AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Når man har over 2 mill i banken, kan jeg sette det jeg har over i en annen bank så jeg har forsikring på pengene? Anonymkode: 0f55f...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ts Noen av pengene er forresten i fond. De telles kanskje ikke med? Anonymkode: 0f55f...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når man har over 2 mill i banken, kan jeg sette det jeg har over i en annen bank så jeg har forsikring på pengene? Anonymkode: 0f55f...b92 Skjønner ikke helt hva du mener, men pengene er sikret i overføring til ny bank. Anonymkode: 48deb...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Bankinnskudd er sikret i bankenes sikringsfond. Kjøpte fond og aksjer telles ikke med. Info fra DNB: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når man har over 2 mill i banken, kan jeg sette det jeg har over i en annen bank så jeg har forsikring på pengene? Anonymkode: 0f55f...b92 Du skal aldri ha mer enn i underkant av 2. mill i en bank, selv om du har flere kontoer. Bankenes sikringsfond dekker inntil 2 mill, inkludert renter. Du kan helt fint fordele formuen din på flere banker. Da er inntil kr. 2. mill sikret i hver bank. Anonymkode: de1d0...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå