Gå til innhold

Sove naken sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover naken, og har lenge oppfordret kona til å gjøre det samme. Men hun vil helst beholde trusa på. Hun sier bare at det føles best slik. For meg oppleves det som en barriere. Ikke at jeg nødvendigvis ser seksuelt på det, men det har noe med intimiteten og det å "stole" fullt på hverandre. 

Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes - noen andre som har det på samme måte og kan forklare?

Anonymkode: f657c...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som ikke liker å sove naken for da får hun ikke fred fra mannen og hun synes det er skikkelig slitsomt. 

Anonymkode: 2118d...906

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne ha sovd naken sammen mens dama foretrekker bestemortruse som rekker nedpå knea, genser eller ullpysj.

Anonymkode: 37def...a9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også ellers vanskelig for å akseptere at andre mennesker har ulike preferanser enn du har? 

Hadde du likt at hun gnålte og maste på deg hvis hun ønsket at du skulle ha på deg underbukse når du sov?

Anonymkode: 0a34e...a55

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man skal bry seg om her i verden. Hva andre har på seg eller ikke når dem sover må jo ikke være noe å kaste bort en kalori på. 

Anonymkode: 11ff7...580

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best å sove i trusen, har heldigvis ikke en mann som blir fornærmet av det. Det handler om meg og min kropp og hva jeg føler og synes er best, ikke han. Det handler ikke om han i det hele tatt eller om intimitet eller om vårt forhold. Veldig rart å skulle føle seg så truet av en truse om natten at du setter tillit i forholdet på den trusen. 

Anonymkode: 3c26f...b7f

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg sover naken, og har lenge oppfordret kona til å gjøre det samme. Men hun vil helst beholde trusa på. Hun sier bare at det føles best slik. For meg oppleves det som en barriere. Ikke at jeg nødvendigvis ser seksuelt på det, men det har noe med intimiteten og det å "stole" fullt på hverandre. 

Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes - noen andre som har det på samme måte og kan forklare?

Skjønner egentlig ikke helt motivasjonen din. Det blir jo bare usexy med masing. Er selv ikke særlig glad i å ligge naken som mann da jeg føler at ting ligger feil😅 Godt mulig hun også føle det.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken, han sover med boxer. Ville jeg sovet med truse/pysj/ullklær hadde jeg gjort det uavhengig av hva en mann hadde sagt. 

Anonymkode: 9f98b...3b5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt å sove uten truse. Kanskje din kone synes det samme?

Anonymkode: cc6f8...084

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig når begge sover nakne. Jeg og mannen gjør det hele tiden. 

Anonymkode: 4fce4...72f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenker du at denne preferansen handler om å stole på hværandre? Jeg likkker ikke å sove naken, selv om jeg sover allene.... Vet ikke helt hva jeg skal forklare da, jeg synes det er ukomfortabelt å sove uten truse. Jeg hadde syntes det var invaderende om noen skulle diktere hva jeg skulle sove i. Om du ønsker tilit mellom dere så må du starte med å respektere hene, ikke pållege henne å vise tilit akurat slik du vill det skal se ut. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes det er kjipt, og det er litt sært. Samtidig er det etter all sannsynlighet helt sant at hun rett og slett bare liker det bedre, og dette er langt innenfor grensene for det folk bare må få bestemme selv. Du vil tape på det selv 10/10 ganger hvis du forsøker å utfordre henne på det her. 

Anonymkode: f00c9...e5f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har du også ellers vanskelig for å akseptere at andre mennesker har ulike preferanser enn du har? 

Hadde du likt at hun gnålte og maste på deg hvis hun ønsket at du skulle ha på deg underbukse når du sov?

Jeg opplever at dama har sterke meninger om mitt hår, skjeggvekst, klesvalg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hahaha!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dette maset, eller kravet om nakensamsoving, for det sklir ofte over i "annet mas" som jeg ikke vil ha når jeg er trøtt og vil sove. Det har ført til at når jeg virkelig skal sove, så sover jeg på mitt eget rom. Så plagsomt kan det være å ikke bli respektert på en sånn liten filleting som betyr så mye for meg. Jeg gir meg aldri. Jeg har rett til å ha på meg det jeg kjenner er mest behagelig når jeg skal sove og ja jeg liker å ha klær på. Sover aldri naken. 

Anonymkode: 6ea84...d86

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke sove uten en stor t-skjorte. Hvis mannen forlangte at jeg ofret nattesøvnen så han skulle slippe en «barriere» vet jeg ikke om vi ville vært sammen.

Anonymkode: e2611...98a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg opplever at dama har sterke meninger om mitt hår, skjeggvekst, klesvalg…

Du er jo ikke ts? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig uhygienisk å sove uten truse, vi gjør ikke det.

Anonymkode: 64d6c...f7b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...