AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hei! Noen som kan anbefale en treningscoach på IG/YouTube etc som viser korrekt utførelse av diverse styrkeøvelser? Er lei av menn som går rundt og skal mansplaine og kommentere på øvelser jeg og andre gjør. Særlig når jeg i etterkant har googlet meg frem til at jeg ikke gjør det feil og de går rundt og driver vranglære (som at man ikke må ha tærne foran knærne i squat). Ser at mange øvelser kan gjøres forskjellig eller med noe variasjon uten at det er "farlig", men at det i så fall trener en annen muskel, typ hvor man plasserer føttene på leg press. Jeg bruker kun smithmaskin når jeg tar squats og liker også å bruke den når jeg tar bulgarsk utfall for stabilitet. Kommentarer fra en besserwisser gjør at jeg holder igjen og ikke tør å gjøre øvelser jeg har lyst til fordi jeg er redd for å få kommentarer igjen, så vil gjerne få meg kunnskapen så jeg kan ha selvtilliten og gå med hevet hode. Anonymkode: e281f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Bruk den pt timen du får når du melder deg inn på senteret til å gå gjennom baseøvelsene. Spør en av de som jobber som pt eller instruktør på senteret Gå på en typisk gruppetime for styrke/crossfit/funksjonell trening og utnytt det at instruktøren/coachen går rundt Tren med lettere vekter eller kosteskaft mens du kjenner på at du er i balanse/god bevegelsesbane. Da får du inn muskelminnet så det blir naturlig når du har arbeidsvekt Veit du spurte om å se på noen på Internett, men du bør få noen til å se på deg og din kroppsmekanikk fordi det for noen er riktig å ha knær foran tær, og noen kommer lenger ned i knebøy enn det du bør. Men Inger in Dubai viser øvelser på ig og har en app med øvelser og treningsprogram. Hun ville jeg kanskje vurdert å kjøpe noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå