Gå til innhold

Sove naken sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min sov med boxer med meg i starten og jeg sa ikke noe på det. Men etterhvert droppa han iblant boxeren og nå tror jeg aldri han ville drømt om noe annet enn å sove naken. I tillegg til dyner har vi også pledd og varmeovn på soverommet. Så vi sover nakne uansett. 

Jeg tar iblant på nattøy om jeg sover aleine. Men ofte naken da også. Da sover jeg inntil pus. 

Anonymkode: 34b16...399

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. Når hun er helt naken, er det fint å sovne tett inntil hverndre i skje, eller krype inntil henne og kjenne på huden og varmen hennes noen minutter før vi må stå opp om, men når hun har truse på, føles det ikke på samme måte og jeg velger sjelden å ligge inntil henne da. Og det handler ikke om sex, men om intimitet og nærhet.

Anonymkode: ed7d5...d8b

Hvis typen min ikke ville sove inntil meg med mindre jeg var helt naken, og ment at noe så lite som en truse skaper avstand, så hadde jeg nok valgt pysjbukse og genser... 

Anonymkode: 85ce6...5e5

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg...

Ærlig talt, har du lyst til å bli blødd på? For det er det som kan skje, hvis hun feks velger menskopp og den blir full i løpet av natta. 

Anonymkode: 34b16...399

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover nakne, begge to. Eller dvs jeg sover med klut mellom beina, liker ikke fuktighet bortsett fra ved sex. Trusa ryker som regel i det jeg kommer hjem fra jobb, da er det morgenkåpe, hverdagskjole eller annet løst og ledig og naken under.

De kveldene mannen har sovna med boxer på kjenner jeg at jeg lurer på om det er noe galt, om han er sur. Skjønner absolutt ts sin følelse av at det skaper en barriere. Men da igjen, vi sover jo alltid nakne, så det å plutselig sove med undertøy blir jo egentlig en statement...

Anonymkode: d8e75...1a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi sover nakne, begge to. Eller dvs jeg sover med klut mellom beina, liker ikke fuktighet bortsett fra ved sex. Trusa ryker som regel i det jeg kommer hjem fra jobb, da er det morgenkåpe, hverdagskjole eller annet løst og ledig og naken under.

De kveldene mannen har sovna med boxer på kjenner jeg at jeg lurer på om det er noe galt, om han er sur. Skjønner absolutt ts sin følelse av at det skaper en barriere. Men da igjen, vi sover jo alltid nakne, så det å plutselig sove med undertøy blir jo egentlig en statement...

Du velger å sove med en klut fremfor en truse? Det hørres mer ubehagelig ut for meg 😅

Anonymkode: 2cc40...5b1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å sove med truse. Mannen sover oftest naken, men jeg synes det er litt irriterende og vil i så fall helst ha noe mellom oss. Han har nemlig hår som kiler meg på lår og rumpe, og har han shavet, så stikker det i stedet for, selv når det ser helt glatt ut. Trusa er ikke alltid nok til å unngå kilinga og stikkinga. Og så er det de gangene han får nattlige ereksjoner mot meg, iblant før jeg har sovna. Så kiler den meg også (nei, ikke på behagelig vis). Skulle gjerne bedt ham ta på seg en boxer, men det er hans valg. Han vet at det kiler og stikker meg iblant, og vet at jeg kan finne på å legge meg to cm unna eller ta litt dyne mellom oss akkurat der.

Anonymkode: 989a4...e95

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet naken siden jeg var baby. Har ikke tenkt så mye på at mine tidligere partnere har sovet i truse,pysj, t-skjorte eller lignende.  Jeg sover dårligere med klær. Ting må luftes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover sjelden naken. Og når jeg har mensen, så er det i hvert fall ikke aktuelt å ligge uten truse... 😬 

Jeg synes man skal få velge selv hva man foretrekker 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du velger å sove med en klut fremfor en truse? Det hørres mer ubehagelig ut for meg 😅

Ja, men for meg er det ikke det. Da er det bare mellom beina tøystykke er, ikke en strikk som plutselig strammer litt feil når du snur deg osv. Helt sikkert bare en vanesak😅 Er egentlig noe jeg begynte med da jeg bytter partner for 5-6 år siden, tror jeg. Med eksmannen så dusjet jeg alltid underlivet etter sex, mens nå dusjes det før og ikke etter sex, så det er jo mer kliss nå kanskje.. Men samtidig så bruker jeg kluten selv om jeg dusjer før jeg legger meg og ikke har sex, så jo, helt sikkert vanesak. Har mye mindre urinveisinfeksjon også etter at jeg begynte å bruke klut. (For ordens skyld så kan jeg informere om at dette er små ansiktskluter på ca 10x10cm, og at de har en egen farge og er plassert i mitt klesskap, ikke handdukskaper, så ingen trenger å være redd for at de bruker "mammas nedeklut" i ansikt 😅)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men for meg er det ikke det. Da er det bare mellom beina tøystykke er, ikke en strikk som plutselig strammer litt feil når du snur deg osv. Helt sikkert bare en vanesak😅 Er egentlig noe jeg begynte med da jeg bytter partner for 5-6 år siden, tror jeg. Med eksmannen så dusjet jeg alltid underlivet etter sex, mens nå dusjes det før og ikke etter sex, så det er jo mer kliss nå kanskje.. Men samtidig så bruker jeg kluten selv om jeg dusjer før jeg legger meg og ikke har sex, så jo, helt sikkert vanesak. Har mye mindre urinveisinfeksjon også etter at jeg begynte å bruke klut. (For ordens skyld så kan jeg informere om at dette er små ansiktskluter på ca 10x10cm, og at de har en egen farge og er plassert i mitt klesskap, ikke handdukskaper, så ingen trenger å være redd for at de bruker "mammas nedeklut" i ansikt 😅)

Aha, sikkert en vanesak ja :) jeg har egene sove truser som absolutt ikke strammer. Hadde ikke orket å sove i de jeg har på før sex for å si det slik 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er faktisk to separate individer selvom man har valgt å dele livet sammen! Jeg skjønner ikke behovet for å kontrollere partneren sin! 

Anonymkode: f7856...bc5

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. Når hun er helt naken, er det fint å sovne tett inntil hverndre i skje, eller krype inntil henne og kjenne på huden og varmen hennes noen minutter før vi må stå opp om, men når hun har truse på, føles det ikke på samme måte og jeg velger sjelden å ligge inntil henne da. Og det handler ikke om sex, men om intimitet og nærhet.

Min mann er en frysepinne, og på vinteren sover han ofte i t- skjorter eller pyjamas. Jeg klarer så definitivt å oppleve intimitet og nærhet likevel. Om en liten truse forhindrer deg i å oppleve intimitet og nærhet er det ikke trusa som er det egentlige problemet. Kona har da hud andre steder også. 

Min mann ligger heldigvis inntil meg når jeg har mens også, og oppfører seg ikke som jeg har pest og kolera bare fordi han ikke har full tilgang til absolutt hele kroppen min. Det hadde jeg opplevde som svært sårt, og som tydelig tegn på en ensidig interesse for min kropp. Ikke som kjærlighet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid ha tskjorte og pysjamasbukse i tillegg på vinteren. Jeg fryser og liker å ha noe på meg. Det er sånn jeg liker det og hvis noen har et problem med det kan de slippe å ligge i senga mi.

Anonymkode: 0ccfc...d38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du ikke kjenner på intimitet pga en truse, så lurer jeg på hvilket forhold dere egentlig har. Eller er intimitet det samme som sex for deg? 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Burde kanskje ikke vere det, men dette er det rareste jeg har lest på KG denne uka. 

Iveren til noen å få partner til å underordne seg i absolutt alle ledd av livet, er helt fantastisk av og til. Nå har den iveren faktisk komt til det leddet når det gjelder ett lite klesplagg som ingen ellers ser eller merker noe til, da snakker vi detaljnivå da! 

Anonymkode: cdebf...73d

Enig

Macro skrev (4 timer siden):

Her er det omvendt. Jeg sover naken og han som regel med bokser. Det handler om vane, ikke verre enn det.

Her også. Eller han begynte med bokser etter at vi hadde vært sammen i 4-5 år. Men jeg kan jo ikke si noe på det. Hans valg. Og vi ligger i skje sikkert 95% av natta

Anonymkode: 8cdbc...643

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hun vil helst beholde trusa på. Hun sier bare at det føles best slik. For meg oppleves det som en barriere.

Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes - noen andre som har det på samme måte og kan forklare?

Anonymkode: f657c...3f3

Jeg har en venninne som ikke liker å sove naken for da får hun ikke fred fra mannen og hun synes det er skikkelig slitsomt. 

Anonymkode: 2118d...906

Jeg ville gjerne ha sovd naken sammen mens dama foretrekker bestemortruse som rekker nedpå knea, genser eller ullpysj.

Anonymkode: 37def...a9f

Skjønner godt at du synes det er kjipt, og det er litt sært. 

Anonymkode: f00c9...e5f

. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De kveldene mannen har sovna med boxer på kjenner jeg at jeg lurer på om det er noe galt, om han er sur. Skjønner absolutt ts sin følelse av at det skaper en barriere. 

Faen ikke rart det er mye dysfunksjonelle forhold der ute, når det kommer til seksualitet 😂

Denne tråden er erke-eksemplet på hvordan lage problemet ut av Ingen ting.

Anonymkode: 11ff7...580

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Faen ikke rart det er mye dysfunksjonelle forhold der ute, når det kommer til seksualitet 😂

Denne tråden er erke-eksemplet på hvordan lage problemet ut av Ingen ting.

Anonymkode: 11ff7...580

Jeg som skrev det med at jeg lurer på om mannen er sur om han sover med boxer på. For oss er det en måte å kommunisere på, han gir meg med det et tegn på at han trenger litt avstand uten at det trengs å snakkes om. Kjenner hverandre så godt at all kommunikasjon ikke trenger å være verbal.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avstand pga en truse?? Mye rart en skal lese

Anonymkode: 92436...587

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (4 timer siden):

Jeg har sovet naken siden jeg var baby. Har ikke tenkt så mye på at mine tidligere partnere har sovet i truse,pysj, t-skjorte eller lignende.  Jeg sover dårligere med klær. Ting må luftes.

Baby? De fleste små barn sover jo med pysj 

Anonymkode: 92436...587

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove om jeg er naken. Sover alltid med overdel, truse og pysjshorts/ullshorts. Hva en evt partner velger er opp til han

Endret av Pingvinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover alltid naken men aldri vært med ei jente/dame som har gjort det

Anonymkode: 07ef4...8c0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...