Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #61 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Baby? De fleste små barn sover jo med pysj Anonymkode: 92436...587 Var muligens litt overdrevet. Jeg mente sålenge jeg kan huske ! Kan nok hende jeg sov med pysj når jeg var mindre ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #62 Del Skrevet 30. desember 2024 Min kone sover alltid naken, unntatt når hun har mensen. Jeg sov alltid med bokser. Men har i de seinere år kanskje blitt litt ubevisst påvirket av min kone, og nå sover jeg også stort sett naken. Alt blir en vane. Ingen av oss har kritisert den andre for sitt valg. Her er det fritt valg. Er vi i det romantiske hjørnet fyker klærne fort av uansett😅 Anonymkode: 325f4...5c8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #63 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor har du problemer med å akseptere at andre mennesker har andre preferanser enn deg, særlig når det er snakk om noe så ubetydelig? Anonymkode: 797d2...2f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 30. desember 2024 #64 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg snakker bare for meg selv. Klarer ikke sove naken. Vet ikke hva det er,føler alt blir veldig skittent med en gang. Uten at det nødvendigvis er det. Er da ganske så renslig. Bokser og tskjorte er et must for meg. Selv i veldig varme klima. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #65 Del Skrevet 30. desember 2024 Det handler kanskje om vane og hva som føles behagelig for henne? Her er det omvendt: mannen vil ha bokser på, mens jeg er naken. Helt ok for meg, det er jo bare å ta av bokseren hvis det trengs 😉 Anonymkode: 633dd...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 30. desember 2024 #66 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg sover naken 3 uker i måneden. Det er mest befriende. Mange kvinner sliter jo med urinlekkasjer, så de har jo ofte en truse og et lite truseinnlegg. Tren knipeøvelser hele livet. Det har jeg lært niesene mine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #67 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For meg oppleves det som en barriere. Ikke at jeg nødvendigvis ser seksuelt på det, men det har noe med intimiteten og det å "stole" fullt på hverandre. 🚩 🚩 🚩 🚩 Anonymkode: df78f...7eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #68 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Baby? De fleste små barn sover jo med pysj Anonymkode: 92436...587 Eller i hvert fall med bleie. Anonymkode: 0a34e...a55 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #69 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg elsker å sove naken med kjæresten min. Men absolutt ikke om jeg sover uten han. Da vik jeg helst ha nattøy på. Han foretrekker å sove med t-skjorte og boxer, men jeg tvinger han til å sove naken med meg. Han elsker det, men er et vanedyr. Anonymkode: 743e3...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #70 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg sover alltid naken, og har aldri merket verken forskjell i oppførsel fra mannen eller utflod. Har bare med hva jeg synes er mest komfortabelt. Er varm om natten, så jeg orker bare å ha en silkedyne over meg. Synes det generelt er rart å legge seg oppi. Jeg tviler på at det har noe med partner å gjøre, bare hva man har vokst opp med og synes er komfortabelt. Har venninner som sover i pysj også, fordi de er redde for å evakuere nakne under brann. Så hva man synes er trygt og komfortabelt er gjerne bare vaner og trygghet, du trenger ikke å ta det så personlig. Anonymkode: 6625d...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #71 Del Skrevet 31. desember 2024 Dama pleide å sove med truse. Jeg syntes det var unødvendig. Bare rev den av hver gang. Nå har hun sluttet med det og sover naken 😎 Anonymkode: 144e9...19f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #72 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 10.33): Jeg sover naken, og har lenge oppfordret kona til å gjøre det samme. Men hun vil helst beholde trusa på. Hun sier bare at det føles best slik. For meg oppleves det som en barriere. Ikke at jeg nødvendigvis ser seksuelt på det, men det har noe med intimiteten og det å "stole" fullt på hverandre. Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes - noen andre som har det på samme måte og kan forklare? Anonymkode: f657c...3f3 Hva er det å skjønne? Noen liker å sove nakne, noen liker det ikke, sånn er det bare, folk er forskjellige og det må man jo bare respektere. Selv sover jeg helst naken, men sover jeg sammen med en dame som vil ha undertøy/nattøy på så er jeg mest komfortabel med å ta på det jeg også. Anonymkode: d616d...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #73 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dama pleide å sove med truse. Jeg syntes det var unødvendig. Bare rev den av hver gang. Nå har hun sluttet med det og sover naken 😎 Anonymkode: 144e9...19f 😶 Anonymkode: 0a34e...a55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #74 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 11.32): Jeg liker ikke dette maset, eller kravet om nakensamsoving, for det sklir ofte over i "annet mas" som jeg ikke vil ha når jeg er trøtt og vil sove. Det har ført til at når jeg virkelig skal sove, så sover jeg på mitt eget rom. Så plagsomt kan det være å ikke bli respektert på en sånn liten filleting som betyr så mye for meg. Jeg gir meg aldri. Jeg har rett til å ha på meg det jeg kjenner er mest behagelig når jeg skal sove og ja jeg liker å ha klær på. Sover aldri naken. Anonymkode: 6ea84...d86 Noe sier meg at mannen din ikke akkurat er bortskjemt når du omtaler det som annet mas … Anonymkode: 087c6...8ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #75 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noe sier meg at mannen din ikke akkurat er bortskjemt når du omtaler det som annet mas … Anonymkode: 087c6...8ba Det kan selvfølgelig oppleves like masete som alt annet. Anonymkode: 11ff7...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #76 Del Skrevet 31. desember 2024 Med forrige partner sov jeg alltid naken. Han jeg er sammen med på 16 året når, sover begge med undertøy nedentil. Bare liker det bedre. Ingen barriere for sex. Anonymkode: 09cf8...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:54 #77 Del Skrevet torsdag kl 09:54 Alltid truse, foretrekker at forspill starter med truse på og ikke bare rett på underlivet mitt. Om vinteren sover jeg med mer klær om det er kaldt. Anonymkode: 1e2ca...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:40 #78 Del Skrevet torsdag kl 13:40 Jeg syns flere av svarene her er litt urimelige mot ts. Han forteller om sin opplevelse av saken, og hva kona sier om sin opplevelse. Det at han sier han ikke forstår, og ønsker forklaringer fra andre som deler konas opplevelse, fremstår for meg som et ønske om å lære noe om henne og få et nytt(evt noen flere) perspektiv på temaet. Finne ut hvor "det føles best slik" kanskje kan komme fra. Hvem vet, kanskje den barrieren han opplever blir mindre når han forstår bedre hvorfor hun foretrekker truse på? For mitt eget vedkommende sover jeg stort sett uten truse, med mindre vi har hatt sex rett før vi legger oss. Jeg liker ikke at det blir klissete "overalt" nedentil og vått på lakenet når sæden renner ut. Og når jeg har mensen da, i tilfelle lekkasje fra menskopp eller tampong. Jeg kjenner meg likevel igjen i det som skrives om hår(stubber) som stikker og klør mot rumpe og lår, og ønsket om beskyttelse mot kløende stikking fra grovt kroppshår. Det er kanskje bare en vanesak, kanskje huden bare må "herdes" eller noe. Men den kløende og stikkende følelsen gjør det vanskeligere å sovne. 🙈 Anonymkode: 07527...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet torsdag kl 13:59 #79 Del Skrevet torsdag kl 13:59 Har alltid sovet naken og sover rett og slett dårligere med undertøy på. Partner må jo av naturlige årsaker sove med truse på noen ganger, men for det meste så sover vi nakne. Få ting er så deilig som å legge seg nydusjet i rent sengetøy, elsker den følelsen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:16 #80 Del Skrevet torsdag kl 21:16 Støtter din kone 100%. Orker ikke ha baller og pølser slengende rundt i ukontrollerte former. Anonymkode: c4af2...cde 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå