Gå til innhold

Sove naken sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner har ofte utflod om natten, ikke mye men nok til at det kan være ubehagelig å sove naken. Ikke alle trives med å sove helt naken heller. Det må du bare respektere. 

jeg sover alltid naken når jeg sover alene. Men har alltid truse på når partner sover sammen med meg. Har ingen interesse av å være 100% «tilgjengelig» når jeg er på mitt mest sårbare, altså i dyp søvn. Selvom nåværende partner aldri har prøvd seg på noe når jeg sover. Det føles rett og slett bedre. 

Anonymkode: 2bba3...b49

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner har både utflod og mens under gitt alder. Uansett selvsagt noe hun skal få velge selv.

Anonymkode: 3ea21...579

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sover naken, og har lenge oppfordret kona til å gjøre det samme. Men hun vil helst beholde trusa på. Hun sier bare at det føles best slik. For meg oppleves det som en barriere. Ikke at jeg nødvendigvis ser seksuelt på det, men det har noe med intimiteten og det å "stole" fullt på hverandre. 

Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes - noen andre som har det på samme måte og kan forklare?

Anonymkode: f657c...3f3

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. Når hun er helt naken, er det fint å sovne tett inntil hverndre i skje, eller krype inntil henne og kjenne på huden og varmen hennes noen minutter før vi må stå opp om, men når hun har truse på, føles det ikke på samme måte og jeg velger sjelden å ligge inntil henne da. Og det handler ikke om sex, men om intimitet og nærhet.

Anonymkode: ed7d5...d8b

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du må jobbe med respekten din for andres grenser og preferanser, ser ut som den er fraværende.

Anonymkode: 01fa2...a63

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det lille plaget som gjør at folk kan føle seg mer komfortable når de sover, skal være noe som gir avstand i et forhold. Ikke at det handler om å stole på hverandre heller. Folk må få lov til å sove med det de i ønsker. Det er jo ikke vanskelig å få av en truse eller oversized t-skjorte om det skulle være ønsker om det 😉
Jeg vil ikke ha masse utflod i sengen, og sover i tillegg i nattkjole. Jeg sover bedre sånn. Uten truse hadde jeg føltes var for åpent og bart, og jeg slapper rett og slett ikke ordentlig av. Handler ingenting om den andre, men om egen komfort.  

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du er jo ikke ts? 

Anonymkode: 0a34e...a55

Det er korrekt. Ikke du heller?

Anonymkode: 37def...a9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet ble stillt til ts da din nepe, med andre ord ikke noe du kan svare på

Anonymkode: 3c26f...b7f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Syntes det var rart at du skulle fortelle om dine erfaringer med din kjæreste i en annens tråd. Jeg antar dere ikke deler kjæreste? Uansett får du nesten opprette din egen tråd hvor du diskuterer ditt forhold.

Anonymkode: 0a34e...a55

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ekkelt og uhygienisk å sove uten undertøy på???? 

Anonymkode: d5679...f38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig våt av meg og liker inne følelsen av at det renner utfold ut når jeg er naken. Det føles kaldt og klissete, og jeg ser ikke grunnen for å utsette meg selv for det når jeg ikke må

Anonymkode: ba4fd...cb5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å sove uten truse. Klarer ikke sovne før jeg tar den på, for det er sånn en feil følelse. 

Anonymkode: 5c3ae...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes det er deilig å sove naken, og jeg liker veldig godt at kona også er naken under dyna. Hun har truse på i mensuka, og den skaper en avstand mellom oss, merker jeg. Når hun er helt naken, er det fint å sovne tett inntil hverndre i skje, eller krype inntil henne og kjenne på huden og varmen hennes noen minutter før vi må stå opp om, men når hun har truse på, føles det ikke på samme måte og jeg velger sjelden å ligge inntil henne da. Og det handler ikke om sex, men om intimitet og nærhet.

Anonymkode: ed7d5...d8b

Burde kanskje ikke vere det, men dette er det rareste jeg har lest på KG denne uka. 

Iveren til noen å få partner til å underordne seg i absolutt alle ledd av livet, er helt fantastisk av og til. Nå har den iveren faktisk komt til det leddet når det gjelder ett lite klesplagg som ingen ellers ser eller merker noe til, da snakker vi detaljnivå da! 

Anonymkode: cdebf...73d

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hater å sove uten truse. Klarer ikke sovne før jeg tar den på, for det er sånn en feil følelse. 

Jeg er motsatt 😂 Får ikke sove med truse på 😆😆😆

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har ofte utflod om natten, ikke mye men nok til at det kan være ubehagelig å sove naken. Ikke alle trives med å sove helt naken heller. Det må du bare respektere. 

jeg sover alltid naken når jeg sover alene. Men har alltid truse på når partner sover sammen med meg. Har ingen interesse av å være 100% «tilgjengelig» når jeg er på mitt mest sårbare, altså i dyp søvn. Selvom nåværende partner aldri har prøvd seg på noe når jeg sover. Det føles rett og slett bedre. 

Anonymkode: 2bba3...b49

Men da har jo ts rett. Det handler om tillit. Eller mangelen på den.

Løsningen er nok ikke truse. Men å velge bedre partnere.

Anonymkode: 7b509...0c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da har jo ts rett. Det handler om tillit. Eller mangelen på den.

Løsningen er nok ikke truse. Men å velge bedre partnere.

Anonymkode: 7b509...0c8

Man trenger ikke være ett seksuelt tilgjengelig vesen konstant.

Hun driter sikkert med døra igjen og.

Kroppen må man kunne ha for seg selv iblant.

Anonymkode: 4d1fa...0a9

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man trenger ikke være ett seksuelt tilgjengelig vesen konstant.

Hun driter sikkert med døra igjen og.

Kroppen må man kunne ha for seg selv iblant.

Anonymkode: 4d1fa...0a9

Ja. Hadde tenkt det et en svært ustabil person som slår opp med noen av at de ikke sover uten truse. På en annen side slipper hun maset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg liker å sove med truse og sover i den selv om jeg er singel og bor alene. Orker ikke å skifte på sengen mer enn en gang i uken, orker heller ikke å marinere i mine egene kropps vesker . Dere menn som mener dette handler om «intimitet» har et underliggende problem, dere har en preferanse som ikke blir innfridd og skylder på «intimitet» buhu 

hvorfor er det ikke intimt nok at hun ligger inntil med truse? (Om det ikke handlet om sex som dere sier?) «vil ikke ligge inntil når hun har truse på seg»

Anonymkode: 2cc40...5b1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...