AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Nei, helt normalt. Prøv å se litt mer på nittiåringer, og du vil skjønne hva det vil si å være betatt. Hjerte-smil-og alt det der. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa Som mann over 50 vil jeg si at vi er vant til å få kjeft fordi kvinner på vår alder mener at vi kun er interessert i yngre kvinner. Jeg vil heller si at vi er interessert i kvinner som er interessert i oss, enten hun er 52 eller 29😉. Nå er det mye man kan si om stor aldersforskjell. Det er jo ikke sikkert at den mye yngre kvinnen kjenner den samme gnisten når hun er 49 og han er 72. Så hvis man ønsker seg et langt forhold med mye kjærlighet så kan det være lurt å velge partner som er nærmere i alder, men jeg tenker at valg av kjæreste, Samboer, ektefelle må folk få velge selv uten at hvermannsen skal se ned på dem fordi de tar andre valg enn man ville gjort selv! Endret 30. desember 2024 av remix2020 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Det heter daddy issues. Anonymkode: e35f5...404 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det heter daddy issues. Anonymkode: e35f5...404 Ikke nødvendigvis. Når menn på 23 i dag er glattbarberte med gardinsveis og boblevest, er det jo helt naturlig at en del unge kvinner heller vil ha en fyr som ser ut som Aragorn. Anonymkode: 31f3c...348 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa Har også alltid blitt tiltrukket av litt eldre menn etter jeg passerte 20. Mannen min er 13 år eldre en meg. Jeg har ingen venninner som er i forhold med en som er yngre. Samtlige har eldre partnere, så veldig spesielt kan det neppe være. Syntes menn i 20 årene er mer gutter en menn. Ofte har litt eldre menn en større ro, stabilitet og en selvsikkerhet som er tiltalende. Anonymkode: bbe67...bd9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når menn på 23 i dag er glattbarberte med gardinsveis og boblevest, Anonymkode: 31f3c...348 Det du beskriver er ikke en mann. Det er en gutt. Anonymkode: bbe67...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 På ingen måte unormalt. Dog kan nok et langvarig forhold over tid bli utfordrende. Jeg selv har alltid hatt kvinner mye eldre enn meg selv. Men siden jeg aldri har ønsket barn og heller ikke har barn, så er ting litt enklere. Kjæresten min har heller ikke barn. Du får helt klart bare gjøre dine egne erfaringer gjennom livet. Embrace Life unge dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Når menn på 23 i dag er glattbarberte med gardinsveis og boblevest, er det jo helt naturlig at en del unge kvinner heller vil ha en fyr som ser ut som Aragorn. Anonymkode: 31f3c...348 Haha, det er like mange 40 år gamle menn som ser ut som Aragorn, som det er 40 år gamle kvinner som ser ut som Natalie Portman (40 år) i Love & Thunder. Anonymkode: d8005...73f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du beskriver er ikke en mann. Det er en gutt. Anonymkode: bbe67...bd9 Ja, det er jo hele poenget med mitt. Menn i 20-årene ser ut som gutter. Anonymkode: 31f3c...348 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, det er like mange 40 år gamle menn som ser ut som Aragorn, som det er 40 år gamle kvinner som ser ut som Natalie Portman (40 år) i Love & Thunder. Anonymkode: d8005...73f Men det er flere menn på 40 som ser ut som Aragorn, enn det er menn på 20 som gjør det. At flertallet kanskje ser ut som Homer Simpson er en annen sak, men tviler på at det er akkurat det TS mener når hun sier hun er tiltrukket av eldre menn. Anonymkode: 31f3c...348 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har også alltid blitt tiltrukket av litt eldre menn etter jeg passerte 20. Mannen min er 13 år eldre en meg. Jeg har ingen venninner som er i forhold med en som er yngre. Samtlige har eldre partnere, så veldig spesielt kan det neppe være. Syntes menn i 20 årene er mer gutter en menn. Ofte har litt eldre menn en større ro, stabilitet og en selvsikkerhet som er tiltalende. Anonymkode: bbe67...bd9 Så det finnes kvinner i slutten av 30-åra som velger menn som meg (50+)? Ekte kjærlighet er viktigere enn alder for meg, så om hun er 37 eller 55 er ikke så viktig så lenge hun elsker meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er flere menn på 40 som ser ut som Aragorn, enn det er menn på 20 som gjør det. At flertallet kanskje ser ut som Homer Simpson er en annen sak, men tviler på at det er akkurat det TS mener når hun sier hun er tiltrukket av eldre menn. Anonymkode: 31f3c...348 Jeg tenker at TS må gjerne sprike for gubber i rullator hvis det gjør henne lykkelig. Men de aller fleste med eldre partner angrer seg når den eldste blir pensjonist, og den yngste fremdeles har 10-15 år igjen i yrkeslivet. Aldersgapet blir ekstremt med en som tasser rundt hjemme og venter mens den andre er i full jobb og som gjerne også vil ha litt tid til venner og hobbyer. Og når den yngste selv blir pensjonist, så skal tiden brukes til å legge medisindosetter og å bytte bleier på sin demente kjæreste, før de siste 15 årene av livet skal tilbringes som ensom enke/enkemann. Anonymkode: d8005...73f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 remix2020 skrev (6 minutter siden): Så det finnes kvinner i slutten av 30-åra som velger menn som meg (50+)? Ekte kjærlighet er viktigere enn alder for meg, så om hun er 37 eller 55 er ikke så viktig så lenge hun elsker meg. Det er forferdelig egoistisk av deg å stjele en generasjon med tid fra en 15-20 år yngre partner. De med gamle partnere foretar mer eller mindre en tidsreise inn i det eldre. Du er pensjonist om 15 år, da vil hun fremdeles ha 15 år igjen i arbeidslivet. Man elsker ikke en person hvis man velger å utsette hen for en slik skjebne. Anonymkode: d8005...73f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Hen….? Vær så snill å skriv vedkommende. Hen er den mest irriterende ordet jeg vet om tror jeg. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 Ikke normalt i min omgangskrets. Anonymkode: b8490...6b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa Bare nysgjerrig, hvordan er ditt forhold til din egen far? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Einus skrev (14 timer siden): Hen….? Vær så snill å skriv vedkommende. Hen er den mest irriterende ordet jeg vet om tror jeg. Helt enig. Hen er det mest idiotiske ord som er funnet opp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #19 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa Jeg lurer som vanlig det må stå en mann bak denne typen innlegg? Om ikke, se på denne tendensen som utslag av at du er litt hjernevaska av en kultur som (av kommersielle grunner?) romantiserer og promoterer denne typen uheldige forhold. Ellers, ikke handle på tilbøyeligheten (utover veldig løse forhold/gøy), gammel mann og ung dame er selvskading for ung dame. Bare tap og tap. Anonymkode: cb2ae...9ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #20 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er ei kvinne i 20-årene og har prøvd å date menn på min alder, men ender opp med å ikke bli tiltrukket. Når jeg er med menn som er 40-52 så blir jeg betatt med en gang. Har hatt en greie for eldre menn lenge og det skjer til og med på butikken på jobb at jeg føler en gnist mellom meg og dr eldre. Er det litt spesielt? Anonymkode: 20a7a...7fa Personlig så har jeg bare møtt et par med noe aldersforskjell, og i min verden så er det veldig unormalt. Jeg har ikke møtt en eneste kvinne i 20-årene, noen gang, som syns betraktelig eldre menn er attraktive. Det er mer uffing og klaging om hvorfor de slitne, virkelighetsfjerne gubbene faktisk tror at de har sjanse på dem. Med 20 + år i aldersforskjell så blir man sykepleieren deres når de nærmer seg pensjonistalderen og jeg har veldig lite forståelse for at folk vil seg selv så vondt at de faktisk ikke inngår forhold med så betraktelig eldre menn, men for all del, folk må gjøre som de vil og velge selv. Det er ikke jeg som må løpe etter en gubbete mann som knapt vet hvor han er samtidig som jeg skal på jobb. Helsevesenet er veldig litt behjelpelig i sånne situasjoner fordi at de vet at damer ikke står og ser på en som de er glad i bare visne bort. Og med den økonomisk situasjonen landet er i så vil det bli verre så jeg skal innrømme at jeg finner det ganske hysterisk med alle kommentarer om «vi har avtalt at jeg ikke skal være sykepleieren hans». 😌 Anonymkode: b0d91...d46 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå