Maia70 Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Bare et inntrykk jeg har fått, og jeg lurer på hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er i så fall litt rart for det er jo ganske åpenbart at engler egentlig er aliens. Anonymkode: 174f5...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Aliens har ingenting med religion å gjøre.. Anonymkode: a1b5d...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Jo vi tror på dem men vi tror dem er demoner. Anonymkode: fdf9f...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 30. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo vi tror på dem men vi tror dem er demoner. Anonymkode: fdf9f...bf8 Demoner, hvorfor det? Hvorfor kan det ikke finnes andre planeter med intelligente vesener slik det gjør her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi er kanskje ikke så opptatt av slike ting 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jo vi tror på dem men vi tror dem er demoner. Anonymkode: fdf9f...bf8 Hæ? Nei, det gjer vi ikkje Anonymkode: 97b80...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo vi tror på dem men vi tror dem er demoner. Anonymkode: fdf9f...bf8 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hæ? Nei, det gjer vi ikkje Anonymkode: 97b80...550 Hehe, nei det ville jo vært et mirakel om kristne en dag ble enige om hva som er «riktig»🙄😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #9 Del Skrevet 10 minutter siden Maia70 skrev (På 30.12.2024 den 13.08): Bare et inntrykk jeg har fått, og jeg lurer på hvorfor... Da har du nok feil inntrykk. Det har stort sett ikke noe med hverandre å gjøre. Jeg er selv kristen, men tror ikke vi har vært besøkt av "aliens". Det har ingenting med min tro å gjøre. Anonymkode: d2e4a...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #10 Del Skrevet 3 minutter siden Påkrevd skrev (På 31.12.2024 den 0.42): Hehe, nei det ville jo vært et mirakel om kristne en dag ble enige om hva som er «riktig»🙄😆 Folk er sjeldent enige om alle detaljene i verdensanskuelse sine, men kristne er stort sett enige om det viktigste innen troen på tvers av trosretninger, derfor har vi de gamle trosbekjennelsene og diverse tverrkirkelige samarbeidsforum. Anonymkode: 7906a...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå