AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg måtte bare ta til KG og spørre fordi jeg er skikkelig lost. Er det kleint sent å begynne å sende ut meldinger om å få bli med noen på nyttårsaften-fest nå? Er det vanlig og innafor å bare spørre rundt om de har plass til en til? Hva sier dere? Uff, jeg tørr nemlig ikke å gnage meg innpå bekjente, syns det er så ubehagelig Anonymkode: 397e0...026 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvis ingen nære av meg inviterer meg med på noe eller at vi ikke har planlagt noe sammen, så er jeg heller alene enn å gå inn i det nye året med noen bekjente.. Anonymkode: 9f9fe...2f1 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Nå er jo ikke jeg deg, og skal ikke være den som faktisk spørr. Men hadde ønsket å inkludere om noen spurte meg 😊 Så stemmer for at du prøver. Anonymkode: e18df...a9e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg hadde ikke bedt meg selv hvis jeg var 25+ hadde jeg vært yngre og det var fest fest under tvil. Anonymkode: 1d3db...44e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønixa Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Klart du kan spørre lett om hvilke planer venner har. Håper det ordner seg for deg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor inviterer ikke du selv noen hjem til deg? Problemet løst. Anonymkode: c178a...76b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Fønixa skrev (10 minutter siden): Klart du kan spørre lett om hvilke planer venner har. Håper det ordner seg for deg Spørre lett? Takk Anonymkode: 397e0...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor inviterer ikke du selv noen hjem til deg? Problemet løst. Anonymkode: c178a...76b Ja det skulle jeg gjerne, men jeg tenkte ikke så langt før du sa det. Tenkte du fremmede? Anonymkode: 397e0...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Send en snap til de som er aktuelle, og spør om det skjer noe på nyttårsaften. Anonymkode: 739da...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg går ut fra at det ikke handler om venner av deg, for da trengte du vel ikke å spørre. Når det gjelder mer perifere bekjente, så kan du vel bare sende en melding der du spør om det er noe som skjer nyttårsaften. Hvis de da ikke svarer med en invitasjon, ville jeg latt det ligge (alle skjønner jo hvorfor du spør). Anonymkode: e0d10...13d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Synes nok det er litt rart å spørre «Kan jeg komme på deres nyttårsfest» dagen føe, ja. Men du kan spørre om noen vil finne på noe nyttårsaften, særlig om det er noen du tenker kan være i samme båt (alene og/eller bare hjemmeplaner). Da bør du foreslå en aktivitet også. F eks noe sånt: »Hei, planer i morgen? Om ikke, har du lyst til å komme til meg for litt enkel servering og vin?» eller «…lyst til å ta en tur ut på xx utested? Vors hos meg?» eller «…..lyst til å møtes her for noen nyttårsdrinker før vi drar til xx sted og ser på fyrverkeriet?» Anonymkode: 1c5c2...4e9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Man driver jo ikke og inviterer seg selv til andre, ærlig talt. Men inviter noen til deg, så svarer de kanskje "jag skal ditt og datt, men du kan jo bli med dit?" Anonymkode: 0df68...084 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg inviterer meg selv aldri med. Da inviterer jeg heller selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 Man inviterer ikke seg selv. Da spør du heller vennene dine hva de skal, kanskje ender det med en invitasjon. Dere som blir butthurt for å ikke bli invitert kan faktisk dra i gang noe selv. Drittlei av å høre om folk som er så ensomme, buhu, men som aldri tar initiativ selv. Anonymkode: 7205f...aad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Jeg hadde bare synes det var koselig om en venn hadde spurt om å komme til oss, også dagen før. Vi starter med maten i dag, og det gjør nok mange andre også, så lurt å ikke vente til i morgen. Jeg har invitert meg selv flere ganger, spurt om folk har planer, og høres det ut som noe de kan ta meg med på så spør jeg om jeg kan slenge meg på. Noen ganger har jeg da fått invitasjon til festen etter middagen siden den allerede er planlagt, men det går jo også fint. Om noen av de jeg spør ikke har planer spør jeg om vi skal feire sammen, har hatt flere nyttårsaftner med 1-2 venner og det er like fint. Endret 30. desember 2024 av Ellah 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 Bare spør venner hvilke planer de har på nyttårsaften ☺️ Kanskje flere sitter som deg..? Bare husk at dersom noen har planer, men ikke inkluderer deg med på disse, er det mest sannsynlig praktiske grunner til det (plassmangel, de er invitert selv, og føler ikke de kan invitere flere osv). Mange av oss mennesker er sånn at vi automatisk tenker at det er noe galt med oss fordi vi ikke blir bedt/inkludert, men så handler det oftest om helt andre ting 😊 Anonymkode: f9e81...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Del Skrevet 30. desember 2024 Nyttårsaften er en forferdelig kveld syns jeg. Man har så sykt høye forventninger om at det skal bli år(hundr?)ets aller beste fest. Jeg ble stort sett like skuffet hver gang, og det tok alltid 3-4 timer å få taxi hjem igjen. Det var en enorm lettelse å få barn og bare kunne være hjemme, lage en festmiddag og pynte seg og se på en god film pluss raketter 😅 Jeg har av og til tenkt at vi kunne ha invitert venner til selskap, men det er vanskelig å finne en familie med barn hvor alle har det gøy sammen. Enten liker vi foreldrene, ellers så liker barna hverandre, osv. Men om vi skulle ha vært sammen med flere på nyttårsaften, så hadde jeg definitivt hatt som utgangspunkt at VI inviterer. Kanskje spesielt siden vi er en hel familie, men føles uansett frekt å trenge seg på. Hvis du er singel og barnløs så kan du jo imidlertid sende snapper til venner om "skjer det noe spesielt i morgen kveld som jeg kan henge meg på?" dersom du takler å være litt needy 😅 (Hvis du får bli med et sted så kjøp med en flott flaske vin til vertskapet pluss et fyrverki-batteri, da er du hvertfall ingen snylter). Anonymkode: 6d25d...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #18 Del Skrevet 30. desember 2024 Inviterer dere folk som er bekjente (de dere aldri har hengt alene med) også? Eller par? Hjem til deg selv alene liksom? Jeg er nesten sikker på at alle kjente middagsplaner. Hvis de svarer «hvis du ikke finner noen planer, ta kontakt på nytt». Da føler jeg meg veldig til bry. Uff… Det sitter så langt inne å sende rundt den meldingen dagen før dagen. ts Anonymkode: 397e0...026 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #19 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inviterer dere folk som er bekjente (de dere aldri har hengt alene med) også? Eller par? Hjem til deg selv alene liksom? Jeg er nesten sikker på at alle kjente middagsplaner. Hvis de svarer «hvis du ikke finner noen planer, ta kontakt på nytt». Da føler jeg meg veldig til bry. Uff… Det sitter så langt inne å sende rundt den meldingen dagen før dagen. ts Anonymkode: 397e0...026 Man begynner med søsken, jevngamle søskenbarn hvis dere har litt kontakt barndomsvenner, skolevenner osv og prøver å finne noen å ha en tradisjon med. Bare ikke si tradisjon det virker litt forpliktende. Begynn med de du har gått med før. Anonymkode: 1d3db...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #20 Del Skrevet 30. desember 2024 Du kan jo høre, jeg håper du finner noen. Jeg har ikke spurt om å få være med å feire med noen. Men vet jeg om noen som ikke har noen å være med så spør jeg om dei vil være med meg og mine. I år skal jeg ha med meg 2 stk ei jeg ble kjent med i november som jeg vet ikke har noen her og ei jeg egentlig ikke kjenner så godt, men har møtt på noen få ganger. Har jeg kjente eller bekjente som er alene, så håper jeg de hadde spurt meg i stede for å være alene. Anonymkode: f8014...f22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå