Gå til innhold

Sove naken sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi begge sover naken. Elsker det 🥰 

Men noen barriere er det ikke snakk om.

Anonymkode: c079d...4b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 12.22):

Men det er jo ekkelt og uhygienisk å sove uten undertøy på???? 

Anonymkode: d5679...f38

Legger du deg uten å dusje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (6 timer siden):

Det er vel ikke det største problemet?  😅👏

Hvordan er det ikke et problem å løpe naken ut av huset, eller slåss mot en innbruddstjuv naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fullt påkledd, kommer aldri til å sove naken. La hun beholde klær på hvis det er trygt for henne. 

Anonymkode: ba2c7...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (7 timer siden):

Legger du deg uten å dusje?

Ja, ofte. Foretrekker å dusje på morgenen. 

Anonymkode: 92436...587

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, ofte. Foretrekker å dusje på morgenen. 

Tror det er mange som gjør det. Men, nordmenn har noe å lære av japanere. Der blir det sett på som uhygienisk å ikke dusje før man legger seg. Jeg dusjer både morgen og kveld. 

Anonymkode: 6603f...a17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 11.43):

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. Når hun er helt naken, er det fint å sovne tett inntil hverndre i skje, eller krype inntil henne og kjenne på huden og varmen hennes noen minutter før vi må stå opp om, men når hun har truse på, føles det ikke på samme måte og jeg velger sjelden å ligge inntil henne da. Og det handler ikke om sex, men om intimitet og nærhet.

Anonymkode: ed7d5...d8b

Herregud🙄

Anonymkode: 7bc5d...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg dusjer både morgen og kveld. 

Du vet at huden ikke har godt av å dusje så mye, ikke sant? Du tar vekk det beskyttende fettlaget som huden er avhengig av.

Hvis du trener ofte, så kanskje, men da er det nok bedre å dusje etter treningen hver dag.

Hvis du føler du MÅ dusje hver dag, da er vi over i tvangstanker og -handlinger.

Anonymkode: f667f...8ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du vet at huden ikke har godt av å dusje så mye, ikke sant? Du tar vekk det beskyttende fettlaget som huden er avhengig av.

Hvis du trener ofte, så kanskje, men da er det nok bedre å dusje etter treningen hver dag.

Hvis du føler du MÅ dusje hver dag, da er vi over i tvangstanker og -handlinger.

Anonymkode: f667f...8ba

Det er meg du siterte, jeg kom nær anonymfunksjonen. Huden har ikke godt av å bruke såpe flere ganger om dagen. Men å ta en dusj uten såpe er helt innafor. Det er godt å få skylt bort dagens mas og kjas, og ikke minst partikler man blir utsatt gjennom vær og eksos. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror det er mange som gjør det. Men, nordmenn har noe å lære av japanere. Der blir det sett på som uhygienisk å ikke dusje før man legger seg. Jeg dusjer både morgen og kveld. 

Jeg dusjer etter trening. Ellers dusjer jeg på morgenen. Helt unødvendig å dusje 2 ganger pr dag. Ikke bra hverken for huden eller miljøet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...