AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvor ofte har dere sex? Hvordan er kontakten mellom dere utenom treff? Hvor treffes dere? Er en av dere følelsesmessig involvert? Håper du det skal bli noe mer mellom dere? Hva er det som gjør at du velger denne kvinnen? Fint om du kan dele din erfaring rundt dette:) Anonymkode: bb362...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Har et slags forhold til en gift kvinnelig kollega de siste fem årene. Vi treffes når det passer, tre ganger siste året. Planlegger aldri noe. Men er av og til på kurs og møter utenbys sammen. Er fornøyd med det og vi tenker ikke at det skal bli noe mer. Jeg trives godt som singel alenepappa og treffer også andre. Hun har det fint i forholdet sitt og lever fint med litt umoral med ujevne mellomrom. Anonymkode: c703f...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor ofte har dere sex? Hvordan er kontakten mellom dere utenom treff? Hvor treffes dere? Er en av dere følelsesmessig involvert? Håper du det skal bli noe mer mellom dere? Hva er det som gjør at du velger denne kvinnen? Fint om du kan dele din erfaring rundt dette:) Anonymkode: bb362...512 Jeg var damen i et slikt forhold i fjor. Vi er begge gift på hver vår kant, men i forhold der ektefellene er fullstendig avhengig av oss pga langvarig sykdom. Innledningsvis var dette forholdet veldig spennende, men etter noen måneder ble han stadig med fraværende. Virket som han var redd jeg skulle få følelser. Han nevnte det et par ganger. For min del var det ikke verre enn at da kontakten mellom som avtok innledet jeg et mye hetere elskerforhold med en yngre og singel kar. Vi er glad i hverandre og møtes månedlig, tekster og snapper stort sett daglig. Vi har holdt på slik snart ett år. En ren drømmesituasjon for min del, den unge karen er svært fornøyd også. Anonymkode: 35387...cd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Motbydelige folk som både er utro og i tillegg vil diskutere det med andre likesinnede drittsekker. Anonymkode: 3f00e...abc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har ei yngre ei som jeg av og til treffer. Har et godt sexual-liv med madammen men hun har en del lavere lyst en meg. Så det hender at jeg besøker elskerinna mi av og til for litt sprell jeg ikke får hjemme. Vi har litt kontakt på meldinger utenom, men ikke noe følelser noen veg. hun bare liker å holde på med noen med erfaring av og til. (jeg er i midt 40 hun starten 20) ps: Hun hjemme er fult klar over dette og har ikke noe i mot det. så lenge jeg bruker kondom med elskerinna som er en selvfølge Anonymkode: 25fe5...737 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Motbydelige folk som både er utro og i tillegg vil diskutere det med andre likesinnede drittsekker. Anonymkode: 3f00e...abc Hvor skal de ellers diskutere det? 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Motbydelige folk som både er utro og i tillegg vil diskutere det med andre likesinnede drittsekker. Anonymkode: 3f00e...abc Må føles godt å kunne sitte på sin høye hest og dømme andre, uten å vite mer enn det lille som opplyses her. Anonymkode: 90ec8...8b0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Må føles godt å kunne sitte på sin høye hest og dømme andre, uten å vite mer enn det lille som opplyses her. Anonymkode: 90ec8...8b0 Det er store variasjoner på årsak. Men det er ikke til å stikke under en stol at folk med narcissistiske trekk og psykopatiske ofte er de som er mye utro. Anonymkode: c7fd9...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:12 #9 Del Skrevet i går, 03:12 Jeg var utro kanskje 2 evt 3 ganger i måneden, tror jeg. Hadde behov for å bli sett og "likt", da mannen min ikke gav meg nok oppmerksomhet. Det er mulig han også var utro, -hørte noen nevne det, samt hvem hun var, men vet ikke selv mange år etter. Kan legge til at ekteskapet sprakk pga noe helt annet (økonomi, les: ala luxusfellen) og selvsagt kan det også være litt av grunnen til at han ikke "gav meg nok" Anonymkode: 871f5...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:14 #10 Del Skrevet i går, 03:14 Jeg har aldri hatt noen andre følelser enn sånne man har til gode venner med mine elskere. Man bryr seg, og blir glade i de, men ikke sånn kjæreste-glad, og har heller ikke problem om han har noen andre. Anonymkode: 871f5...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 03:57 #11 Del Skrevet i går, 03:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg var utro kanskje 2 evt 3 ganger i måneden, tror jeg. Hadde behov for å bli sett og "likt", da mannen min ikke gav meg nok oppmerksomhet. Det er mulig han også var utro, -hørte noen nevne det, samt hvem hun var, men vet ikke selv mange år etter. Kan legge til at ekteskapet sprakk pga noe helt annet (økonomi, les: ala luxusfellen) og selvsagt kan det også være litt av grunnen til at han ikke "gav meg nok" Anonymkode: 871f5...bd1 👏 Synes det er brudd på ekteskapsloven, og ikke bli sett og likt av en partner jeg da.. Jeg synes forøvrig at du ikke skal ha dårlig samvittighet for at du var utro. Du blir neppe utro i et nytt forhold, så lenge en mann gir deg kos og positive overraskelser Jeg har aldri vært utro da, for jeg har ikke hatt det så "ondt" slik som du opplevde det.. Men jeg har hatt lange betroende samtaler, og sex med kvinner i lignende situasjoner som deg. Tror nok samtalene var bedre enn sexen, for sexen var aldri planlagt. Det bare skjedde som en reaksjon fra hennes frustrasjon av situasjonen, og min hjelpeglede og forståelse av henne. Tror vi utnyttet hverandre like godt.. for etter sexen ble hun sterkere og fikk masse selvtillit, og jeg kjente på den deilige omsorg av å gi henne det hun trengte. Økonomiske problemer kan jo være en årsak.. det viktigste er å sette pris på det man har, og ikke det man ikke får💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:19 #12 Del Skrevet i går, 08:19 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): 👏 Synes det er brudd på ekteskapsloven, og ikke bli sett og likt av en partner jeg da.. Jeg synes forøvrig at du ikke skal ha dårlig samvittighet for at du var utro. Du blir neppe utro i et nytt forhold, så lenge en mann gir deg kos og positive overraskelser Jeg har aldri vært utro da, for jeg har ikke hatt det så "ondt" slik som du opplevde det.. Men jeg har hatt lange betroende samtaler, og sex med kvinner i lignende situasjoner som deg. Tror nok samtalene var bedre enn sexen, for sexen var aldri planlagt. Det bare skjedde som en reaksjon fra hennes frustrasjon av situasjonen, og min hjelpeglede og forståelse av henne. Tror vi utnyttet hverandre like godt.. for etter sexen ble hun sterkere og fikk masse selvtillit, og jeg kjente på den deilige omsorg av å gi henne det hun trengte. Økonomiske problemer kan jo være en årsak.. det viktigste er å sette pris på det man har, og ikke det man ikke får💞 Ekteskapsloven regulerer ikke «sett og likt». Anonymkode: f44f4...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå