AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 ? Anonymkode: 7bb88...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Er du seriøs nå? Hvordan klarer du deg ellers i livet når du ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: 538a2...5dc 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg lo litt av spørsmålet, men tilskriver det ungdommelig uerfarenhet. Menn og kvinners tenning, er ikke lik, og søt / sexy, er ingen motsetning for en mann. Om vi liker å ha sex med søte, og mindre søte, vet vi ikke før vi faktisk har hatt sex med den aktuelle personen. Anonymkode: 2c7b0...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lo litt av spørsmålet, men tilskriver det ungdommelig uerfarenhet. Menn og kvinners tenning, er ikke lik, og søt / sexy, er ingen motsetning for en mann. Om vi liker å ha sex med søte, og mindre søte, vet vi ikke før vi faktisk har hatt sex med den aktuelle personen. Anonymkode: 2c7b0...3de Er søt/sexy motsetning for kvinner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Ut fra svar på diverse andre tråder her inne vil jeg påstå at menn til og med liker å ha sex med kvinner de syns er stygge. Anonymkode: 8fd7b...011 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Jo styggere jo bedre. Anonymkode: 4085e...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Flintis skrev (7 minutter siden): Er søt/sexy motsetning for kvinner? Kvinner har i hvertfall en annen måte sortere på forhånd, og vil gjerne kjenne "kjemi" først. Anonymkode: 2c7b0...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du seriøs nå? Hvordan klarer du deg ellers i livet når du ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: 538a2...5dc For kvinner er en søt mann det motsatte av sexy. Anonymkode: 11cbd...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For kvinner er en søt mann det motsatte av sexy. Anonymkode: 11cbd...9f4 For meg kan en søt mann være både det og sexy. Anonymkode: 363fb...864 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg kan en søt mann være både det og sexy. Anonymkode: 363fb...864 Liker også søte menn. Anonymkode: 0d46c...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Noen damer er sexy uten å være spesielt søte, og noen kan være både sexy og søte. Så for meg varierer det fra kvinne til kvinne. I kvinneverdenen eksisterer ordet "styggpen", i min verden vil jeg heller si "styggsexy". Jeg kan tenne veldig på noen kvinner som ikke anses for å være spesielt pene, det kommer helt an på utstrålingen. Anonymkode: 7b7a6...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For kvinner er en søt mann det motsatte av sexy. Anonymkode: 11cbd...9f4 Nei, feil, ihvertfall for meg. Men kvinner er "overraskende" nok like forskjellige som dere menn. En mann kan i aller høyeste grad være både søt og sexy på samme tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Er jorden rund? Er tyngdekraften reell? Svaret på TS sitt spørsmål er samme som på spørsmålene over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 9.49): ? Anonymkode: 7bb88...96c Det er et dumt spørsmål. Er bare ett svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 feliek54 skrev (8 minutter siden): Det er et dumt spørsmål. Er bare ett svar på det Hva liker du? Er en mann som har sagt det han liker best med meg er at jeg ser så utrolig søt, har hatt en flørtete tone, men er usikker….. Anonymkode: 7bb88...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva liker du? Er en mann som har sagt det han liker best med meg er at jeg ser så utrolig søt, har hatt en flørtete tone, men er usikker….. Anonymkode: 7bb88...96c Skal jeg ha en god kos med sex så er det viktig at dama nyter og har det deilig. Og at hun føler seg trygg på meg slik at hun kan slappe av og være seg selv. Du sier du er usikker og da vil jeg bruke god tid så du føler deg trygg på meg. Jeg vil da være veldig tolmodig. Kan til og med bare prate med deg første gang for å få deg trygg om det må til. Håper det var et greit svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 Folk bruker «søt» på litt forskjellig måte. Eller konteksten avgjør om «søt» er en positiv ting. Når en kvinne sier at hun har en søt venninne som du bare må møte så betyr det at hun er 15kg overvektig. Når en kvinne sier at en mann er søt så betyr det at han er snill men uaktuell seksuelt. Om jeg som mann sier at en kvinne er søt så betyr det at hun har vakre, ungdommelige trekk i ansiktet og antagelig at jeg har lyst på henne. Andre bruker kanskje begrepet på andre måter. Anonymkode: 30a28...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå