Gå til innhold

Finner ikke førerkortet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har letet og letet etter førerkortet mitt, men finner det ikke. 

Hva må jeg gjøre da? Melde det inn noen plass og søke om nytt?

Anonymkode: 7dd30...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du nytt nok så laster du ned digitalt. 

Hvis ikke må du få nytt på trafikkstasjonen. Det er fort gjort. (Gjorde det samme for et par år siden, da mitt originale var for gammelt til å finnes digitalt). 

Anonymkode: 605af...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du nytt nok så laster du ned digitalt. 

Hvis ikke må du få nytt på trafikkstasjonen. Det er fort gjort. (Gjorde det samme for et par år siden, da mitt originale var for gammelt til å finnes digitalt). 

Anonymkode: 605af...fd9

Har det digitale. Men hører at det ikke godtas overalt? Det er det jeg bruker som legitimasjon etter at bankkort sluttet med bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på trafikkstasjonen, med mindre du har tatt lappen nylig - da kan du bestille på nett. 

Opplevde nylig det samme. Kjip kostnad. Men jeg leier bil i utland innimellom, og da må jeg ha fysisk førerkort da digitalt ikke er gyldig. 

Anonymkode: 5a8a4...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nytt på trafikkstasjonen, med mindre du har tatt lappen nylig - da kan du bestille på nett. 

Opplevde nylig det samme. Kjip kostnad. Men jeg leier bil i utland innimellom, og da må jeg ha fysisk førerkort da digitalt ikke er gyldig. 

Hva koster det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har det digitale. Men hører at det ikke godtas overalt? Det er det jeg bruker som legitimasjon etter at bankkort sluttet med bilder 

I ditt tilfelle, med mindre du trenger det for å leie bil slik jeg beskriver, så ville jeg da heller lagt pengene i et nasjonalt ID kort. Det er veldig greit å ha. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

I ditt tilfelle, med mindre du trenger det for å leie bil slik jeg beskriver, så ville jeg da heller lagt pengene i et nasjonalt ID kort. Det er veldig greit å ha. 

Om man kjører til Sverige må man ha fysisk førerkort. Det er kun gyldig i Norge. 

Nytt førerkort koster 90kr om man bestiller det på nett, ifølge hjemmesiden til Statens Vegvesen. Ikke den største kostnaden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (På 31.12.2024 den 8.46):

Om man kjører til Sverige må man ha fysisk førerkort. Det er kun gyldig i Norge. 

Nytt førerkort koster 90kr om man bestiller det på nett, ifølge hjemmesiden til Statens Vegvesen. Ikke den største kostnaden 

Det har jeg råd til 🙂. Men må ta nytt bilde da det som er på førerkortet må er over 30 år gammelt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...