Cecca Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg vokste opp med marsvin, men har ikke hatt det siden. Nå skal vi endelig få to marsvin i hus igjen. Jeg forstår det sånn at mange nå bruker andre underlag i buret enn det som var mest vanlig før, nemlig spon. Har lest at fleecetepper med avis inni kan brukes. Dette høres jo mer behagelig og lunt ut for dyrene, og mer økonomisk. Men hvordan gjør dere det når dere bytter det? Og kan de vaskes eller kaster man det etter bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg kjøper inn billige dørmatter fra IKEA. Fungerer perfekt til marsvin. Anonymkode: e53a6...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjøper inn billige dørmatter fra IKEA. Fungerer perfekt til marsvin. Anonymkode: e53a6...7c2 Putter du dem i vaskemaskina da? Siden de tisser nok på det også? Anonymkode: 5b264...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Kjøper billige pledd som kastes. De har også stor dokasse med strø. Anonymkode: c4ad7...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Har ikke bur, bare et stort gummiunderlag med fleecetepper oppå. Selvsagt små hus, høykrybbe, pelletsskål, vannflasker ol. Vasker fleeceteppene i vaskemaskinen (alene). Har to hunner som ikke går utenfor teppene for gulvet er jo så glatt og skummelt å gå på😃, tryggest å holde seg «hjemme» 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå