Gå til innhold

Noen bør snart lage en serie/film om de to naboene i Coop Extra reklamene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes de er geniale og vi har fulgt dem i noen år nå. Jeg synes det er langt på tide å lage en såpeserie om 2 naboer som hele tiden konkurrerer mot hverandre og skal overgå hverandre men til syvende og sist er gode venner. Trenger litt billig humor.

Anonymkode: f4a12...c25

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad i nordlendingen! Han har et så godt vesen! Og fine ansiktsuttrykk.

Har du kjøpt skjegg?? Kjøpeskjegg!

Anonymkode: 82416...254

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes de er irriterende dumme, og blir helt irritabel hver gang de reklamene kommer på. De alene er nesten grunn nok til å IKKE handle på extra 😅 Godt vi er forskjellige, trodde alle hatet de reklamene. Ikke noen i min krets som jeg har sett de reklamene med som omtaler de i positivt ordelag i alle fall😂 

Anonymkode: e0af6...2f7

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og jeg synes de er irriterende dumme, og blir helt irritabel hver gang de reklamene kommer på. De alene er nesten grunn nok til å IKKE handle på extra 😅 Godt vi er forskjellige, trodde alle hatet de reklamene. Ikke noen i min krets som jeg har sett de reklamene med som omtaler de i positivt ordelag i alle fall😂 

Har du så lite å prate om "i din krets" at dere sitter å diskuterer reklame og du fører statistikk på det? :ler:

Det er så gøy når noen skal rakke ned på noen og si "alle i min krers". :ler:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ekstremt irriterende. Kan ikke Extra snart finne på noe annet?

Anonymkode: a41b1...cdf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du så lite å prate om "i din krets" at dere sitter å diskuterer reklame og du fører statistikk på det? :ler:

Det er så gøy når noen skal rakke ned på noen og si "alle i min krers". :ler:

Nei, vi sitter ikke og diskuterer reklamer. 🤦Men om vi sitter og ser på tv og den reklamen kommer opp, så har flere kommentert alla "for en irriterende reklame", "æsj, den er så teit" osv. Jeg skriver ikke at "70 % i min krets hater den" e.l., jeg skriver at ingen i min krets SOM JEG HAR SETT DE REKLAMENE MED omtaler de i positivt ordelag. Sier seg selv at det statistiske utvalget er ganske lite. 

Og du er ikke så kort at du ikke skjønte jeg mente OMGANGSKRETS håper jeg? Hvis du trodde jeg mente valgkrets, bydelskrets eller annet større "kretsutvalg", sier jo det mer om deg. 

Ting må bare misforstås og kveruleres på her inne altså.. 🤦

Sagt på en annen måte da, som kanskje faller bedre i smak for deg anonym 254:

Jeg liker ikke den reklamen, de få som har kommentert den reklamen i nærheten av meg, har heller ikke likt den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er så glad i nordlendingen! Han har et så godt vesen! Og fine ansiktsuttrykk.

Har du kjøpt skjegg?? Kjøpeskjegg!

Helt enig! Liker han såå godt, syns han er ganske kjekk også :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av dem. Synes de har gått i en evighet.

Veldig irriterende, og jeg håper ikke at noen finner på å lage mer utav dem. 

Anonymkode: 9c0d8...736

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpeskjegg 😂synes det er en fin reklame. 

Ikke som Zalo, en dråpe er nok. En dråpe har ALDRI vært nok!!! Utrolig at de fortsatt får lov å hevde det. 

Endret av Stor pike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å handle på Coop utelukkende på grunn av de reklamene der. De er grusomme. 

Anonymkode: dbd65...f45

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller en film om de to, enn Arnfinn Baksletten the movie. Men kunne blitt en trist film da den ene naboen flyttet og ble erstattet av skolefrøkna. 

Anonymkode: c053e...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 8.40):

Jeg synes de er geniale og vi har fulgt dem i noen år nå. Jeg synes det er langt på tide å lage en såpeserie om 2 naboer som hele tiden konkurrerer mot hverandre og skal overgå hverandre men til syvende og sist er gode venner. Trenger litt billig humor.

Anonymkode: f4a12...c25

Kunne blitt en morsom serie. Reklamen er bra den, men den sendes altfor ofte slik at " folk går lei".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen linke? Jeg har ikke norsk TV og vil gjerne henge med i samtalen 

Anonymkode: 41a4a...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...