ultralyd. Anonymkode: 2b546...b95 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blodprøve er helt ubrukelig til å påvise perimenopause. Hormonene varierer daglig. Reis heller til en dyktig gynekolog som kan se med ultralyd. Anonymkode: 2b546...b95 Takk for svar. Kan jeg få henvisning via fastlegen mtp pris. Kom gjerne med anbefalinger til flink gynekolog i Osloområdet. Anonymkode: 0e4c6...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Legen din og Fürst er jo enige, så da er sjansen veldig høy for at det er riktig. Det kan være andre ting som påvirker libido også. Det kan selvfølgelig ha med alder å gjøre likevel, at det du opplever er resultat av peri-menopause, altså forstadiet til menopausen. Anonymkode: a094a...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå